Ortalıkta görünmüyorsam ya blog tasarımı yapıyor ya da kişisel meselelerimle uğraşıyorumdur.Belki de uzaylılar tarafından kaçırılmışımdır, kim bilir?

Cumartesi, Ağustos 01, 2015

İsmail'in Suçu Ne?

Sawako Kuronuma Cumartesi, Ağustos 01, 2015

Grup Vitamin'in İsmail adlı şarkısını dinlediniz mi?Dinlediğinizde siz de "Bu grubun İsmail ile derdi ne?" diye merak ettiniz mi?Ben ettim!Öyle dalga geçmek için falan değil  ciddi ciddi merak ediyorum bu konuyu...Hatta oturup net başında aramalar bile yaptım ama bu konu hakkında tek bir sonuç, verilmiş bir röportaj parçası bile bulamadım.


Aslına bakarsanız ilk versiyonunu, lisedeyken duymuştum ama o zaman bu konuya, daha doğrusu isme takılmamıştım hatta şarkıyı İsmail adında bir arkadaşımıza takılırken eğlence konusu olarak kullandığımız bile oldu.

Bunca yıl geçti ben o zamanlar 18 bile değilken bu şarkı vardı 25 oldum yeni versiyonu geldi. Neden Hasan, Hüseyin, Berkcan değil de İsmail? İsmail 'in suçu ne? Ne yaptı sizi bu kadar kızdıracak? 

Bilen varsa söylesin, gerçekten merak ediyorum !

13 yorum:

  1. Dr Alban - it's my life coverı Vitamin-İsmail :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Üşenmedim ve dinlemeye başladım :) Ve fark ettim ki its my life söylenişi ismail'e benziyor :))

      Sil
  2. araştırdımda şarkı Dr. Alban'ın "It's My Life" şarkısının Grup Vitamin uyarlamasıymış "it's my life" nakarat ve söylenişi ismaile benziyor sanırım ismail ismini kullanmalarının sebebi bu :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet şimdi izleyince fark ettim ama zavallı İsmailler :))

      Sil
  3. Ahahaha hiç düşünmedim bende cevap bekliyorum 'Neden İsmail?'

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Its my life söylenişi İsmail'e benzediği içinmiş ama hala İsmail'in suçu ne ? Benzerliğe kurban gitmiş:)

      Sil
  4. Şarkıyı ilk kez bir hafta önce dayım sayesinde dinledim, çok hoşuma gitti. :D Gerçekten o kadar dinledikten sonra insan İsmail'in suçunu merak ediyor. İissmaail!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Its my life söylenişi yüzündenmiş ama İsmaillere yazık olmuş...Acaba bu benzerliği bahane edip İsmail diye sevmedikleri birine hakaretler mi ediyor diye şüpheleniyor insan :)

      Sil
  5. ben de 32 yaşındayım zaman zaman sorgulamışımdır neden ismail diye ama bulamadım yalnız baya yaşlanmışlar bunlar ya :D yoksa bizde mi :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bulduk artık! Its my life söylenişi yüzündenmiş...Evet yaşlanmışlar ve hala İsmail den devam ediyorlar :))

      Sil
  6. Gerçekten bağımlılık yapıyor.Ancak yeni versiyonunu beğenemedim saçmalanmış sanki :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İsmail'e karşı daha da dolmuşlar bence :) Adımın İsmail olmasını istemezdim hani..

      Sil

Yorumlarınız için teşekkür ederim! :)
Fikrinizi belirtmekten çekinmeyin..
Unutmayın!Sadece link ve hakaret içerikli yorumları yayınlamıyorum!