Ortalıkta görünmüyorsam ya blog tasarımı yapıyor ya da kişisel meselelerimle uğraşıyorumdur.Belki de uzaylılar tarafından kaçırılmışımdır, kim bilir?

Pazartesi, Ağustos 17, 2015

Hediye Çekilişimin Kazananı

Sawako Kuronuma Pazartesi, Ağustos 17, 2015
Merhabalar! Hediye çekilişimin kazananı Ayşe oldu.Kendisine çoktan mail çektim bile :) Eğer 2 gün içerisinde dönüş yapmazsa bu hakkı kaybedecek ve yedek talihli hediyeyi kazanmış olacak :)




Eğer kazanan bana ulaşmazsa  Altın zen kazanmış olacak, o da 2 gün içerisinde ulaşmazsa başka kazanan belirleyeceğiz artık :)) Hediye kime giderse güle güle kullansın! İyi günler! 

9 yorum:

  1. Ayy çok sevindim :)
    Bilgilerimi gönderdim bile.
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
  2. geri dönüş oldu mu peki, belki olmamıştır da şansım vardır hala :D:D:D

    YanıtlaSil
  3. kazanamayanlar olarak üzgünüz ama kazanan 1 kişi olucaktı zaten bunu hepimiz biliyoruz :) kazanan arkadaşımız güle güle kullansın ^^

    YanıtlaSil
  4. Bir cekilisi daha kazanamadan bittirdim kazanani tebrik etmek duser :)

    YanıtlaSil

Yorumlarınız için teşekkür ederim! :)
Fikrinizi belirtmekten çekinmeyin..
Unutmayın!Sadece link ve hakaret içerikli yorumları yayınlamıyorum!