Ortalıkta görünmüyorsam ya blog tasarımı yapıyor ya da kişisel meselelerimle uğraşıyorumdur.Belki de uzaylılar tarafından kaçırılmışımdır, kim bilir?

Salı, Ağustos 04, 2015

Bu aralar ben #6

Sawako Kuronuma Salı, Ağustos 04, 2015


Odamın yine şeklini değiştirdim; artık sağ tarafımdan kalkıyorum ama yine aksiyim hep aksiyim...Ayy ben benim yaşlılığımı düşünemiyorum hiç...En çok eleştirdiğim kişilere benzemem değil mi?Ama sanki o yolda ilerliyorum..Hayırlısı...



Şiştim!Resmen şiştim!Öyle böyle değil şiştim!Uyurken hareket ettiğimde göbeğimin katlandığını hissediyorum.Hafif de gıdı yaptım sanki...Nasıl yapmasaydım ki?! O kadar tatlı nereye gitsindi?! Çok kızıyorum kendime 53 kilodan 50 kiloya inmeyi hedefliyorken 55-56 oldum ya!Ama o kilolar gidecek, başka çaresi yok...Boğazımı tutup çikolata, tatlı, şeker, tuz ve un karışımından uzak durmaya başladım.Hadi bakalım kaç gün dayanabileceğim...Bir de yürüyüş yapmalıyım demi, vücudum sıkılaşsın...Yoksa milletin " Ben senin kadarken 45 kiloydum da çoluk çocuk yapınca 90a ulaştım" lafını dinlemeye devam edeceğim...

Bir sürü blog tasarladım bu aralar...Bu yüzden kitap okumam ve filmlerle ilgilenmem zor oldu.Şu an Marslı adlı romanı okumaya çalışıyorum.Akıllıca, güzel, ilginç gidiyor ama konu bir türlü ilgimi çekmiyor,biraz beklemeye aldım şimdilik...Bir yazılım mühendisi bu kadar şeyi nasıl düşünmüş diye insan hayret ediyor.Ben bir de kendime hayalperest derdim, peh!

Baktık bizim marangozun bir iş yapacağı yok, masa işini de halletmemiz gerek, internetten masa aldık.Sağolsun sevgili D buldu bizim için, oldukça da uygun bir fiyata :)



Yıl oldu 2015, 25 yaşındayım artık ama kendimi hala 20 gibi hissediyorum...Hani hiç sahiplenemedim bu 25 yaşını...Doğrusu zamanında da 20 yi sahiplenememiştim ; bak şimdi olduk ya 25...Neyse kendimi hiç yaş kompleksinde hissetmiyorum artık...30 a kadar rahatım oradan sonrası Allah Kerim!


Kardeş candır, kandır ama deli ediyor bu çocuk beni!Benim 25 onun 20 olması hiçbir şeyi değiştirmiyor; çocuk inatla beni çıldırtmaya çalışıyor.Hep zayıf noktamdan vuruyor uyuz!Bazen olayı şiddete dökmek istiyorum ama yok gücüm yetmiyor artık...Neyse arada şakayla karışık vurup hemen odama ya da babamın arkasına kaçıyorum.Güç onda artık! :) Olmayınca da özlüyorum  orası ayrı...

Ödem attıran sulardan denedim.Hani şu detoks sularından; ben kafadan minik bir armut, bir yeşil elma ve incecik bir dilim limon ekledim.Limonu az ekledim tansiyonumu düşürüyor diye ve yarım litre suyu içtim.Metabolizmam bozuldu, kustum, dolayısıyla da iştahım kesildi.Nerede hata yaptım ben?Bu sular bana yaramıyor...


Düz ve az saçlı kızlar saçlarına nasıl şekil veriyor, merak ediyorum!Ya benimkilerin pırasadan farkı yok; Samara gibiyim hep! Ne yaparsam yakıştıramıyorum.At kuyruğu yapıyorum, sanki saçlarım kafama yapışmış gibi duruyor.Topuz yapıyorum, minnacık bir şey oluyor.Maşayla kıvırıyorum, kan ter içinde kalıyorum; maksimum yarım saat dayanıyor!Bir formülümüz var mı düz saçlı kızlar?Varsa ben bilmiyorum, bir el atın da düzene sokayım şu saçları...


Hep bir gün dünyayı gezeceğimi kendi çapımda fethedeceğimi hayal ediyorum ama hala evdeyim! Hayallar Paris gerçekler bildiğin bizim mahalle!Yılbaşında bilet falan mı alsam belki ikramiye bana çıkar?


Selam versem konuyu siyasete çeviren insanlara net uyuz oluyorum!Saatlerce taptıkları siyasileri övmeleri arasında kalıyorum, bazen de iki farklı görüşteki insan tartışıyor, onların arasında kalıyorum ya onlardan çok ben geriliyorum!Madem bu kadar anlıyorsunuz siyasete atılın da işlevinizi görelim değil mi?Ben anlamadığımı kabul ettiğim için sorun yok.

Araba sürmekten, denize girmekten korkuyorum!Ya kaza yaparsam ya denizde bacağıma yılan sarılırsa....O yüzden hem ehliyetim yok hem yüzme bilmiyorum.Ama o ehliyet alınacak, yüzme şeysine gelinince o da havuzda öğrenilsin daha iyi olur :))


Klima, vantilatör beni çarptı, resmen üzerimden tır geçmiş gibi hissediyorum.Bütün gün baş ağrısı, halsizlik, gözlerim kuruyor.En komiği ise evde ne klima var ne vantilatör...Hep misafirliğin yan etkileri bunlar...


Sonbahar benim mevsimim!Önceden pek emin değildim ama artık eminim, en çok sonbahar mevsiminde mutluyum ben; ne güzel hava ne soğuk ne sıcak, yağmurlu falan...Küresel ısınma lütfen sonbaharıma dokunma...Kafiyeli oldu dimi?Bak bunu istemsizce yaptım, bir yerlerde şizofreni hastalarının kafiyeli konuştuğunu okumuştum.Henüz delirmedim değil mi?

Bir de Kpss derdine düştüm bu aralar...Çalışıyoruz bakalım; en nefret ettiğim ders geometriden başladım çalışmaya...Hepinizin sabır ve  iyi dualarınızı bekliyorum ki evrene olumlu mesajlar gönderelim :))

Malum hastalık, kpss, gezmeler olsun bloga fazla zaman ayıramadım.Bir süredir düşündüğüm Misafir yazar olayını gerçeğe dönüştürmeye düşünüyorum ne dersiniz?Böylelikle yeni birçok blog da tanımış oluruz değil mi?Bu konuda fikirlerinizi merak ediyorum :)


27 yorum:

  1. bismillahirrahmanirrahim:D Ya bu aralar herkes ne kadar dolu :D Ay allah ah:(

    Vu arada yazılım mühendisiymişsin! İnanamıyorum! Beniim istediğim meslek! Uygunsan hemen aba bi iş koşullarını maaşı iş nasıl falan filan anlatırmısın? Özellikle nerede çalıştığını ayrı merak ettim! Sevgiler, işin "aslı" blog

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yazılım mühendisi değilim :) O bahsettiğim kitabın yazarı gerçekte yazılım mühendisi..Karışıklık olmuş :)

      Sil
  2. Masana bayıldım çok tatlı duruyor güle güle kullan.ALLAH yardımcın olsun inşallah sınavın da başarılı olursun. :D

    YanıtlaSil
  3. Ay misafir yazar fikri güzelmiş :D Bir de şu saç sorununu ben de çok yaşıyordum. Saçlarım belimdeydi. Açık bırakıyorum karışıyor, şekle girmiyordu. At kuyruğu yapınca inek yalamış gibi oluyordu, topuz yapinca da 40 yaşında sarışın Rus bale öğretmenlerine benziyordum :D sonunda boyun hizamda kestirdim aşırı rahat ya valla kesinlikle tavsiye ediyorum *-*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Düşünmüyor değilim ama benim saçlarım çok az, hemencecik yapışıyor o yüzden :/

      Sil
  4. Ben hep duz saclilara ozenmisimdir, saclarim afro gibi mi desem aslan yelesi mi bilemedim fakat hep duz sacli olmak daha guzel ve rahat dusunmusumdur. Denizden de bende korkarim ama baya da derinlere giderim, gecen hafta denizde yuzerken sualtina bakiyim dedim demez olaymisim yilan baligina benzer birsey gordum korkudan cirpinmaya basladim sonrada tekrar uzun sure yuzemedim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rahatlığına rahat düz saçlı olmak; saçlarımı taramadan evden çıktığım çok olmuştur :)) Ama şekil vermek zor...
      Yüzme kursuna gitmeyi de düşünüyorum ama öğrenirsem büyük ihtimal denizde giremem :/

      Sil
  5. ya ben seni yeni keşfettim var ya nasıl bi insansın ya komiksin ayrıca sabah sabah güldürdün beni iyi bir takipçin olacağım zannedersem. enerjin ve dilin hiç bozulmasın. fiziğine bişi diyemicem o gıdılarla da barışık ol aman boşver üniversitede 45-48 dim şimdi mesleğe geçtim evlendim 57 oldum nasıl 2-3 senede böyle oldum anlamış değilim neyse takmıyorum yaw :D iim böle de :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 170 boyum normalde 60 a kadar sınırım var ama benim hayalim hep 50 düz hesap 50 :)) Ayrıca hoş geldin hep gel :)

      Sil
  6. Bu aralar herkes böyle galiba artık kötü hissetme olayımı önemsememeye karar verdim :) kafa dağıtmak için blog açtım ve kesinlikle işe yaradı. İnsanın yalnız olmadığını bilmesi güzel şey en azından :) kilona gelince sen ona kilo mu dedin diyesim geldi, farklı şeyler deneyip zarar verme bence, kilon çok da değil, zaten sıcaklar hiç bir şey bırakmıyor vücutta :D bu arada meyvelere de yazık, yemeyi denemelisin onları :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dimi ya :)) Su olayı açmadı beni, belki fark etmeden tiksiniyorumdur bilemiyorum...Kilo olayına gelince düz 50 olsun benim olsun :))

      Sil
  7. Kesinlikle iyi bir fikir misafir yazarlık..
    Bu arada Kpss için benim de planlarım var , çalışmayı düşünüyorum ama torpil meseleleri sebebiyle hevesim falan kalmıyor :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim de çevremdeki birçok kişi bunu söylüyor; yüksek puan yapsan kaç yazar senin yerine torpille alırlar diye..Ama kısmet bakalım...

      Sil
  8. ben masayı nereden aldığınızı merak ettim. çok kullanışlı görünüyor..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Masayı markofoniden aldım.Bestline diye internet sitesinden de bulabilirsiniz ama öyle çok dayanıklı değil çok yüklenememek gerekir :) Yüklenmeden ders çalışmak için ideal :)

      Sil
  9. masanı cook begendim tam benlik nereden aldıgını yazar mısın lütfen canım :) <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Markofoniden aldım. Bestline diye internet sitesi var oradan bulabilirsin :)

      Sil
  10. İnce telli düz saçlar-_- Saçlarımız-_- Ben pes edip kısa kestirdim. Daha kısa ve hatta erkeklerde moda olan tepesi rampa olan efendim deniz dalgası olan modellere doğru ilerleyeceğim herhalde :'D Bu işin sonu budist rahip modeli.
    Ah bir de uzun zamanlarında kalıcı dalga yaptırmıştım. Faydalı sonuç :)

    Ve bu masayı çok sevdim ♥.♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Saçın çoksa kesinlikle yarısı uzun yarısı kısa modeller harika oluyor, omuzlarda da fena değil ama benim saçım bir tutam :)

      Sil
    2. Saç miktarı yeterli olunca ne yapsan gideri oluyor gibi geliyor bana :) Neyse bi tutam da olsa var saçımız deyip avunalım :)
      Ne yaptın peki çözüm bulabildin mi?

      Sil
  11. hahahahah ablacım sıcak fena çarpmış seni her şeyden şikayet eder olmuşsun sana diyorum ama bende dahil herkes öyle sıcak yüzünden herkes huysuz davranıyor havalar biraz serinlesin geçer bu sıkıntıların ^^ çok güzel bir post olmuş

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu aralar gerçekten çok huysuzum, sataşacak insan arıyorum etrafımda düşün artık :))

      Sil
  12. Masana bayıldım. Sanki insanı düzenli olmaya itiyor gibi. Yani en azından ben de öyle etki yapıyor. :D
    Boyun kısa değilse kilon iyi bence. Bunu dememin 56 kilo olmamla hiç alakası yok. :D Göbeğe çare bulunurda gıdı nasıl yok edilir o konu beni geriyor ya. Kilodan değil ama boynumu tutuş şeklimden gıdı oluşacak diye aşırı korkuyorum. :D
    KPSSde çok aşırı başarılar diliyorum. Geometri konusundaysa Allah görmene yardımcı olsun diyorum. :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 170im ama sınırı aştım kendimce :/ Sana katılmıyorum ekstradan dağıtıyorum etrafı, ta ki masayı kapatana kadar...O zaman her şeyi topluyorum :)) Hepsinde yardımcı olsun geo diğerleri kadar önemli değil :)) Teşekkürler canım :)

      Sil
  13. Sawako'cuğum, yorumumu ve davetimi görmedin sanırsam :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eğer link içeren yorumlardansa okumadan spamlıyorum onları :/

      Sil

Yorumlarınız için teşekkür ederim! :)
Fikrinizi belirtmekten çekinmeyin..
Unutmayın!Sadece link ve hakaret içerikli yorumları yayınlamıyorum!