Ortalıkta görünmüyorsam ya blog tasarımı yapıyor ya da kişisel meselelerimle uğraşıyorumdur.Belki de uzaylılar tarafından kaçırılmışımdır, kim bilir?

Salı, Ağustos 18, 2015

Born Pretty'den gelen güzellikler #7

Sawako Kuronuma Salı, Ağustos 18, 2015
Sanırım bu Born Pretty serisi böyle devam ederse bir gelenek haline gelecek...Yoksa çoktan geldi mi bile? :)

Born Pretty çalışanlarından Jenny, bana bu sürpriz kargoyu göndermek istedi.Tabi ben de bir süpriz sever olarak hemen atıldım, bir de erkek kardeşim için sürpriz bileklik göndermesini istedim.Bakalım neler çıktı o kargodan?


Uzun zamandır frendship bilekliklerine sahip olmak istiyordum, hani şu halı dokuma modelleri oluyor ya işte onlara bayılıyordum.Sonra bu işlerden anlayan sevgili kuzenime mesaj atıp frendship bilekliği istedim, hatta iplerini bile aldırdım.Ama hain kuzenim hala onları yapıp bana göndermedi.1 yıl oldu insafsız...Neyse buradan ona sevgiler :)) Şanslı olmalıyım ki paketten o tür bir bileklik çıktı.Arka tarafı ipli, bileğe göre ayarlanabilir yapıda ama ben evde tek başıma olduğum için bir türlü ayarlayamadım onu, çekiştirdim çekiştirdim yok, bol kaldı :))


Kardeşim için ise bu bileklik çıktı paketten...Siyah, deri görünümlü ama parlak...Bileklik takma kısmı birbirine geçirmeli..Fakat kardeşim bunu beğenmedi, parlak olduğu için feminen buldu.Bildiğimiz Türk erkeği işte, ben beğenmiştim oysaki... Neyse bu da kuzenime hediye gidecekler arasına kondu :)


Bir adet de altın rengi yaprak kolye çıktı.Görünüşü aşağıda görüldüğü üzere sade ve  şık :)


Son olarak bu çıktı! Bu evet bu! :)) Çünkü ne olduğunu anlayamadım..Hani şahmeran adı verilen bilekliklerden dedim olmadı, çift zincir gelecek şekilde denedim yine olmadı ya da ben beceremedim, bilemiyorum :')) 
Sonradan öğrendim ki şahmeran bilekliklerdenmiş ben becerememişim :)) Merak edenler buraya tıklayıp görebilir. 

Paketten çıkan hediyeler bunlardı :)
Eğer ki Born Pretty'den alışveriş yapmayı düşünürseniz, aşağıdaki SBET10 kodunu kullanın.Zira %10 indirim kazandırıyor.Hadi keyifli alışverişler :))

Site için tıktık.


10 yorum:

  1. bende o sondakinin ne olduğunu anlamadım jenny'den link iste nasıl kullanıldığını oradan görebilirsin diyordum ki aklıma benimde siteden bulabileceğim geldi buldum ama buraya link atamadığım için facebook'tan attım ^-^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canım :) Doğru düşünmüşüm ama becerememişim :))

      Sil
  2. en son yapraklı olana bayılldım linki varsa koyarmısın

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şahmeran bilekliği diyorsan linkini ekledim bile :)

      Sil
  3. Kolyeni çok sevdim.Güzel günlerde kullan. :D

    YanıtlaSil
  4. Facebook veya twitter kullanıyosan adınınnedir acaba

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yukarı sağ tarafta sosyal ağ ikonları var, onlara tıklayarak hesaplarıma ulaşabilirsin :)

      Sil
  5. kargo ücreti ne kadar oluyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yanlış hatırlamıyorsam 3 $ olması lazım :)

      Sil

Yorumlarınız için teşekkür ederim! :)
Fikrinizi belirtmekten çekinmeyin..
Unutmayın!Sadece link ve hakaret içerikli yorumları yayınlamıyorum!