Ortalıkta görünmüyorsam ya blog tasarımı yapıyor ya da kişisel meselelerimle uğraşıyorumdur.Belki de uzaylılar tarafından kaçırılmışımdır, kim bilir?

Cumartesi, Temmuz 25, 2015

The Great Hypnotist- Tedavi / 2014

Sawako Kuronuma Cumartesi, Temmuz 25, 2015

Bu aralar doğru düzgün Uzakdoğu sinemasına ait bir şeyler izleyemiyorum.Sanki hepsi birbirinin aynısı gibi geliyor bana...Tabi psikolojik gerilim film ve dizileri hariç :) Bıkmıyorum bu türden!O şaşkınlıkla beraber oluşan gerilim sahnelerinde bir mutlu oluyorum ki sormayın gitsin!Nasıl bir psikopatım emin olun ben de bilmiyorum ama bu türler mutlu ediyor beni...Tabi kaliteli bir yapım buldukça!İşte bu film de yok artık dedirtecek kaliteli yapımlardan biri :)

Unutmadan film Çin yapımı :)

Xu Ruining, alanında en iyi psikologlardan biridir, fazlasıyla da ukala bir kişiliğe sahiptir.Alanında başarılı olmasının bir nedeni de sabrıdır, hiçbir hastasını iyileştirmeden bırakmaz.

Daha önce öğretmenliğini yapmış birinin ricası üzerine, hayaletleri gördüğünü iddia eden bir hastayı kabul eder.Hasta küçük yaşında evlatlık alınmıştır ve birkaç sene içinde hayaletleri görmeye başlamıştır.Gittiği her psikologda tedavisi başarısız olmuştur.

Xu Ruining, kızın psikologlarından birini aradığında, kızın tuhaf bir şekilde eski psikologu hakkında gerçekleri bildiğini öğrenir.Tabi yine de inanmaz.Ta ki inandığı her şey tepetaklak olana kadar...

Filme tek kelimeyle bayıldım!Akıllıca kurgulanmış, sürükleyici bir yapımdı.Tavsiyemdir;) 


8 yorum:

  1. daha bıkmadım romantik komedilerden. ne kadar klişeyse o kadar iyi hatta :P
    ama işte böyle iddialı tavsiyelere de karşı koyamıyorum :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sen baya süre uzak kaldın, ondandır yoksa bıkardın:))
      İzle, izle çok iyi film ;)

      Sil
  2. Aldim bu filmi ilk firsatta izliycem .... Gerilimi ve aksiyonu olan dizi/film leri bende cok seviyorum ...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bir de şaşırtıcı olurlarsa dört dörtlük oluyorlar :))

      Sil
  3. Senin tavsiyelerini seviyorum :)
    Daha çok film izleyip daha çok tavsiyelerde bulun ^^ hehehe

    YanıtlaSil
  4. Film ile ilgili yazını dün okudum ve bu sabah izledim gerçekten mükemmeldi nereden nereye diyor insan ^^

    YanıtlaSil

Yorumlarınız için teşekkür ederim! :)
Fikrinizi belirtmekten çekinmeyin..
Unutmayın!Sadece link ve hakaret içerikli yorumları yayınlamıyorum!