Ortalıkta görünmüyorsam ya blog tasarımı yapıyor ya da kişisel meselelerimle uğraşıyorumdur.Belki de uzaylılar tarafından kaçırılmışımdır, kim bilir?

Perşembe, Temmuz 09, 2015

Masked Prosecutor / The Man in the Mask 2015

Sawako Kuronuma Perşembe, Temmuz 09, 2015

Asıl erkek karakterimiz Ha Dae Cheol, yetimhanede büyümüştür ve bir gün karşısına babası olduğunu iddia eden bir adam çıkar.Adamın iddia ettiğine göre babası, iş ortağı ve eşi tarafından kandırılmış ve Güney Kore'de Kuzey Kore ajanı olarak ilan edilmiş, hapse girmiş ve oğlundan ayrılmak zorunda kalmıştır.


Ha Dae Cheol, ilk başta babası olduğunu iddia eden adama inanmaz ama zamanla onun doğru söylediğini düşünür.Yetimhaneden ayrılıp babasıyla yaşamaya başlar ve babasının intikamı almak için, onun istediği gibi savcı olmaya karar verir.Hatta aşık olduğu kız, karşılıksız aşkı, bir gün savcı olursa onunla çıkmayı düşüneceğini söyler.


Yıllar sonra Ha Dae Cheol, babasının istediği gibi bir savcı olmuştur.Savcılığının yanı sıra, geceleri maske takıp kanunların cezalandıramadığı suçluları kendince cezalandırır.

Her şey tam yolunda gidiyorken, yine bir suçluyu maske takıp cezalandırırken, yanlış yerde bulunur.Çünkü aynı yerde aynı gün ve saatte bir cinayet işlenmiştir.Ha Dae Cheol'un maskeli görüntüsü de kameralara yakalandığı için polis ve medya  onun suçlu olduğunu düşünür. Babası ise oğlunun başına kötü bir şey gelmesinden korkar ve maskeyi takıp asıl suçlunun kendisi olduğunu söyler ama yanlış adamlara...

Ha Dae Cheol, babasının cesetini suda boğulmuş olarak bulur.Şimdi yapması gereken babasının geçmişini ve hayatını elinden alanları cezalandırmaktır.Bu görevinde ona ilk aşkı da yardımcı olacaktır.

Dizi oldukça iyi kurgulanmış hem romantik komedi hem de polisiye türünde :) Zaten Joo Sang-Wook'un oyunculuğunu çok beğenirim; bu dizide de mükemmel! Dizinin çevirisi henüz bitmemesine rağmen diziyi beğendim, ne yalan söyleyeyim bazı bölümlerde sıkıldığım da oldu ama olay sürükledi.Tavsiyemdir izleyin :)

Siz bu diziyi izliyor musunuz? İzliyorsanız beğendiğiniz ve beğenmediğiniz yanları neler?Hadi tartışalım! :)

Şimdi diziyi eleştirme zamanı!Yukarıda genel olarak dizinin konusunu anlattım. Eleştiri bölümü ise bol bol spoiler içerecek.Sonra yok şöyle yok böyle spoiler yedim diyenleri kale almam.


Öncelikle Ha Dae Cheol'un küçüklüğü, So Ji  Sub'un küçüklüğüne benzemiyor mu? Tabi ki So Ji Sub'un küçüklüğünü görmedim ama çocuğu So Ji Sub'un küçüklüğünü oynayabilecek benzerlikte buldum :)


Siwon! Dur bir dakika! Diziyi izlerken Siwon'u bu tiple fark edemedim :)) Herkesin 1.bölümde Siwon'u  gördüğünü duyunca da ufak çaplı bir şok yaşadım :)) Benim için tanınmayacak bir haldeydi!Saç şekillerini değiştiren çoğu ünlüyü tanıyamıyorum maalesef :)) 



Ha Dae Cheol'un aşık olduğu kız Yoo Min Hee, küçükken gayet güzel, büyüyünce de saçlarını saymazsak idare eder ama o kullandığı mimikler nedir Allah aşkına! Dizide onu bu şekilde sevimli göstermeye çalıştılarsa hiç olmamış, hatta itici olmuş!

Ha Dae Cheol'un aniden ortaya çıkan babası!Ben böyle bir baba görmedim.Yıllarca sen oğlunu görme, hapiste yaşa sonra bir gün çık karşısına gözlerinin içine bakarak de ki "Ben senin babanım, hadi intikam alalım!"
İnsaf, dur biraz nefes al! Taa Çinlerden geldin, yıllarca hapiste kaldın, oğlunu hiç görmedin, bir nasılsın diye sor değil mi?! Senaryonun bu kısmı fazla zorlama geldi.

Sonra Hyun Woong var..Dae Cheol'un üvey kardeşi, annesinin gülü,dalı peteği!Adamcağız dizinin başında asalet,adalet, iyilik yanlısıyken birden babasının yaptığı kötülükleri öğreniyor ve onu kurtarmak için kötü yola sapıyor.Hadi bunu anlarım da "Damarlarım da babamın kanı dolaşıyor.Hadi o zaman ben de kötü olayım!" "Annem nasıl melek değilse ben de iyi biri değilim" olayı nedir ya?! Bu adam hiç mi duymamış alimden zalim, zalimden alim doğar lafını cıksss cıkss....


Hah bir de asıl kızımız Yoo Min Hee'nin annesine tecavüz eden pislik Jo Sang Taek var.Polis soruşturmasında Yoo Min Hee'nin annesinden iğrenç sözlerle bahsediyor ama Yoo Min Hee'nin tecavüz sonrası doğduğunu yani kendi kanını taşıdığını öğrenince bir bağrına basmadığı kalır.Gerçekçi bulmadım!

Son olarak; Ha Dae Cheol'un annesi iyi tamam bizim çocuğu önemsemiyor ama önemsiyormuş gibi rol yapıyor da niye sarılmadan önce melek sarıldıktan sonra şekli kayıp yılana dönüşüyor.Amacının kötü olduğu daha farklı da gösterilebilirdi! Ayrıca bu kadının yemeğine fare zehri koyup zehirlemek istediğim de doğrudur!



9 yorum:

  1. canım harika bir öneri daha. ig den bumerang tan kazandığın film leri de hayırlı olsun sevgiler

    YanıtlaSil
  2. Tavsiyeniz için teşekkür ederim.Şu sıralar sbs kanalında yayınlanan mask dizisini izliyorum.Dizi bittikten sonra aynı adlı fakat farklı konulu başka bir dizi izlemek güzel olur. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umarım beğenirsin :) Mask'ı duydum ama izlemedim aklımda bulunsun o da ;)

      Sil
  3. Spoiler yemek pek etkilemiyor beni ama konusu doctor stranger'i hatırlattı bana biraz ama sadece konu olarak, hadi intikam alalım komikti lşghlşh

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bana da izlerken o kısım samimiyetsiz, komik geldi:)

      Sil
  4. bu diziyi izliyorum çokta begendim zaten joo sang wook'a hastayım adam karizma ben kızı çok soğuk buldum dizide başka biri oynayabilirdi aslında mask dizisi de güzel

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben mimiklerinde takılı kaldım kızın onun dışında Mask dizisini de çok duydum, kısmet artık :)

      Sil
  5. sawako agır bir drama bulamıyorum aglamak istiyorum oysaki..listeyi açamıyorum öneri ve dramalar

    YanıtlaSil

Yorumlarınız için teşekkür ederim! :)
Fikrinizi belirtmekten çekinmeyin..
Unutmayın!Sadece link ve hakaret içerikli yorumları yayınlamıyorum!