Ortalıkta görünmüyorsam ya blog tasarımı yapıyor ya da kişisel meselelerimle uğraşıyorumdur.Belki de uzaylılar tarafından kaçırılmışımdır, kim bilir?

Pazar, Temmuz 05, 2015

Kore Dizisi Full House Vs Türk Versiyonu İlişki Durumu: Karışık

Sawako Kuronuma Pazar, Temmuz 05, 2015

Show Tv'de yeni başlayan İlişki Durumu: Karışık adlı diziyi fark eden oldu mu? Peki bu dizinin Kore dizilerinden, en çok sevdiğim ve ilk izleriklerimden, Full House dizisinin uyarlaması olduğunu fark ettiniz mi? :) Eğer Full House adlı diziyi izlemediyseniz şuradan tıklayıp konusuna bakabilirsiniz.


Dizinin konusunu Full House izleyenlerin bileceği gibi, kısaca, asıl kızımız arkadaşları tarafından kandırılarak tatile gönderilir.Bu arada fark etmeyerek evinin satış belgesini imzalamıştır.Tatilde asıl erkekle tanışır ama asıl erkek başka kıza aşıktır.Falan filan...

Dizinin konusunu geçip asıl karakterlere yoğunlaşmak istiyorum.Dün diziyi izledim.

Verdiğim ilk tepki şu oldu; 

"Neden asıl kızı, bu kız seçmişler?

Diğer karakterler, burada asıl erkek 2.kız ve 2. erkekten bahsediyorum, o kadar gösterişliyken asıl kız onların yanında fazlasıyla sönük kalması beni rahatsız etti.Bir türlü ısınamadım kıza...Bilmiyorum belki Kore versiyonunda asıl kızın sevimli ve güzel olması buna sebep oldu ama Türk versiyonunu izlerken sanki değil de baya baya

"Çirkin ve şapşal kızlar da yakışıklı ve zengin adamlarla birlikte olabilir.Aman, sakın ha umudunuzu kaybetmeyin!"

derlermiş gibi hissettim.

Ayrıca dizinin adına da pek ısınamadım.Kore versiyonunda isminin Full House olmasının bir anlamı vardı.Keşke onun gibi anlamlı bir dizi ismi seçselerdi.

Bunların dışında, oyuncuların oyunculukları gayet güzeldi.Konuyu bilmeme rağmen sıkılmadan tekrar izledim.Tek merak ettiğim acaba dizi orijinalindeki gibi 16 bölüm mü olacak?Yoksa içine bol bol ıvır zıvır konu konularak yaz dizisi olmaktan çıkıp Yaprak Dökümüne mi bağlayacak? Heyecanla bekliyorum! 

Peki siz bu diziyi izlediniz mi?İzlemediyseniz bile hakkında ne düşünüyorsunuz?

62 yorum:

  1. Evet ben pek izlemedim ama denk geldim şöyle bir baktım. Sarışın kızla esas oğlan iyi bayağı. Dediğiniz gibi esas kız sönük biraz.
    Seyredeceğimi sanmıyorum. Böyle birçok dizi geldi geçti Kore uyarlaması. Ama nedense hep istisnasız orijinali daha iyi olmuş.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İlk izlenildiğinde nerenin yapımı olursa olsun keyif verir.Büyük ihtimal Full House izlemeyenler beğenecektir hem asıl kızı, hem konuyu... :)

      Sil
  2. Ben izlemedim fragmanını gördüm sadece .Ama izlemem de bana çok yapmacık ve basit geliyor böyle uyarlamalar.Eleştirel gözle izleyincede hiç bir zevk alamıyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim hoşuma gitti bu kez ama asıl kız var ya o asıl kız bir türlü ısınamadım! :)

      Sil
  3. Ben de senin gibi ismine alışamadım.Full House ismini ve konusunu bilmeme karşın izlemeye çekindiğim diziler arasında olduğu için İlişki Durumu:Karışık adlı dizinin Full House'dan alıntı olduğunu bilmiyordum o.o şaşırdım aslında.
    Ve dizi bana karakterler yüzünden izlenesi gelmedi.Sıkıldım hemencecik.Sıkılmamın sebebi baş karakter de olabilir.
    Bence 16 bölüm değil 30 bölüm falan olucak hayırlısı olsun umarım sıkmazlar daha fazla :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bana da 16 bölümden uzun sürecek gibi geliyor, hadi bakalım hayırlısı :)

      Sil
  4. Bunu ben de farkettim espriler bile uyarlama : )

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Pek emin değilim ama telif hakkını almışlardır, o yüzden tamamen uyarlama gidiyordur:)

      Sil
  5. Ben ilk fragmanını gördüm çok şaşırdım , dün izliyim bir dedim ancak ben de oyunculara ısınmadım. Kızdan çok adam da gözüme battı değişik bir oyuncu kadrosu olsaydı izlenebilirdi belki ama zaten kiraz mevsimi gibi yaprak dökümüne bağlayacaklardır yani bu diziden umudu keselim diyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben asıl kızdan başka diğer karakterlerin her birine ısındım ama asıl kızı hiç sevemedim.Bakalım nasıl devam edecek :)

      Sil
  6. Türk televizyonu isimli bir canavar kol geziyo' bizim güzel ülkemizde. 1 alan 10 veren. Ellerimiz umut için birbirine destek olurken sanıyorum ki yine bize hüsran yine bize güzel Türk dizisi hasreti olucak. Bu dizinin cılkı çıkıcak yani yine. Ama ne denir, Allahtan ümit kesilmez be! :) Full House izlemedim ama bilgisayarda duruyordu. Eh senin önderliginde ona başlıyim o zaman ben sindi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İzlemelisin, çok hoş bir dizidir..Aslında bizde de güzel yapımlar çıkıyor da suyunu çıkarmadan yapamıyoruz :)

      Sil
  7. Full house izlemedim ben o yuzden diziyi ve akisini begsndim diger oyuncukar falan iyi ama o basrol kizini begenmedim ya tamam guzel tatli bir kiz ama ne biliyim cocuhun yanina oturtamadim bi ... Bu arada full house tayland mi yokda kore versiyon mu guzel?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben sadece Kore versiyonunu izledim çok iyiydi :) Kız sevimli gibi ama çok sönük kalıyor yanlarında :/

      Sil
  8. Bizim memlekette bütün diziler bir şekilde Yaprak Dökümünün hazin sonuna erdiğinden ben izlememeyi tercih ediyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hahahah :D Doğru diyorsun; seviyoruz suyunu çıkartmayı...Böylece de birçok dizi mahvoluyor.

      Sil
  9. Ben de izlemedim hatta diziyi ilk defa senden öğrendim. İzlemem büyük ihtimal ama güzel bir diziyse umarım 2 sezondan daha fazla uzatıp diziyi saptırmazlar :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bildiğimiz Full House aslında ama oyuncular farklı..Bakalım nasıl devam edecek :)

      Sil
  10. Bende 2 dkda ben kore dizilerinde boyle birsey izlemiştim dedim sonra hemen aklıma geldi Full House olduğu.Benden full houseynin kore versiyonunu izlemeyenlere tavsiye türk versiyonunu izleyin çünkü kore versiyonu güzeldi ama türkler cok uzatmazlarsa tabi... :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şu an izliyorum güzel ya :) Asıl kıza da ısınmaya başladım sanki ama uzatmazlar inşallah :)

      Sil
  11. Yaaa inanmıyorum 🙈 bir türlü ertelemekten izleyemedigim bi bizi ve biz yine çakmasını çekiyoruz .napsam bilemedim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Türk versiyonu da güzel, asıl kızı pek sevememiştim; oyunculuğuyla sevdirdi kendini :) Ama hala ismini sevemiyorum! :)

      Sil
  12. bende farkettim ama güzel olmuş uzatmassalar süper bi yaz dısısı olacak her sen eböyle kısa diziler yapsalar cok ii olacak diziler uzarsa cok bayıyor şirin bi dizi olmus

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de beğendim.Beğenmediğim iki şey vardı biri asıl kız diğeri dizi ismi...
      Dizi ismini hala sevmiyorum ama asıl kıza ısındım sanki :)

      Sil
  13. Ya allah aşkna ayşegül mu çirkin!! Inanamyorumm sadece kisa boylu olduğu icin mi!!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yukarıda kız için kısa boylu ibaresini kullanmamışım :) Kısa boylu mu? Onu da hatırlamıyorum.
      Ama evet kız, diğer karakterlerle kıyaslanınca gösterişsiz, çirkin kalıyor ve sırıtıyor! :)

      Sil
  14. Biliyordum böyle bir senaryonun kore dizisinden alındığını full house u izlemedim lakin şüphelenip ilişki durumu karışık kore yazdım ve çıktı ortaya. Bu sıralar koreden uyarlama popüler oldu. Kesinlikle içine ıvır zıvır katarlar eee Türk işi illa bozacaklar bir şeyleri

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Arada bir izliyorum, oldukça güzel ilerliyor sonlara doğru belli olur nasıl olacağı :)

      Sil
  15. Ben full house un kore olanını çok eski diye izlemememiştim geçen senede full housenin tayland versiyonu çıktı onu izledim ordaki kızda kısa boylu kıvırcık saçlı bir kızdı ona benzetmeye çalışmışlar. bence kore versiyonundan değilde tayland versiyonundan almışlar. ilk bölümleri tıpa tıp aynıydı son bölümlerde birazcık farklı oldu ama bence güzel bir dizi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Olabilir, ben de Kore versiyonunu izlerken çok eski diye düşünmüştüm ama izleyince çok beğendim :)

      Sil
  16. Ilk kez bir Türk dizisine bakmak istemistim..... yine bir koreli diziye düstüm

    YanıtlaSil
  17. Ben kore versiyonunu izledim ama kardeşlerim izlemedim için onlara güzel geliyor Oysaki kore versiyonu daha iyi bana isimde saçma geldi başladığı zaman "full house başladı "diyorum o zaman kardeşlerim o da ne diyor �� ve başrolde ki kız sevimli bence ama 2. Kızımızın yanında gerçekten sönük kalıyor ama yine de dizi şimdilik iyi gidiyor ...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Oyunculukları beğendim, Türk versiyonunu da beğendim ama bir türlü asıl kızı beğenemiyorum :)

      Sil
  18. Kızın oyunculuğu bence rezalet keza 2. Kızın oyunculuğu da öyle baş roldeki erkek fazla itici açıkcası ben türk versiyonunu pek sevemedim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Oyunculuğuna pek dikkat etmedim açıkçası ama asıl erkek karakter, orijinal versiyonuna göre sert olduğu için itici gelmiş olabilir :)

      Sil
  19. Biz bütün aile ayşegül'e (seren şirince) hayranız dizinin adını bile Ayşegül başladımı diye soruyoruz

    YanıtlaSil
  20. Ben ilk defa ,az önce seyrettim diziyi ve hemen aklıma full house geldi.Uyarlaması mı acaba diye internete baktım.Kore dizileri uyarlanınca hiçbir şeye benzemiyor maalesef.Çok saçma ve çocuksu kalıyor.Bu da öyle olmuş.
    Orijinal versiyonu gayet hoştu,izlemeyi düşünenler düşünmeden izlesin :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Zaten bölümleri farklılaşmaya başladı.Ben yine de severek izliyorum diziyi :)

      Sil
  21. Ayşegül (seren şirince) harika sırf onun olduğu yerleri izliyorum beni çok güldürüyor çok tatlı bir bebeğe bakar gibi bakıyprum Allah başarılı etsin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben beğenmesem de ısınmaya çalışıyorum, bebeğe bakar gibi bakamıyorum maalesef :))

      Sil
  22. Uyarlama yazar ama ben hiç bir yerinde görmedim öyle bir yazı

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Telif haklarını satın alıyorlar, o yüzden uyarlama yazmıyordur :)

      Sil
  23. Ya neden bilmiyorum ama bildiğiniz üzere birsürü koreden uyarlama dizi var ama ben eğer onun kore versiyonunu izlemişsem yani orijinali , diğerinde yani türklerde hep eksik buluyorum ve kafamda benim oppalarım nasıl yaptiysa öyle hayal etmeye çalışıyorum . Mesela gentelmans dightiny yi izlemediğimden kiraz mevsiminde sorun yaşamadım ama diğerlerini izleyemiyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Konular aynı olduğundan izlediğin için sıkıcı geliyordur.İlk hangi versiyonu izlersen o daha güzel gelir ;)

      Sil
  24. valla oyunculuklar gerckten berbatt resmen izlerken sinir kapiyorum bi kere birbirlerine hic uyumlari yok bile full house kore tayland filipin vietnam versiyonlarini izlemedim ama kore versiyon unda klipte denk gelip izledim cok hosuma gitti zaten bi rain ahhh yok boyle bir tas oyunculuk bayildim ..o yuzden artik bizim turklerde kendi senaryolarini uretip yayinlasinlar ...tesekkurler yazin icin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Uyarlamalarda karşılaştırmalar oluyor maalesef :/ Keşke kendi senaryolarımız dizileştirilse, çok daha güzel olurdu :)

      Sil
    2. Esas kız Türk standartlarına göre güzel ve sevimli bir kız ama dizide estetik açıdan sırıtmış. Orijinal versiyon her zaman daha iyidir. Dizi 16 bölümden daha fazla uzamamalı. Oyuncu kadrosu daha farklı olsaydı bizimkilerde iyi olabilirdi.

      Sil
    3. Esas kız Türk standartlarına göre güzel ve sevimli bir kız ama dizide estetik açıdan sırıtmış. Orjinal versiyon her zaman daha iyidir. Dizi 16 bölümden daha fazla uzamamalı. Oyuncu seçimi farklı olsaydı çok daha iyi olabilirdi ısınamadım. ..

      Sil
  25. İlk, Full House seyrettim.Tayland versiyonunuda seyrettim ve Tayland versiyonunu daha çok sevdim.Çünkü, ilkine nazaran bana daha eğlenceli geldi.Benim, favorim kesinlikle Full House Tayland.Ayrıca, başrol karakterleride oldukça sevimli o yüzden.Anladığım, kadarıyla başka versiyonuda var.Belirttiğim gibi, Tayland versionu daha çok çekti beni ve hoşuma gitti.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Zaten bir dizi çok beğenilirse her ülke farklı bir versiyonunu yapıyor :) Tayland versiyonunu çok duydum ne yazık ki izleyecek zamanım yok :/ Zamanım olursa da farklı konularda diziler izlemek istiyorum :))

      Sil
    2. tam 4 versiyonu var (full house)bizmkisi 5. versiyon

      Sil
  26. Ya bayildim turk versiyonuna . Ilk defa turk dizisini sikilmadan izledim. Kendime hayret ettim dogrusu. Full house zaten basta konusu yla en guzel kore dizilerinden biri suphesiz defalarca izlemisimdir. Tayland uyarlamasini da ayri bi beyendim ordaki oglan daha bi tatliydii. O da ayri zevk verdi. Simdi turk versiyonu 2. Kizin yaninda bayagi sonuktu baslangicta basrol kiz. Ama cok tatli ve sempatik oliyo gittikce. Ama surekli diken ustundeyim simdi. Tamam hala senaryo ya göre hareket eduyolar ama 1. Bolumde kore versiyonunun 3. Bolumune geldiler.hem bolumler uzun hem de bizim dizileri kisa tutmama adetimizden dolayi ne zaman lacka edecekler de sürdürecek ler diye merak ediyorum. Uzatmadiklari takdirde tam tadinda bir dizi olacak ben oyuncular i ve karekterleri cok sevdim. Uzattikca uzattim ben neyse yazin icin tesekkurler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de sevenlerden oldum bu versiyonu ama asıl kıza ısınamıyorum.Bazen tam ısınacak gibi oluyorum, öyle bir oyunculuğu var ki sanki bazı sahnelerde onu orada silah zoruyla tutuyorlarmış gibi:)

      Sil
  27. o degilde o hayat benim de bahar herseyi ogrendi :-D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet ya:) En son baktığımda Bahar çirkefleşiyordu, Ateş'in çocuğu ortaya çıktı, Efsun'un babası kendini asacaktı falan.Yeter dedim ve uyumaya gittim :))

      Sil
  28. epey olmuş bir şey yazılmıyalı neyse bence 10 numara uyarlama olmuş oyuncular süper senaristler gayet başarılı

    YanıtlaSil
  29. ben sırf asıl kız için izliyorum standartlar dışında valla sıkılmıştım uzun kazma gibi kızların ve erkekelerin ancak podyumlarda raslayacagımız tipleri görmekten gerçek hayata dönelim ya kız gayet sevimli ve güzel hiç de sönük değil diğer manken bozuntusu oyuncuların yapmacık hallerinden çok uzak kore versiyonunun tamamını izlemedim ama bizimkiler daha iyi yapmış ufak tefek baktım da kore versiyonuna bizimkiler daha iyi yapmış

    YanıtlaSil
  30. ben sırf asıl kız için izliyorum standartlar dışında valla sıkılmıştım uzun kazma gibi kızların ve erkekelerin ancak podyumlarda raslayacagımız tipleri görmekten gerçek hayata dönelim ya kız gayet sevimli ve güzel hiç de sönük değil diğer manken bozuntusu oyuncuların yapmacık hallerinden çok uzak kore versiyonunun tamamını izlemedim ama bizimkiler daha iyi yapmış ufak tefek baktım da kore versiyonuna bizimkiler daha iyi yapmış

    YanıtlaSil

Yorumlarınız için teşekkür ederim! :)
Fikrinizi belirtmekten çekinmeyin..
Unutmayın!Sadece link ve hakaret içerikli yorumları yayınlamıyorum!