Ortalıkta görünmüyorsam ya blog tasarımı yapıyor ya da kişisel meselelerimle uğraşıyorumdur.Belki de uzaylılar tarafından kaçırılmışımdır, kim bilir?

Cuma, Temmuz 24, 2015

Dresslink Alışverişi #2 - Çanta, Cüzdan Alışverişi

Sawako Kuronuma Cuma, Temmuz 24, 2015


Daha önce şurada Dresslinkten yaptığım kıyafet alışverişimden bahsetmiştim.Bu seferde bir farklılık yapıp çanta alışverişi yaptım.

Açıkçası internetten bu tür alışveriler yapılırken insanın aklında binbir türlü soru oluyor.Bazen aldığımız şey beklediğimizden daha farklı çıkabiliyor.Hani siz tereddüt ediyorsunuz ya acaba güzel midir diye ben de ediyorum.Açıkçası biraz çekindim, hani resimde gördüğüm gibi çıkmazsa diye ama beklediğimden de güzel bir çanta çıktı :) 

Bu sefer de tercihimi bu siyah çantadan yana kullandım.Sanırım 2 sene önce bu tür çantaları satışta görmüştüm ama herkes alıyor diye almak istememiştim.Sonra almak istesem de bulamamıştım.O yüzden bu çantayı görünce hemen sepete attım.Bu tür çantalara tam olarak ne deniliyor bilmiyorum ama bana eski bozuk para cüzdanlarının tasarımlarını hatırlatıyor :) 

Çantanın iki adet askısı var; biri çapraz asmak için diğeri zincirli tek omuza asmak için...Ön dış tarafında bir bölme var, arka tarafında da fermuarlı bir bölmesi var.Çanta ne büyük ne de küçük  bir çanta orta boy; iç kesiminde iki fermuarlı bölüm, bu fermuarlar arasında ayrı bir bölüm
 geniş bir bölüm daha bir de kalem ve telefon koyabileceğim bir bölüm daha var.Çantanın görünüşünü tahmini hacmini anlamanız için aşağıdaki resimlere bakabilirsiniz.Çantayı sitede görmek için tıktık.

Bir de cüzdan aldım.Aslında benim siyah dev gibi bir cüzdanım var.Fakat genel olarak küçük çantaların içine sığmıyor, Allah'tan bu çantaya sığdı.Bir de ne alırsam hep siyah alıyorum.Dedim ki bu sefer farklı olsun bu su yeşili renk olsun...Tabi aslında tam olarak böyle olmadı; bu cüzdanı anneme aldım, beğenince bildiğiniz yan çizdim.Şu an verip vermeme arasında kararsızım :))

Cüzdanın ayrı bir bozuk para bölümü, ayrı bir kağıt para bölümü ve iki tane ayrı kart bölümü var.Aslında tam olarak annemlik!En iyisi anneme vereyim bu cüzdanı, vicdan yaptım şimdi :) Cüzdanı sitede görmek için tıktık.


Dikkatimi çeken başka ürünler de olmadı değil :) Onları da iliştireyim buralara aklımda bulunsunlar :)
Model 1- Model 2- Model 3- Model 4






Kore stili çanta almak isteyenlerin ilgisini çekebilecek birçok model var sitede :) Bu tarz çantaları nerede bulacaklarını soranlar için birkaç resimle bol bol link ekledim.İnstagramda çok pahalıya satılan bu çantaları buradan daha uyguna alabilirsiniz.Aşağıdaki rakamların her biri  farklı bir modele ait:)

Model 1 -  Model 2 - Model 3- Model 4- Model 5- Model 6-Model 7-Model 8- Model 9- Model 10- Model 11





Sitede baskılı ve şekillendirilmiş çok hoş çantalar var. Ben aslında 2. resimdeki çantalara bayıldım!Fakat yaş büyük olunca alamadım :))

Model 1- Model 2 - Model 3 - Model  4- Model 5



Sitenin tek kötü yönü kargo ücreti var.Her ürünün kendi kargo ücreti sanırım ağırlığına göre değişiyor.Ben China post ile aldım ama takip kodlusundan...Takip kodsuz almak daha ucuza geliyor fakat Ptt sağolsun o kargoyu beklerken beni bezdiriyor.Takip kodsuz aldığım bir kargoyu 80 gün beklemişliğim var mesela :/ Allah'tan bunu takip kodlu aldım da  yaklaşık 15 günde geldi.Peki aldıklarımı nasıl buldunuz?:)

Not : Yurtdışı ödemelerinde kapıda ödeme olmaz.Yani mecburen kredi kartı kullanmanız lazım.En güvenilir yol da paypal açmak...Detayları google amcaya sorabilirsiniz.


Not 2: Kullandığım kargo ücret yöntemi China Post (10-25 business days,with Tracking number) yazan seçenek :)

11 yorum:

  1. Çanta alışverişim için iyi bir paylaşım oldu teşekkürler ! :)

    YanıtlaSil
  2. Çanta sanki eski zamanların çantası gibi :D Cüzdan ise çok şeker ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet :) Çok teşekkür ederim çok sevdim ikisini de :)

      Sil
  3. Peki bu siteden yada yurtdışından alışveriş yapmak güvenli mi? Daha önce hiç yapmadım ama müthiş şeyler görüyorum fakat daha önce hiç denemediğimden güvenli olur mu, elime ulaşır mı, ek ücret öder miyim gibi şeyler kafamda hep bir soru işareti yaratıyor. Yanıtlarsan çok sevirim, teşekkürler :')

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Her site için güvenli diyemem ama bu sitede hiçbir sorun yaşamadım :)

      Sil
  4. güle güle kullan hepsini bende bloğa beklerim :) bloğunu takibe aldım

    YanıtlaSil
  5. Merhaba aldıklarına bayıldım siteyi kullanmayı düşünüyorum PayPal ile alışveriş yaptığımda hesabımdan ekstra ücret kesilir mi acaba?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Paypal küçük bir komisyon alıyor o kadar, çoğu zaman fark edilmiyor bile :)

      Sil
  6. kargoya ne kadar verdin acaba ben korkuyorum çok yüksek kargo öderim diye

    YanıtlaSil

Yorumlarınız için teşekkür ederim! :)
Fikrinizi belirtmekten çekinmeyin..
Unutmayın!Sadece link ve hakaret içerikli yorumları yayınlamıyorum!