Ortalıkta görünmüyorsam ya blog tasarımı yapıyor ya da kişisel meselelerimle uğraşıyorumdur.Belki de uzaylılar tarafından kaçırılmışımdır, kim bilir?

Cumartesi, Temmuz 04, 2015

Bundan 5 yıl sonra...

Sawako Kuronuma Cumartesi, Temmuz 04, 2015

Hayatım bu soruyu merak ederek geçti:

"Bundan 5 yıl sonra nerede olacağım? Hangi şehirde ve kimlerle? İstediğim şeyleri başarabilecek miyim? Ve dahası güçlü olabilecek miyim?"

Günler, aylar, mevsimler değişti.Ben bile değiştim ama bu soru hiç değişmedi. Hala merak ediyorum bundan 5 sene sonra nerede olacağım? Mutlu mu yoksa eksik mi hissediyor olacağım? 

Hiçbir tahminim yok 5 sene sonrasına... Bu bilinmezlik beni korkutuyor. Garantici insanım ben!Planlı programlı olmasam da pat diye türeyen şeyleri sevmem.

Yalnızlıktan korkarım.Güçsüz olmaktan korkarım, kısacası korkağım hayat karşısında.

Mesela bir tanıdığımız var bizim.Hiç evlenmemiş, sırf annesi kimseyi beğenmiyor diye; abisini, ardından babasını, dün de annesini kaybetti. Hiç kimsesi kalmadı hayatta. Düşünüyorum, peki şimdi ne yapacak?Bundan sonra hayatına nasıl devam edecek? 

Hayatında bunların olabileceğini hiç tahmin edebilir miydi? Etse bile kaderini değiştirmesi mümkün olabilir miydi? 

Hani insanlar tarot,kahve falı derken geleceklerini öğrenmek için uğraşıyorlar ya? Ya bu gelecek öğrenmek istediğimiz kadar güzel değilse? Zaten mükemmel olmayan hayatımızı daha fazla berbat etmekten başka ne işe yarar ki?

Hani herkes süper güçleri olsa görünmezlik ya da geleceği görebilme yeteneği ister ya, ben farklı olarak kendimi mutlu edebilme yeteneği isterdim.Ondan sonra hayat daha güzel olabilirdi.


Ama korkuyorum işte! Şimdilerde "Ya ne olacak kedilerim ve ben mutlu mesut yaşarız" derken gelecekte yukarıdaki anlattığım tanıdığımız gibi olmaktan, kimsesiz kalmaktan korkuyorum.Ailemi kaybetmekten,onlara bir şeyler olmasından korkuyorum.Ama korkarken bile çok bencil oluyorum; "Onlara bir şey olursa ben ne yapacağım" diye düşünürken buluyorum hep kendimi...


Bencilim değil mi?

17 yorum:

  1. Hepimizin hayatında gitmesi gerekenler bitmesi gerekenler ve olması gerekenler diye ayrılır. Bazen plan yaptıklarımızın inadına başka yollara gideriz. Girdiğimiz yolda seçimler bize ait iyi kötü, doğru ,çirkin, güzel, önemli, önemsiz Hayatı azcık parmaklardan o ipi usulca gevşetmek akışa azda olsa teslim olmak iyidir. Mutlu güzel bir hayatın olucak :) :) Ben inanıyorum sende inanmalısın...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşallah dediğin gibi olur.Evet hak ediyorum; her doğum günü mumunu üflerken mutluluk dileyen bir insanım ben!Teşekkürler :)

      Sil
    2. Tabiki olur olumlama yap arada kendine Bu kaygıların hepsi gelip geçmekte sonrası her şey inişli çıkışlı ama güzel şükredecek çok şey olmalı hayatında mumu üflerken mutlusun ya o bile güzel :)) rica ederim

      Sil
  2. Beni de korkuttun şimdi :S Benim hakkımda da öyle senaryolar düşünenler var o abla gibi.( Evliliği sürekli ertelediğim için) Benimde öyle iki abla var akrabamız, örnekte gösteriyorlar onları.İşin tuhafı ben ne olacağım hakkında hiç birşey düşünemiyorum ya da düşünmek istemiyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sorun aslında evlenmek ya da evlenmemek değil.Sorun yalnız kalmak, aileni kaybetmek, bir de bu belirsizlik...

      Sil
  3. Ayni kaygilari tasiyoruz...Bu birazda yaslaninca ne olacak halimize dönüstü..Ne de olsa Yas 46 oldu...Bilinmezlik korkutuyor...Gerci ,bilsek olaylarin akisini nereye kadâr degistirebiliriz ki?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Değiştiremiyoruz, değiştirebilseydi yukarıda bahsettiğim o tanıdığım değiştirmez miydi hayatını? :(

      Sil
  4. Merhabaa :) Bu yazını okudum ve çok beğendim. Ben de buna benzer bir yazı yazıyorum. Esin kaynağım olarak da senin blogunun adı vereceğim tabii ki. Yazımı yayınlasam bir sorun olur mu ?

    YanıtlaSil
  5. 5 yıl sonra...Gerçekten bilmek isterdim üniversite ve bölüm seçtiğim şu günlere tam bi ilaç olurdu ama hayırlısını dileyip birini seçmekten başka şansım yok.Belki bilince daha kötü olacak ama insan merak ediyor işte.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnan şu anda en tatlı telaşların :) Evet kendini stresli hissedeceksin ama olumlu sonuçlanacak.Umarım senin için en hayırlısı olur :)

      Sil
  6. "Ya aileme bir şey olursa ben naparım?" Sorusunu bende kendime çok sordum. Kötü hissettiriyor bu soru ama bencilce olsa da kötü bir bencillik olduğunu sanmıyorum çünkü insan yalnız bir varlık olunca bencil olması gayet doğal geliyor(ben-cil manasında. Kötü anlamda değil yani)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnsan yalnız kalmayı sevmiyor, sanırım ondan kaynaklanıyor bu korku ve bencillik :/

      Sil
  7. Merhaba :) çok sıkı bir takipçinim ve benimde bloğuma bakmanı çok ama çok isterim ne olur bloğuma bak ben senin ki kadar başarılı bir blog görmedim daha önce harika tek kelimeyle ...

    YanıtlaSil

Yorumlarınız için teşekkür ederim! :)
Fikrinizi belirtmekten çekinmeyin..
Unutmayın!Sadece link ve hakaret içerikli yorumları yayınlamıyorum!