Ortalıkta görünmüyorsam ya blog tasarımı yapıyor ya da kişisel meselelerimle uğraşıyorumdur.Belki de uzaylılar tarafından kaçırılmışımdır, kim bilir?

Cuma, Temmuz 03, 2015

Blog İpucu: Bloggerda Çift Başlık, Yayın Sorununu Düzeltme

Sawako Kuronuma Cuma, Temmuz 03, 2015

Bloggerda genellikle yanlış şablon yüklenmesinden bazen çift yayın çift başlık sorunları oluşabiliyor.Şöyle ki aynı sayfada bir postu bir kez yayınladığınız halde aynı şekilde yayınlanmış art arda iki post olabiliyor.İzleyicilerimden bu konuda birkaç kere soru almıştım, internetten de aradığımda tam anlamıyla bu konuda çözüm bulamadım.Aynı sorunu yakın bir blogger arkadaşım da yaşayınca farklı ve basit bir yöntem denedik ve işe yaradı, sonrasında da hiçbir sorun yaşamadık :)


Yaptığımız adımlar oldukça basit :)

Öncelikle kontrol paneline girip Şablon > Yedekle / Geri Yükle > Tam şablonu indir 'e tıklayıp şablonunuzu yedekleyin.Bu yöntemle eğer bir sorun yaşarsanız şablonu geri yükleyebilirsiniz.

Daha sonra yeni bir blog açın, sıfırdan ve bu yeni açtığınız blogda Şablon > Html'yi Düzenle deyip içerisindeki bütün kodları CTRL+A ya basıp seçin ve kopyalayın.

Sonrasında sorunu yaşadığınız, yani çift sorun olan blogunuzdaki Şablon > Html'yi Düzenle kısmına girip bütün kodları silin ve yeni blogdan kopyaladığınız kodları buraya yapıştırın.Önizleme yapıp sorun görünmüyorsa kaydedin :) Sorununuz düzelecektir.

Normalde sorunu düzeltmek için tek tek o kopyalanan kodları silmek gerekiyor.Fakat birçoğumuz için bu yöntem sorun olacağı için yukarıda anlattığım daha kolay olacaktır.Yalnız bu yöntemle şablonunuzun sıfırlanacağını unutmayın :) Kolay gelsin!

15 yorum:

  1. Ilginç. Aslında aynı şablonu indirip tekrar yüklemek gibi. Peki denemek için açtığınız blogun html si ile sorunlu bloğdaki html yi karşılaştırdınız mı ? Fark varmıydı?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Uzun zaman olduğu için pek hatırlamıyorum ama sanırım hepsinden çift kod oluşmuştu, o dönem yardım forumlarına sorduğumuzda htmlyi düzenleden fazla kodları silin demişlerdi :)

      Sil
  2. Çok teşekkür ederim, Sawako ! Şimdilik yeni şablon kullanmayacağım, eğer takas ile şablon yapmaya devam ediyorsan ilerleyen zamanlarda seninle bu konu hakkında konuşmayı çok isterim ! Sevgiler !

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Düzeltebildiysen sevindim :) Bir süre daha devam ettirip kapatacağım etkinliği ama bakalım :)

      Sil
  3. Sawako-san sanırım blogunun menüsündeki resimlerden bazıları transparent değil, arkası beyaz yerine gri görünüyor ama dikkatli bakmadıkça fark edilmiyor. Kendi bilgisayarımda beyaz görünüyordu, bir başkasının bilgisayarından bloguna girince fark ettim. Belki biliyorsundur yine de haber vermek istedim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Resimlerden bazılarında gölge var onu görüyor olmayasın, çünkü başka başka bilgisayarlardan baktım öyle bir şeyle karşılaşmadım :)

      Sil
  4. çok teşekkür ederiz çok yardımcı oldunuz menülerin yanına resimler naısl ekleniyor inşallah onunda yazısını paylaşırsınız

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umarım birgün o da olur :) İşinize yaramasına sevindim :)

      Sil
  5. Yanıtlar
    1. Yayın yapacak vakti bulamıyorum ki ipucu yapacak vakti bulayım :)

      Sil
  6. Blog yazıların gerçekten çok hoş ve sana bir şey sormak istiyorum. Blogunun alt köşesinde bir balon var ona tıklayınca yukarı çıkıyoruz onu nasıl yapıyorsun? :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Onu şu anda yayınlamayı düşünmüyorum belki daha sonra :)

      Sil
  7. Çok güzel bir sayfan var :) Blog da yukarı çıkma butonunun değişik seçeneklerini nereden bulabilirim acaba.Cevaplarsan çok sevinirim. ^^

    YanıtlaSil
  8. Merhaba Sawako! Ben blogumu yeni açtım ve daha bloggerda çok yeniyim. Bloglarıma gifleri nasıl ekleyeceğimi bilmiyorum. Eğer biliyorsan yardımcı olabilir misin?

    YanıtlaSil

Yorumlarınız için teşekkür ederim! :)
Fikrinizi belirtmekten çekinmeyin..
Unutmayın!Sadece link ve hakaret içerikli yorumları yayınlamıyorum!