Ortalıkta görünmüyorsam ya blog tasarımı yapıyor ya da kişisel meselelerimle uğraşıyorumdur.Belki de uzaylılar tarafından kaçırılmışımdır, kim bilir?

Çarşamba, Haziran 03, 2015

Yurtdışından Ucuz Kıyafet Alışverişinin Adresi: Dresslink.com

Sawako Kuronuma Çarşamba, Haziran 03, 2015


Merhabalar!Biliyorum bir süredir yoktum, buralar iyice dutluğa döndü ama napalım o,bu sorun derken uğrayamadım ama aklım hep burada! :)


Yine, yeniden yeni bir yurtdışı alışveriş sitesi ile karşınızdayım.Bu seferki diğerlerinden farklı bir site...Genel olarak kıyafet üzerine kurulu; elbisesinden, ayakkabısından tutun da cüzdanına kadar her şey var, Dresslink.com'da.

Sitede her tarza uygun kıyafetler bulmanız mümkün hem de oldukça uygun fiyata :) Daha önce soranlar olduğu için söylüyorum; Kore dizilerindeki o pandalı kapşonlulardan da gördüm sitede :))

Ben de gözüme kestirdiğim birkaç ürünü almaya kadar verdim :) Bakalım bakalım neler almışım?



Her ne kadar isminde şeftali çiçeği olduğundan bahsetse de kiraz çiçeğine benzerliğiyle dikkatimi çeken bu eteğe bayıldım! Resimde görüldüğü gibi çıkarsa, kesimiyle, dikimiyle tam olarak benim tarzım! Heyecanla bekliyorum :) Eteği sitede görmek için tıktık.




Bende gömlek çılgınlığı var.Farklı gömlekler görünce almak istiyorum ve genellikle istediğim kol boyunu bulamıyorum :/ İşte bu gömlekteki kol boyu tam istediğim gibiydi ve her zaman giyebileceğim renk olan beyazı tercih ettim :) Gömleği sitede görmek için tıktık.




Cüzdanımda bozuk para taşımaktan nefret ediyorum ve her alışveriş sonrası elime geçen bozuk paraları cüzdana değil çantamın derinliklerine fırlatıyorum.Sitede bu gerçekçi ve sevimli bozuk para cüzdanlarını görünce hemen alayım dedim, artık bozuk paralarım çantanın derinliklerinde kaybolmayacak :) Siteden görmek için tıktık.





Ve alışverişimin en dikkat çekici, benim için, parçasına geldik :) Elbise ilk gördüğümde dikkatimi çekti ama boyu yüzünden alıp almama konusunda gidip geldim sonra baktım ki Flash Buy kısmında anlık indirimde 0,01$ a olduğunu görünce aklımda kalacağına dolabımda kalsın dedim ve atladım :D Elbiseyi sitede görmek için tıktık.





Aklımda kalanlar;


Kimono aşkına! Kimono ceketleri çok seviyorum; gerek tarzı gerekse rahatlığı nedeniyle...Üzerime yapışmaması hoşuma gidiyor, şu anda iki tane kimonom var ama bu kimonolar da aklımda kaldı! :) 





Kimono 1. resmi sitede görmek için tıktık.

Kimono 2. resmi sitede görmek için tıktık.
Kimono 3. resmi sitede görmek için tıktık.
Kimono 4. resmi sitede görmek için tıktık.


Panda şapkalı kapşonlular! :)) Bu tarz kıyafetler hakkında çok sık soru alıyordum, nereden alabiliriz diye; buyurun buradan alabilirsiniz! :)




Panda 1. resim için tıktık.

Panda 2. resim için tıktık.
Panda 3. resim için tıktık.


Benim üst bedenim uzun olduğu için kot ceketler hep kısa gelir bana :/ Gördüğüm bu uzun kot ceketi çok sevdim bu yüzden *-* Keşke benim olsa! Ceketi sitede görmek için tıktık.




Bundan 3-4 ay önce hastanede sanırım Suriyeli bir kız görmüştüm, oldukça şık giyinmişti ve üzerinde baykuşlu bir çanta vardı.Acaba nereden almış diye düşünmüştüm ve o çantayı burada buldum! :D Çantayı sitede görmek için tıktık.




Sitede kargo ücretli; ben alırken en ucuz olan china postu seçtim.Kaç günde geleceğini henüz bilmiyorum ama ürünler gelince detaylı bir şekilde onları da yazacağım :)Şimdi heyecanla aldıklarımı bekliyorum; Siz nasıl buldunuz aldıklarımı?

24 yorum:

  1. o eteği bende çok beğendim sheinsidede alıp almamak konusunda kararsız kaldım çünkü kumaşı polyester. yazın yakar mı diye düşüne düşüne almadım işte :)

    YanıtlaSil
  2. 0,01 $ mı :O okurkenbir an gozlerim yuvalarindan firlayacakti :D insallah sorun yasamassiniz bana biraz astronomik geldi :/ eger sorun yasamazsaniz ben de bir hoz atmak isterim siteye:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Daha önce birçok bloggerın alışveriş yaptığı bir site, o yüzden güvenilirliğinden şüphem yok :) Gelir gelmez yorumlarımı yine blogda yayınlayacağım :)

      Sil
  3. Eteğe bayıldım. Hele kedili cüzdan ve baykuşlu çantaya bittim. Neden Türkiye'de böyle güzel şeyler yok ya. Hep babaanne kıyafeti. Bizim modacılarda iş yok.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Biz galiba hep aynı şeyleri seviyoruz :)) Bizi biri bi zahmet Japonya'ya atıp gelsin, tam bizlik yer! :)

      Sil
  4. Kimonolar çok tatlı bende istiyorum:DD. Sonunda pandalı şapka alabileceğim. Çok teşekkürler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Demek ki o soranlardan biri sendin! Umarım çabucak ulaşırsın paketine :)

      Sil
  5. Geldimi peki aldıkların? :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Alışverişi daha yeni yaptım, China post la aldığım için 35-40 gün gibi bir sürede gelir tahmini :) Hızlı kargo pahalı da :))

      Sil
  6. Yanıtlar
    1. Alışverişi China post ile yaptım tahmini 35-40 günde gelir, gelir gelmez blogumda yazısını bulabilirsin :)

      Sil
  7. kartla mı yaptınız alışverişi?

    YanıtlaSil
  8. Yanıtlar
    1. Aldığın ürün miktarına göre değişiyor :)

      Sil
  9. şirin kırtasiye malzemeleri satın alabileceğimiz bir site biliyor musun? bornprettyde fazla çeşit göremedim ben :( kore tarzı kırtasiye ürünleri çok şeker, sevimli oluyo, bildiğin bir yer varsa göz atmak isterim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Miniinthebox ve lightinthebox sitelerine bakabilirsin, oralarda güzel ürünler oluyor, oralardan da alışveriş yazısı yazmıştım :)

      Sil
  10. Bloğunu yeni keşfettim süpersin:) dresslink.com da harika bir siteymiş bir sürü şey ekledim sepete ama nakliye ücreti 260 liraya denk geliyor yıkıldım biraz.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sitenin en kötü özelliği freeship ya da belirli miktarın üzerinde harcadığında kargonun ücretsiz olmaması :(
      Yine beklerim yine gel :)

      Sil
  11. Merhabaaa
    Siparişiniz geldi mi baykuşlu çantadan istiyorum bende.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Geldi :) Alışveriş yayınlarımı detaylı incelersen görebilirsin ;)

      Sil

Yorumlarınız için teşekkür ederim! :)
Fikrinizi belirtmekten çekinmeyin..
Unutmayın!Sadece link ve hakaret içerikli yorumları yayınlamıyorum!