Ortalıkta görünmüyorsam ya blog tasarımı yapıyor ya da kişisel meselelerimle uğraşıyorumdur.Belki de uzaylılar tarafından kaçırılmışımdır, kim bilir?

Pazartesi, Haziran 15, 2015

Uyku Buhranı

Sawako Kuronuma Pazartesi, Haziran 15, 2015

En rahat uyurken düşünüyorum ben... İçimden çok farklı bir kişilik çıkıyor o an; fazla realist fazla ciddi...

Yatağa uzandığımda, ayaklarımdan yorgunluk belirtileri çekilirken, huzur doluyor içi; şükürle doluyor...Sürekli ergen gibi isyan eden bir kişi evrim geçiriyor; bambaşka biri oluyor... Yaptığı hataları, uğradığı haksızlıkları düşünüp gülümsüyor; öğrenmem için yaşamam şarttı diye ...

Kadir kıymet biliyor, annesini kırsa gözüne uyku girmiyor empatinin en ücra sokaklarında dolaşıyor. 

Ama her sabaha bir kabusla uyanıyor, kan ter içinde... Yine o Pollyanna gülümsemesini takıyor, korkuyor, kaçıyor, çoğu zaman isyan ediyor ta ki tekrar gece olana kadar... 

8 yorum:

  1. Sonra düşünüyorum Sawako'yu neden bu kadar çok seviyorum ben diye
    E aynı beni yazıyor da ondan:)

    YanıtlaSil
  2. Bende aynısıyım.Demek ki bizler gececi tipleriz.Gece huzurlu, sabah mutsuz .

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sessiz belki biraz da yalnız tipleriz ...Ama ben yine de geceleri seviyorum :)

      Sil
  3. kısacası kendimize işgence yapmayı seviyoruz her ne kadar bundan ders aldım bir daha bu insana güvenmeyeceğim desek de o insan bana bunu neden yaptı diye düşünmeden, dünyanın en umursamaz insanıymış gibi davranıp içten içe kalbimizi tamir etmeye çaışmaktan başka bir şey yapmıyoruz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ama bir şekilde tamir oluyor zaman her şeyin ilacı biz istesek de istemesek de...

      Sil

Yorumlarınız için teşekkür ederim! :)
Fikrinizi belirtmekten çekinmeyin..
Unutmayın!Sadece link ve hakaret içerikli yorumları yayınlamıyorum!