Ortalıkta görünmüyorsam ya blog tasarımı yapıyor ya da kişisel meselelerimle uğraşıyorumdur.Belki de uzaylılar tarafından kaçırılmışımdır, kim bilir?

Salı, Haziran 09, 2015

Gelecekteki Eş Profilim

Sawako Kuronuma Salı, Haziran 09, 2015

Her genç kız, masaların da etkisiyle gelecekteki ideal eş profilini önce hayalinde bir belirler.Beyaz atlı prens olarak belirlenen bu ideal tip, genel olarak uzun boylu, zayıf, kaslı, bebek yüzlü, fazlasıyla romantik ve naziktir. 
Her genç kızın rüyalarını kendi beyaz atlı prensleri süslemesine rağmen birçoğu, hayallerindeki prensleriyle tanışamadan bir başkalarıyla  evlenir. 

Bazıları büyük konuşur; hayallerimdeki kişiyi bulmadan evlenmeyeceğim diye...Ama önceleri herkese kulp bulurlar; "Yok o olmaz o kel, yok bu olmaz çok yaşlı gösteriyor, yok o da olmaz gözünün üstünde kaşı var" diye. İşte bu kişilikteki kızların beyaz atlı prens figürünü unutması gerekir; çünkü onların evleneceği kişiler, kimler hakkında asla olmaz dediyse onların karışımını içerecektir.Büyük konuşmuşturlar bir kere! İşte bu büyük konuşan kişilerden biri de benim! 


*Gelecekteki Eş profilim 1

Kel, tıfıl, göbekli eş

Karşı cinste ilk görüşte en çok neye dikkat edersiniz diye sorulur ya ben saçlara dikkat ederim. Belki düz ve az saçlarımın olmasındandır bilmiyorum, saçları çok olan insanlar dikkatimi çeker. Sevgilisi kel olan arkadaşlarıma,kendisinden kısa boylu kişilerle çıkan, evlenen arkadaşlarıma demediğim kalmamıştır. Lovely complex animesini çok sevmem; Çağla Şikelle Emre Altuğ'u yakıştırmam, 2 kilo alsam dünyalar başıma yıkılır, hemen o kiloları vermem gerekir.Benim kırılasıca çenem ve büyük konuşmalarım dolayısıyla ilk profil kel, tıfıl ve göbeklidir. 
Hatta standart sahneyi aklımda canlandırabiliyorum. Maç izlerken göbeğini kaşıyacak ben de ona elma soyacağım:'( Kabuğuyla yesin bir zahmet! Bütün vitamini kabuğunda!


*Gelecekteki Eş profilim 2

Apaçi, emo ve türevleri olan eş

Herkesin kendi tarzıdır beni ilgilendirmez ta ki hayatıma dahil olmayı isteyene kadar... Saçlarının ortasından ayıran, ayırmayıp o orta kısmı bir ton spreyle diken, şahin arabaya binip kolunu camdan çıkaran ve hunharca müziği son ses açan tipler... Sizlerle takılan arkadaşlarımla çok dalga geçtim, doğrudur hatta o kadar çok laf söyledim ki bu konuda, böyle bir kişiyle evlenmezsen bile çocuğum böyle olabilme ihtimali yüksektir.

Hayallerimdeki replik;

- Ya ufff puff Sawako hiç beni anlamıyorsun. Şu an tamamen bitkin haldeyim! Tabi sen ne anlarsın saç spreysiz güne başlamanın!

-?!





Gelecekteki eş profilim 3

Dövmeli piercingli eş

Annemin damat kara listesinde, bir numara olan tiplerdir.Her zaman dövmeli piercingli birini getirme karşımıza,  getirirsen seni de onu da eve almam der; büyük konuşur :)) Şahsen abartanları ben de sevmemekle beraber ufak tefek dövmelerin güzel olduğunu söylemeliyim :)

Hayalimdeki replik ;

-Bu dövme işleri bağımlılık yapıyor kayınvalideciğim. 50. dövmemi de boş bulduğum yere yaptıracağım.Şu an boşluk arama aşamasındayım!

Sanırım bu sahnede annem kalp krizi geçirir.


Gelecekteki Eş profilim 4

Samimi olduğunu düşünen vıcık vıcık yılışık eş

İnsanların hani dünyada nefret ettiği daima 3 şey vardır ve bu üç şey sürekli değişir.Benim değişmeyen maddelerimden biridir; yılışık insanlara tahammül edemem, samimiyet farklıdır yılışıklık farklı... Böyle insanlarla takılan arkadaşlarıma  da demediğim kalmamıştır. 


Gelecekteki Eş profilim 5

Oksijenle değil egoyla yaşayan eş

Harikadırlar net! Hiçbir şekilde yanlışlarını o kişilere kabul ettiremezsiniz. Bir yanlışlarının olduğunu düşünüyorsanız orada siz yanlış yapmışsınızdır. Bu tiplerle de dalga geçtim ama daha çok egolarıyla...

Gelecekteki Eş profilim 6

Ateşli şort, parmak arası terlik, aynalı gözlük favorileri olan eş

Yazın gelmesini iple çekip gelir gelmez ateşli şortları üzerine geçiren, vazgeçilmezi parmak arası terlikleri giyen bir de bu durumu aynalı gözlüklerle kombinasyon yapan erkekler, kusura bakmayın çok kötü bir görüntü ortaya çıkarıyorsunuz.Hadi plajda giyiyorsunuz anlıyorum demeyim de anlamaya çalışıyorum da su kırıntısının bulunmadığı yerlerde niye inatla giyersiniz ki?! Tamam bir şey demiyorum, ne olur ne olmaz :))

Allah'ım sen beni affet! Akıllandım! Söz bu sefer yakışıklı, nazik, anlayışlı, fit insanlarla dalga geçeceğim :))


Peki sizin evlenmeyi beklediğiniz ve korktuğunuz gelecekteki eş profillerinizin özellikleri neler?

31 yorum:

  1. Biz en iyisi evlenmeyelim olma mı? :D

    YanıtlaSil
  2. "Sarışınları sevmem hele mavi gözlü: Asla! Benim sevgilim kara saçlı kara gözlü olacak!" diyordum, safkan Leh, sarışın ve mavi gözlü bi' adamla evliliğimizin yedinci yıl dönümünü kutlarken buldum kendimi :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bak bunu da dedim.Yine bu seçenek içlerinden en iyisi benim için :))
      Bu arada mutluluğunuz daim olsun ;)

      Sil
  3. Büyük konuşma başına gelir olayına ben de inanıyorum. Eskiden atıp tutardım asla, kesinlikle yapmam, mümkün değil vb. birkaç kere bu laflarımı yutunca artık kesin konuşmamaya çalışıyorum ama yine de arada kaçıyor.

    ben hiçbir zaman çok yakışıklı ve kaslı bir erkek düşlemedim. Kendim görsel olarak pek iç açıcı olmadığımdan öyle bir tipin bana bakmayacağını biliyordum. Baksa da ben çok yakışıklı bir erkeğin yanında kendimi rahat hissetmezdim. Hep hep romantik bir erkek isterdim. Nasıl olursa olsun ama mutlaka romantik olacak. Bana iltifatlar edecek, güzel sürprizler yapacak vb. Romantik olmayan bir erkekler olamam derdim eşimin romantizmin r'si ile ilgisi yok. Sürprizleri geçtim özel günleri bile kutlamıyor, kendi doğum gününün kutlanmasını da istemiyor. İltifat etmez, ben ona iltifat edince rahatsız olur. Böyle bir adamla evlendim işte :-)

    Sen sen ol büyük konuşma :-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Türkiye'de romantik erkek bulmak çok zor ki zaten!Seninki samanlıkta iğne aramak gibi olmuş :)
      Konuştum işte kırılasıca çenem susmadı! :/

      Sil
  4. Ben genelde kendinden küçüklerle çıkan bayanlarla çok dalga geçtim. Arkadaşım olsun veya olmasın. O yüzden benden küçük biriyle olmak istemem. Zaten Türkiye şartlarında zor yada benim çevremde diyeyim. :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çevremde çok fazla kendinden küçük yaşla erkekle evlenen kadın var :) Bir yaş neyse de erkekler geç olgunlaşır ben de istemem ama asla demiyorum bir de onu eklemek istemem bu listeye :))

      Sil
  5. Sanırım biz ruh ikiziyiz. Aynı kriterleri bende çok dile getiriyorum ve sanırım evleneceğim kişi bunlardan biri olacak.Yinede en azından inşallah cıvık biri olmaz.Aslında yapış yapış çiftlerden de hoşlanmıyorum 'aşkitoms' tiplerden ileride böyle bir eşim olmasından korkarım.Umarım ALLAH gönlümüze göre eş verir.Yoksa üzümün çöpü,armudun sapı diye diye yaşamımızı tek geçirip bu Dünyadan göç edeceğiz. :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cıvık tipler, çiftler gerçekten rahatsız edici :/ Ben de sevmem, hatta etrafımdakiler odun olarak nitelendirir beni ama ne gerek var dimi; çevreye biz çok mutluyuz, birbirimize saçma sapan derecede aşığız mesajları vermeye...Ben zaten hiçbir zaman aşkımcık insan olmadım, herhalde olmam da ama büyük konuşmayayım ne olur ne olmaz :))

      Sil
  6. Bize bir sey kalmamis ki hislere tercuman olmussun:) birebir o tarz buyuk konusanlardan biri de benim ...ve malesef -_- birde ornek veriyim bizim burda evlenip yurt disina yerlesme cok yaygin biz istemiyoruz ama kardesim oyle buyuk konustuki simdi kanada da yasiyor en uzak ulke dersimi cok iyi aldim ben "yurt disimi? nasip kismet ne soylesem yalan olur" modundayim ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevdiğin biri olsun dünyanın ucuna giderim, sonra da depresyona girerim kahve içecek kimse yok diye :))
      Sanırım ben annemin yamacından ayrılabilecek biri değilim, laf olunca olsun ya giderim ne güzel ülke görürüm diyorum da iş ciddiye binse korkarım :))

      Sil
  7. Çoooox maraqlı, əyləncəli yazı olub Sawako. :)) Mən ancaq susma haqqımı istifadə edim/kullanım. Bu böyük danışmaqdan çəkinirəm və tam bir tip heç düşünməmişəm . O.o

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim! En iyisini yapmışsın Nana, senin korkmana gerek yok :)

      Sil
  8. Bu eş profillerinin hepsi birden bir kişide de toplanabilir aman dikkat :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. En korktuğum ihtimal de o zaten! Düşünsene; hem kel, hem tıfıl hem de göbekli üstüne üstlük her yerinde dövme ve piercing var bir de yılışık, heh bir de ateşli şortu parmak arası terliği, aynalı gözlüğü ekle tam olsun :/

      Sil
  9. Sana mail atabileceğim bir adresin var mı acaba ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yukarıda iletişim adresim yazıyordu aslında; bogurtlenrecelimiz@gmail.com :)

      Sil
  10. Okurken gerçekten de çok güldüm. Kim kendi için fiziksel ya da kişilik açısından kötü birini ister ki ? Herkes kendi için en güzelini ister mutlaka... Mümkünse o korkunç eş profilleri bütün kızlardan uzak dursun amin.

    Benim evlenmeyi beklediğim ,istediğim eş profili,
    Gür saçlı , renkli gözlü ve inci gibi beyaz düzgün dişleri olan biri ...Tok,hafif kalın ama sıcacık sesli, ben konuşurken gözlerimin içine sevgi dolu bir şekilde bakan , bana güven hissi veren ve yanında olmaktan hiç bıkmayacağım biri. Benim hayalim böyle biriyle evlenmek.Ki çok hayalci olduğumun farkında olmak çok acı verici.

    Evlenmekten korktuğum eş profiline gelirsek,
    Allahım yazmak bile istemiyorum ama kel,sigara/alkol kullanan,anlayışsız,beyin kıvrımları olmayan,görgüsüz,saygısız,empati kuramayan,ciddiyet yoksunu , yılışık biri.

    Ben çok kesin yargıları olan bir insanım. Muhtemelen istediğim gibi biri karşıma çıkmazsa bahçeli evimde , 2 köpeğimle beraber hayatımın geri kalanını kız kurusu olarak tamamlarım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de ters bir insanımdır, burada böyle güldüğüme kanmayın :) Beni bir insandan bir küçük hareket bile soğutabilir.O yüzden seni çok iyi anlıyorum! Bu arada hayalindeki kişi oldukça çekiciymiş ben o kadar ince düşünmemiştim hiç:)

      Sil
    2. benim de aynı şekilde, karşı tarafın tek bir hareketiyle tamamiyle ondan soğuyabilirim. Soğuduktan sonra da yeniden ısınmam çok zor hatta imkansız ... Keşke o hayaldeki bir de gerçek olsa ama nerde :(

      Sil
  11. Tatlım yazını gülümseyerek okudum. Ben evliyim yaşım da senden çok büyük muhtemelen. Minyon bir bayanım. 1,60 boy 50 kilo. O yüzden yaşımdan çok genç gösterdiğimi söylerler. Acayip hareketli,duygusal,neşeli pozitif biriyim. Şimdi de eşimi anlatayım. 1.90 boy 110 kilo, bar kapısındaki bodygardlar gibi iri kıyım bir adam. Negatif,hareketsiz, duygusal değil herşeye nötr biri ve hiç bir ortak noktamız yok. Ama birbirimizi seviyor ve farklılıklarımıza saygı gösteriyoruz. Yazına çok uygun bir örnek olarak gördüm kendimi belki o yüzden çok beğendim. Allah sana hayallerindeki gibi bir eş nasip etsin.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Zıt kutuplar birbirini tamamlar derler ya belki de sizinki de ondandır.Mutluluğunuz daim olsun!:)

      Sil
  12. Ay,ben de büyük konuşan tayfadanım galiba.Kendi eş adaylarımı da görmedim değil listede.
    Tabii ben de Gaffur pijama,yağlı saçlı,elinde kumandası olan bir tip de var:(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hahahah :D Gaffur senin olduğu kadar benim de korkulu rüyam ama artık ağzımı açıp bir şey demem, korkarım :))

      Sil
  13. Nedense babamdan kısa olan insanları erkek olarak göremiyorum. O yüzden babamdan uzun (178+) beyaz tenli, sakalsız, siyah saçlı kesinlikle ve kesinlikle siyah saçlı birisi olsa hiç mi hiç fena olmaz.
    En çok korktuğum şey ise sarışın biriyle evlenmek. Sarışınlardan aşırı derecede nefret ederim. Çok fazla nefret ederim. Önünü alamazlar böyle. Yani mesela hintli arap falan pek haz etmem(Erkeklerini yakışıklı bulmuyorum ırkçılık değil) arapla bile evlenebilirim ama sarışın zor diyorum. O yüzden sanırım sarışın biriyle evleneceğim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sarışın ve mavi gözlüleri ben de sevmem, sadece kızlarda güzel buluyorum bu özelliği :)
      Ben de sadece beyaz tenli, siyah saçlı, kahverengi gözlü erkekleri beğenirim; ne sarışın olacak ne çok esmer
      Ama o kadar çok şey söyledim ki bu konu da daha fazla büyük konuşmaya korkuyorum :))

      Sil
    2. Şimdiden sonra dalga geçtiğime bakma yarın bir gün şişman kel biriyle yanına gelebilirim diye. evleneceğin zamana kadar durumu nötrleyip seni tamamlayan ama bu niteliklerde olmayan biriyle evlenebilirsin diye düşünüyorum :)) ama beyaz ten siyah saça da bir mavi göz çok güzel oluyor bkz Ian Somerhalder :)

      Sil
    3. Aslında sevdikten sonra gerisi teferruat, aşkın da gözü kör olduğuna göre büyük bir tehlikedeyiz :))

      Sil
  14. Hahahs cok eglenceli bir yazi olmus biraz da urktum

    YanıtlaSil

Yorumlarınız için teşekkür ederim! :)
Fikrinizi belirtmekten çekinmeyin..
Unutmayın!Sadece link ve hakaret içerikli yorumları yayınlamıyorum!