Ortalıkta görünmüyorsam ya blog tasarımı yapıyor ya da kişisel meselelerimle uğraşıyorumdur.Belki de uzaylılar tarafından kaçırılmışımdır, kim bilir?

Cuma, Haziran 26, 2015

Dresslink Alışverişim; Kargom geldi :)

Sawako Kuronuma Cuma, Haziran 26, 2015

Merhabalar daha önce şurada yaptığımı söylediğim alışverişim geçen hafta çarşamba günü elime ulaştı ve evet ben yine tembellik yaptım ve neredeyse kargo geldikten 1 hafta sonra yazıyı yazdım :)) Kargo  tam 2 haftada elime ulaştırıldı. Peki aldıklarım nasıl mı çıktı buyurun anlatayım :) 


Şeftali çiçeği denilen ama benim inatla kiraz çiçeğine benzettiğim etek tam istediğim gibi bir boya sahip olarak geldi. Diz altında hoş bir duruşu oldu fakat ben eteğin kalın kumaşlı olduğunu düşünmüştüm; etek ince ve astarı yok :) O yüzden çekindiğim resimler de ev içinde, acilen içine astar dikmem lazım :)) Aşağıdaki resimde olduğu etek gibi hafif kendinden desenli, dikişlerinin çok profesyonel olduğunu söyleyemeyeceğim ama fermuar kısmında desenin bozulmayıp devam edilmesini hoş buldum :)
Eteği sitede görmek için tıktık.



Gömleğin fakir kol olduğunu düşünmüştüm; detaylı bakmamıştım, ürün bilgilerine... Gömlek uzun kollu ama kıvrılabilen kolları var, kollarının uç kısımlarında düğme yok ve gömlekte oldukça ince yapıda :) Gömleği sevdiğimi gönül rahatlığıyla söyleyebilirim :)  
Gömleği sitede görmek için tıktık.


Bu elbiseyi çok uyguna aldım; 0,01 $. Asyalıların bedenleri küçük olur bari boyu biraz büyük olsun diye  L bedenini aldım fakat deneyince üzerimde çuval giymiş gibi bol durdu. Halbuki çok güzel kumaş yapısı var ! Neyse onu da başkasına hediye edeceğim artık :) Elbiseyi sitede görmek için tıktık.



Sevimli, şirin, minnak kedi bozuk para cüzanıma bayıldım! :) Çok tatlı, ön yüzeyi oldukça canlı bir baskı, arka yüzeyi peluş gibi tüylü :) Siteden görmek için tıktık.



Dediğim gibi kargo elime 2 haftada ulaştı ve ben en ucuz kargo tipi China post u seçtim. Merak ettiklerinizi sormaktan çekinmeyin.Bir de aldıklarımı nasıl buldunuz?:) 


68 yorum:

  1. İnternetten kıyafet alma konusunda hep mesafeliyimdir ben.
    Çünkü fotoğrafta gördüğümle elime ulaşan kumaş arasında -etekte olduğu gibi- fark olabilme ihtimali beni biraz uzak tutuyor.

    Eteğin deseni çok güzelmiş, güle güle kullanın;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslında sitede kullanıcı yorumları da varmış.Ben sonradan fark ettim, neyse yeniden farklı konularda şansımı deneyeceğim bu sitede :)

      Sil
  2. Çok güzeller, eteğe bayıldım. Gömlek de çok hoş duruyormuş. Güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
  3. gömleğe bayıldım. Güle güle kullan. :)

    YanıtlaSil
  4. etek için hayal kırıklığına uğradım halbu ki sitede böyle görünmüyordu :)
    Elbiseyi bence yanlardan daraltıp sen giyebilirsin tunik gibi. beyaz skinny jean üzerine süper durur kanımca :)
    güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet ben de daha kabarık ve kalın bir etek beklemiştim ama duruşunu yine de sevdim, tek sorun astar lazım :)
      Yok ya hiç sevmem bir şeyin orjinalini bozmayı hediye vereceğim dedim vereyim gitsin:)
      Teşekkürler :)

      Sil
  5. Çok güzeler >.< Hele etek gömlek kombinine bayıldım ♡♡

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim!Ayrı ayrı beğenmiştim, hoş kombin oldular :)

      Sil
  6. Yanıtlar
    1. Ben de ama astarı eksik onu halledince tam anlamıyla bayılabilirim :))

      Sil
  7. merhaba peki ücreti nasıl ödediniz? kapıda ödeme var mı?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Paypal yani kredi kartı kullanabilirsin sitede ama kapıda ödeme yok...Zaten yurtdışı alışverişlerinin hiçbirinde kapıda ödeme yok :)

      Sil
  8. Beden konusunda fikrini alabilir miyim acaba small diyen biriyim hatta çoğu zaman xsmall acaba small beden alsam olur mu bilemedim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Small olur büyük ihtimal ama sen yine de ürün bilgilerine bak.Bazı ürünlerin kolu veya bedeni kısa olabiliyor :)

      Sil
  9. Merhaba;( çok istediğim ayakkabıların bir kaçını bu sitede buldum.instagramdaki görmüş ve istemiştim fakat burada 35.00 TL ye gelen ayakkabı.instagramdaki 100 TL ye satılıyordu.ben neden buradan almayalım dedim.fakat yardımınıza ihtiyacım var ;( ödemeyi nasıl yapıyorsunuz güvenilirmi bu tarz açıklamalara ihtiyacım var..belki daha önce anlatmissinizdir ama bizzat bana anlayabileceğimiz.bir dilden söylerseniz çok minnettar olurum;( sizden haber bekleyecegim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Paypal yani kredi kartını internetten alışverişlerde kullanıyorum, güvenilir :)

      Sil
  10. aklıma takılan paypalla ödeme yaparken türk lirası ilemi yoksa dolarlamı yapacağız ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Türk lirası çekiliyor hesabından ama yaptığın alışverişin dolar karşılığı olarak...Örnek vereyim 10 $lık alışveriş yapsan 1$ da 3 Tl olsa 10x3=30 TL çekilir hesabından :)

      Sil
  11. Ben dresslinkden kargo takip numarasız olan China post ile aldım neredeyse 3 ay oldu gelmedi :( ne yapmalıyım acaba

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Siteyle iletişime geçmelisin! Takip numarasız alışverişlerde özellikle küçük ıvır zıvırlar alıyorsan kargonun gelmesi gecikebiliyor, 80 küsür günde gelen kargom olmuştu :/ Bu yüzden takip numaralı al aklında bulunsun...

      Sil
    2. Peki takip numaralı nasıl alınıyor ki? :/

      Sil
    3. kargo seçeneğine geldiğinde with tracking number yazan seçeneği seçmelisin

      Sil
  12. Aldıklarını çok beğendim. Çok yakışmış. Dresslink.com'da kapıda ödeme varmı?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yurtdışı alışveriş sitelerinin hiçbirinde kapıda ödeme yok :)

      Sil
  13. Bende Dresslink'den alış-veriş yapmayı planlıyorum. Ama ücreti dolar olarak mı yoksa TL olarak mı ödüyoruz? Cevap verirsen çok sevinirim. Ayrıca aldıklarının hepsini çok beğendim. Güzel günlerde kullan :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Doların karşılığı TL olarak çekiliyor hesabından :) Teşekkür ederim :)

      Sil
  14. Kargo ücretleri ne kadar oluyor ? Güle güle giy çok yakismis

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim.Her ürünün altında shipping metoduna göre kargo fiyatları yazıyor, maalesef kargo sabit değil :/

      Sil
  15. merhaba bende burdan alışveriş yapmak istiyorum.ama hiç bişi bilmiyorum.bana önemli ayrıtıları anlatırmısın

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nasıl alışveriş yapılır diye ayrıntılı yazım var ona göz atabilirsin ;)

      Sil
  16. mrb:)bende biseler al almak istiorum ama kargo ücreti 34 $ a kadar cıkıomus galiba..sürpriz bi ücretle karsılaşmamak icin ne yapnalıyım:(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Alışveriş yaparken zaten kargo ücreti belli oluyor pek sürpriz sayılmaz o yüzden:)
      Yapacak bir şey yok bu sitenin kargosu pahalı :/

      Sil
  17. mrb:)bende biseler al almak istiorum ama kargo ücreti 34 $ a kadar cıkıomus galiba..sürpriz bi ücretle karsılaşmamak icin ne yapnalıyım:(

    YanıtlaSil
  18. Merhaba bir şey sormak istiyorum ben ödemeyi yapacağım kredi kartını seçeneklerde göremedimde ne yapmam gerekiyor ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslında birçok kartın geçerliliği var, paypalla denesen?

      Sil
  19. Kapıda ödeme mevcut mu ? Hepsine bayıldım bu arada *-*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yurtdışı alışverişlerinde kapıda ödeme olmuyor maalesef :)

      Sil
  20. Yanıtlar
    1. Standart bir kargo ücreti yok.Aldığın ürüne göre değişiyor :/

      Sil
  21. normal fiyat mı ödedin yoksa gümrükten dolayı para aldılar mı

    YanıtlaSil
  22. Eline hangi kargoyla ulaştı acaba PTT mi yoksa özel bir kargo mu?

    YanıtlaSil
  23. merbaha 50 Dolarlık kuponu kullandınızmı

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hayır :) Artık alışveriş de yapmıyorum bu siteden ;)

      Sil
  24. Yanıtlar
    1. Yurtdışı alışverişlerde kapıda ödeme olmaz :)

      Sil
  25. Yanıtlar
    1. Yurtdışı alışverişlerde kapıda ödeme olmaz :)

      Sil
  26. Merhaba :) biz siteyi yeni kesfettik . Ama ben guvenemiyorum gelir mi ? Para da hesaplananin disinda bi ucret odermiyiz diye ? Simdi alisveris yapmadiginizi belirttiniz ? Bir sorun ciktigi icin mi tercih etmediginiz icin mi ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Para olarak kargo+alışverişini ödüyorsunuz, 70 $ alışveriş yapmadıkça sorun olacağını sanmıyorum.Sitede güzel birkaç ürün geliyor, ürünler de geldiği gibi bitiyor, geriye beğendiğim ürün kalmayınca bıraktım :)

      Sil
  27. Merhaba lar ben size birşey sormak istiyorum ben 35-36 beden giyiyorum S oluyor galiba bilmiyorum ama bir yerde okuduğum bir yazıya göre bayan şöyle diyordu; kendi bedeninizden 1,2 beden buyuk alin diyordu sizde elbise konusunda böyle bir konuya degindiniz genellikle aldiklarim t-shirt sizce S beden mi almalıyım yoksa M L mi ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ürünlere göre bedenler değişiyor, bazıları küçük bazıları büyük geliyor.Ürünün ayrıntılarına bak derim..

      Sil
  28. Merhaba lar ben size birşey sormak istiyorum ben 35-36 beden giyiyorum S oluyor galiba bilmiyorum ama bir yerde okuduğum bir yazıya göre bayan şöyle diyordu; kendi bedeninizden 1,2 beden buyuk alin diyordu sizde elbise konusunda böyle bir konuya degindiniz genellikle aldiklarim t-shirt sizce S beden mi almalıyım yoksa M L mi ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beden ölçülerine dikkat et, hiç öyle düşündüğün gibi olmuyor.Bazen XS beden XL gibi olabiliyor üzerine
      Bu arada yorum geç oldu ama gözümden kaçmış :/

      Sil
  29. merhabalar kredi kartı konusunu merak ediyorum her kart geçerli mi ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. En son geçerliydi, sanırım hala geçerli :) O zamanlar paypal Türkiyede kullanıldığı için sorun olmuyordu :)

      Sil
  30. merhabalar kredi kartı ödemesi nasıl oluyor her kart geçerlimi ?

    YanıtlaSil
  31. Merhaba,western ile ödeme tercih ettim,ama vazgeçtim ödeme yapmayınca iptal olur mu acaba?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ödeme iptal olursa sipariş de iptal olur herhalde :) Bu konuda pek bilgi sahibi değilim :)

      Sil
  32. hangi kargo şirketinden teslim aldınız?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yurtdışından aldığın bütün kargolar PTT ile gelir :)

      Sil
  33. Kapıda kapıda ödeme varmı
    Ve kredi kartıyla güvenlimidir

    YanıtlaSil

Yorumlarınız için teşekkür ederim! :)
Fikrinizi belirtmekten çekinmeyin..
Unutmayın!Sadece link ve hakaret içerikli yorumları yayınlamıyorum!