Ortalıkta görünmüyorsam ya blog tasarımı yapıyor ya da kişisel meselelerimle uğraşıyorumdur.Belki de uzaylılar tarafından kaçırılmışımdır, kim bilir?

Çarşamba, Haziran 17, 2015

Bu Aralar Ben #5

Sawako Kuronuma Çarşamba, Haziran 17, 2015

25 yaşıma bastım! Artık doğum günleri de benim için sıradan günler içinde... 24 yaş, bana çok uğurlu gelmese de hayatımda farklı değişikliklerin olduğu bir yaş oldu ama 25. yaşımdan çok umutluyum; yaştan değil de kendimden umutluyum... Bakalım gerisi kısmet... 

Hani bir önceki Bu Aralar Ben #4 de demiştim ya "Kardeşimin odasını istiyorum, para teklif etsem kabul eder mi?" diye... Ettim, kabul etmedi onun yerine telefonumu istedi:)) Bu seferde ben kabul etmedim, telefonumdan vazgeçemiyorum :) 

Eh işte yine küçük odada kalınca babamdan özel tasarım bir masa istedim; resimdeki gibi bakalım yapılınca nasıl olacak? Tabi mobilyacımız yapmaya tenezzül ederse...


Ne için yaşıyorum diye düşündüm birkaç gün önce; etrafındaki bütün insanlar oradan oraya koşuşturuyordu, saçmaydı; nasıl olsa öleceklerdi! O an çok dünyevi düşündüğümü anladım...
  
Empati kurma olayında iyice saçmaladım; herkesle empati kuruyorum sonra kendi derdimi unutup onlar için üzülüyorum. Önce kendini düşün şapşal! 

Bilgisayarımın klavyesi zaten bozuldu; canı isterse çalışıyor istemezse hiç oralı olmuyor!Bu seferde flash bellek girişlerinden biri bozulmaya başlamış. Yeni bir bilgisayar almam lazım kendime... Zira yazı yazmaktan soğutuyor bu olay beni, ekran klavyesiyle kanka olduk resmen derken babamın sürpriziyle karşılaştım!Hayır hayır bana bilgisayar almadı, klavye aldı! Şu anki durum tam olarak bu :))


Tam bir ikizlerim!Bir ruh halim diğerini tutmuyor.Aslına bakarsanız bu en çok beni yoruyor. Şöyle düşünün; içimde hata yapan küçük çocuk ve onu sürekli azarlayan yaşlı gözlüklü teyze aynı anda var olabiliyor :/


Birkaç gün önce neredeyse arabanın altında kalacaktım. Neden bilmiyorum ama yolun ortasında donup kaldım.Sonra hızla gelen arabayı fark edip hızlıca uzaklaştım ve emin olun aklımdan hiçbir şey geçmiyordu :) 


Yaptığım blog tasarımı etkinliği sayesinde okumak istediğim kitaplara sahip oldum.Aynı zamanda da tasarım konusunda kendimi geliştirmeye devam ediyorum :) 

Resim konusunda sonunda cin aliden öteye gittim.Bu konuda Aynagöz blogunun sahibesine teşekkürlerimi sunmam gerekiyor :) Onun sayesinde aslında bir şeylerin sadece yetenek değil teknik olduğunu da anladım! :) 


Hiç fotojenik değilim poz veremiyorum, bir tuhaf çıkıyorum resimlerde! Sinir oluyorum! Aynadaki halim daha güzel bence :))


Bu arada çok tahammülsüzüm; sırf egoları uğruna çoluk çocuk demeden herkesi kötüleyen, yalanlar söyleyen, insanlara katlanamıyorum.Bir de her şeye trip atanlar var ki sormayın gitsin! Yoruyorlar, ben de artık nazikliği elimden bırakıp ilk önce hissettiklerimi söylüyorum sonra da hayatımdan çıkarıyorum. Önceden olsa kırıp üzmemeye çalışırdım, bazen hala öyle yapıyorum, artık içimdekileri dökmeyi tercih ediyorum.Birisi demişti "Ben üzüleceğime o üzülsün" diye... Hah! Artık böyle olacağım çünkü kendimi yıpratmaktan bıktım.. 


Blog yazmak zor iş... Özellikle yorumlarla uğraşmak daha zor... Ben, beni eleştiren bir yorumu da normal bir yorumu da gönül rahatlığıyla yayınlıyorum ama (!) bazen o kadar saçma, düşmanca yorumlar alıyorum ki resmen yayınlayıp kabalaşmak istiyorum. Sonra kendimi tutup yayınlamıyorum. Ülkece düşünce özgürlüğünden ondan bundan bahsediyoruz ama bu tip insanların beğendiği bir kitabı veya bir filmi beğenmeyince tüüükaka oluyorum.Unutmayın bu blog kişisel bir blog, canım neyi nasıl istiyorsa öyle yazıyorum, yazmaya da devam edeceğim.Yani birileri bir şeyleri çok beğeniyor diye beğenmediğim şeyi övemem!Neyse sakinim.

KPSS kursuna yazıldım. Şu birkaç aydır yoğunluğum yeni bitti, hafiften tatil havasına girdim. Bu arada da artık KPSS için çalışmaya başlayabilirim. Bu sene değil seneye gireceğim siz sormadan söyleyeyim :))


Bu aralar benden aktaracaklarım bu kadar :) 

Baktım da bazı yerleri atarlı giderli olmuş, idare edin hepimizin içinde yaşımız kaç olursa olsun bir ergen yok mudur? Bende de var işte! :)

32 yorum:

  1. Dogum günün kutlu olsun..Hediye klavyede hizir gibi yetismis :)

    Dün de babamin dogum günüydü :)

    Yeni yasinda hersey gönlünce olsun... :) Sevgilerle

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim :)) Klavye işine pek alışamasam da işimi kolaylaştırdığı doğru :)

      Sil
  2. içmde hata yapan küçük çocuk ve onu azarlayan yaşlı teyze aynı anda var demişsin ona çok güldüm bir tek bende var galiba diyip anormal olduğumu düşünüyodum çünkü kendi kendine konuşana değil kendi kendine konuşup kendine cevap verene deli derler diye bir söz duymuştum :D ben kova burcuyum yani sadece ikizlerde yokmuş bu huy :) bu arada masa çok güzelmiş ama benim çalışma masam var o yüzden bir de bunu istersem ne yapacaksın ikinci masayı sorularına vercek cevabım yok :( neyse kendimi üzmeme değmez bu arada muhtemelen duyduğun bir sözü hatırlatmak istiyorum "Başkaları üzülmesin diye kendini üzüyorsun, unutma sen dayanabiliyorsan onlar da dayanır''

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Delirmiyorumdur umarım hayatımda bir o eksik :) Masa işimde bir türlü olmadı, uygun mekanizmayı arıyoruz şu an :) Senin masan varmış zaten ne yapacaksın ikinci masayı ve son olarak o cümle çok doğru ne yazık ki onu bir türlü uygulamaya dökemiyorum; yok kırılmasınlar, üzülmesinler diye zaman geçiyor... Hep üzülen ben oluyorum bu yüzden :(

      Sil
  3. 25 yaşımda ne hissediyordum net hatırlamıyorum ama geçen ay 27 yaş krizinde garip hissettiğimi biliyorum.Şöyle tripli, kaprisli insanlara bende kıl oluyorum ama bazen bende şöyle olsam azıcık, daha mutlular sanki demiyor değilim, böyle gelip böyle gideceğiz onu bırak^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben bu yaş krizine bir 20 yaşında girdim bir de 24...Şimdilerde kabullenmeye çalışıyorum, umarım kabulleniyorumdur :))) Kesinlikle çok mutlular, üzülseler bile çok sürmüyor... :/

      Sil
  4. Doğum günün kutlu olsun güzel yaşlara :)

    YanıtlaSil
  5. Doğum gününüz kutlu olsuuun Kuronuma-san :3 İnşallah yeni yaşınız size bir sürü bir sürü mutluluklar getirir! En değerli yaşlarınızdan olur. Masa da harika duruyor bu arada *-* Aynı durum bizde de var. Abim büyük odayı alınca bana da oda takımı değiştirme hakkı doğmuş oldu :3 Benim de işime geldi bi bakıma :D Tekrar doğum gününün^z kutlu olsun ve hayırlı Ramazanlaaar ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim! :) Bana istediğim odayı seçme hakkı verdiler seneler önce ama diğer oda balkonlu diye, böceklerden korktuğum için küçük odayı seçtim.Pişman mıyım? Evet ama o odayı alsaydım kesinlikle balkona çamaşır astırmazdım böcek gelecek diye böylesi daha iyi oldu :) Hem odam sıcak oluyor, ayyy kendi kendimi avuttum resmen! Sana da hayırlı ramazanlar! :)

      Sil
  6. Yanıtlar
    1. Sen de iyi ki doğdun o zaman! :) Bu arada bir sır vereyim; yaşlanıyoruz! :))

      Sil
  7. Postu okurken bir an kendi "yazar hakkında" bölümümümü okur gibi oldum sanki... İkizler, fotjenik değil ve daha hepsi... Ruh öküzümü bulmanın sevincini yaşıyorum...

    YanıtlaSil
  8. Doğum günü kutlu olsun. Bende normalde labtab klavyesine alışamıyorum bende de var kablosuz klavye onla takılıyorum :D Blog olayına gelirsek zor iş ama mutlu ediyor insanı :D kötü yorumlar gelse bile.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ek klavye biraz tuhaf oluyor ama :) O konuda haklısın, eleştirilmek bile güzel olabiliyor bazen :)

      Sil
  9. Romantik komedi tadında bir yıl geçirmen dileğiyle sevgili ikizler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Biraz da başarı olursa mükemmel olur, teşekkür ederim :))

      Sil
  10. benim gibi fotojenik olmayan bir insan daha , herkesi güzel çıkarır da beni neden olduğumdan çirkin gösterir anlayamıyorum :D nice güzel bloglu yıllara o zaman :)) bakalım bu yaş sana neler getirecek ^^ klavyen de hayırlı olsun , mobilyan da istediğin gibi olur umarım ..:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayy evet! Nefret ediyorum fotoğraf çekinmekten bu yüzden... Ayrıca teşekkür de ederim! :)

      Sil
  11. birileri doğum günü depresyonunda falan mı :)
    doğum gününü kutlarım.
    ah çok gençsin cıvıldaman gerekir, nedensiz yere yolda donuk kalman değil.
    kpss!!
    fighting!! seneye ben de gireceğim inşallahh!
    ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yok artık kendileriyle barıştım yani öyle sanıyorum :)) Teşekkür ederim!
      O gün nasıl öyle oldum emin ol ben de bilmiyorum :/ Korktum sanırım kendimden...
      Rakibiz o zaman seneye sana da fighting!! :)

      Sil
  12. İyiki dogdun her ne kadar gec kutlsakda :) yasinin tadini cikar. Cok dolu gordum ic dunyani kahve falindaki "icin kararmis senin" modundasin :) kpss icin kolay gelsin ayrica masa ya bayildim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim! :) Aslında realistim bu ara daha iyiyim ama tahammülsüzüm :/
      Ben de bayıldım, bir hallolsa şu masa işi daha çok bayılacağım :))

      Sil
  13. Yeni yaşın kutlu olsun nice mutlu yaşlara Sawako-san!Yazı için eline sağlık! Senin *bu aralar ben*ve yazılarını büyük ilgiyle okuyorum zaten ben :) Boşver içindeki ergeni kucakla! :) Atarlı günümüzde bi destekçimiz oluyor :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim! :) İçimdeki yaşlı teyzeyle geçinemiyor o ergen ama seviyorlar yine de birbirlerini! :)

      Sil
  14. Yok artık! Aynı tarihte doğmuşuz:) Bak sevindim birden:)

    YanıtlaSil

Yorumlarınız için teşekkür ederim! :)
Fikrinizi belirtmekten çekinmeyin..
Unutmayın!Sadece link ve hakaret içerikli yorumları yayınlamıyorum!