Ortalıkta görünmüyorsam ya blog tasarımı yapıyor ya da kişisel meselelerimle uğraşıyorumdur.Belki de uzaylılar tarafından kaçırılmışımdır, kim bilir?

Pazar, Haziran 14, 2015

Blog İpucu: Bloggerda Menü Nasıl Yapılır ve Nasıl Düzenlenir?

Sawako Kuronuma Pazar, Haziran 14, 2015
Merhabalar yine bir blog ipucuyla daha karşınızdayım.Birçok kişiden "Bloğuma nasıl menü yapabilirim?" gibi sorular alıyordum.

Açıkçası nasıl anlatacağım ve sorun yaşayan yorumlarla nasıl baş edeceğim derken aklıma yeni bir yöntem geldi!Video yöntemi! :) Tam olarak video denmese de görsellerden oluşturduğum video sayesinde daha kolay anlayacağınızı düşünüyorum.Böylelikle blogumun hafızasını da kurtarmış olacağım :))

Anlamadığınız yer olursa bana sorabilirsiniz :) 





Not: Yeni anlatım yöntemim hakkında ne düşünüyorsunuz?Bu şekilde blog ipuçlarını anlatmaya devam etmeli miyim?

53 yorum:

  1. Bence video çok güzel olmuş. ^^

    Anlatım yöntemi konusunda... Videolar güzel ama uygulamalı gösterildiğinde faydası daha çok oluyor. Resimli olduğu zaman bir önceki adıma dönmek için videoyu sarmaya gerek kalmıyor. Yine de seçim senin. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Uygulamalı video için programı bulamadım, bilgisayarımda da sorun var aslında pek uygulamalı video çekmeye uygun değil :(

      Sil
    2. Camtasia Studio var, ekranı videoya alıyor. Gerçi 30 günlük sonra ücretli oluyor ama yinede söyleyeyim dedim :)

      Sil
  2. çok teşekkürler hemen deneyeceğim :) Tam da aradığım şey buydu

    YanıtlaSil
  3. Bence çok güzel olmuş Teşekkür ederim çok işime yaradı Ama etiketleri kaldırırsam linkte gidermi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gadget kısmından kaldırırsan gitmez, yayınlardan etiketleri kaldırma ama :)

      Sil
    2. Ben Blog Kurmak Istıyorum Ama Nasıl Olacağını Bilmiyorum Bana Yardımcı Olurmusun ?

      Sil
  4. Ay çok teşekkürler çok yararlı olmuş bu yöntem. Devam edersen sevinirim açıkçası.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Pekala o zaman, zaman buldukça devam edeceğim :)

      Sil
  5. Şimdi biz bu menüde bir sayfya girdiğimizde ... etiketine sahip tüm kayıtlar gösteriliyor diyor bu yazıyı nasıl kapatabilirim?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Onu da başka bir yayında göstereyim o zaman :) Beklemede kal! :)

      Sil
  6. Çok faydalı bir yazı olmuş özellikle de benim gibi yeni bloggerlar için.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İşine yaradıysa amacıma ulaşmışım demektir :)

      Sil
  7. Bu yazıyı 1 yıl önce yayınlamış olsaydın belki benim de işime yarardı ama eminim yeni blogger arkadaşların çok işine yarayacaktır. Ayrıca bu video anlatımı çok iyi olmuş. Menün üstündeki resimler header 'ın bir parçası mı? Uzun zamandır merak ediyordum sayede onu da sormuş olayım dedim:)

    YanıtlaSil
  8. Bu şekilde daha iyi bazen okurken anlamak daha zor oluyor hlglşjgş

    YanıtlaSil
  9. Çok işime yaradı teşekkürler blogumu ziyaret ederseniz sayenizde yaptığım menüyü görmüş olursunuz ^_^ Çok teşekkürler.

    YanıtlaSil
  10. Teşekkürler Sawako ! Gerçekten ihtiyacım vardı. Birtanesin :) xx

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne demek!Keşke adsız değil de blogger kimliğinle yorum yapsaydın :)

      Sil
  11. teşekkürlerr :) paylaştığın tüm ipuçları çok işime yaradı :)

    YanıtlaSil
  12. Yanıtlar
    1. Onlar için ayrı kodlar gerekiyor :) O da başka bir zaman ;)

      Sil
  13. sayfalar seçeneği header altına taşıyamıyorum ne yapmam lazım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sayfaları sol tuş basılı olarak header altına taşıyabilirsin :)

      Sil
  14. Sen mükemmelsin ya. Çok çok teşekkür ederim. Çok basit bir anlatım olmuş. Hemen blogumda denedim ve yaptım. Çok mutluyum :-)

    YanıtlaSil
  15. Yanıtlar
    1. Blogumda basit şeyleri paylaşıyorum, kendi kullandığım tasarımı paylaşmıyorum

      Sil
  16. Acaba resimli üst menü nasıl yapılır onuda anlatırmısın

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kullandığım tasarım parçalarını paylaşmıyorum :)

      Sil
  17. Aşamaları yapıyorum ama menü başlığına tıkladığımda aradığınız sayfa bu blogda yok diyor. Sorun nereden kaynaklanıyor olabilir acaba. Yardımcı olursan sevinirim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Demek ki ilgili etikete bağlamıyorsun, adımları iyi takip et :)

      Sil
    2. Cevap icin teşekkürler hallettim cok şükür

      Sil
  18. blogumdaki arşivlere nasıl yazı ekleyebilirim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bloga yazı yazarak, yazı yazdıkça arşive eklenir :)

      Sil
  19. video çok işime yaradi.çok teşekkür ederim ama menü çubuğundaki semboller yani resim gibi duran şeyleri nasil yapiyoruz?

    YanıtlaSil
  20. Uzun zamandır bir blog kurmak istiyordum ve nihayet senin sayende kendi blogumu oluşturmaya başladım. Çok çok çok teşekkürler. :)

    YanıtlaSil
  21. Teşekkürler gerçekten her yerde aradım ama bulamamıştım! Ben de blogumu yeni açtım ve sayende adım adım geliştiriyorum ^^

    YanıtlaSil
  22. Teşekkürler cok yararlı olmus ama benım blogumun teması yüzünden menü yapamıyorum :(

    YanıtlaSil
  23. Çok teşekkülerrr sayende yapabildim. Sayende blog açabildimmmm :D

    YanıtlaSil
  24. Teşekkür ederim,çok yararlı olmuş,yalnız bloğum hazır tema olduğu için sayfalar kısmını pek yapabilmiş değilim. Peki,hazır temadaki sayfalar kısmına nasıl yayın yerleştirebiliriz? Mesela sağlık ile ilgili bir yayınım var ve o yayınımı üstteki sağlık sayfasına aktarmak istiyorum. Bunu nasıl yapabilirim? Yine aynı yolla mı yoksa farklı bir yolu daha mı var?

    En kısa zamanda sorumu yanıtlarsan sevinirim :)

    YanıtlaSil
  25. Çok,çoook,çoooooook teşekkür ederim :)En kolay ve sağlıklı sizin videolu anlatım şekliniz olmuş :)

    YanıtlaSil
  26. Sevgili Sawako blogun ve paylaşımlarını çok beğendim, Oğuz Atay'dan bir söz var blogunda bende bir söz eklemek istesem acaba bunu nasıl yapabilirim? Şimdiden teşekkürler :)

    YanıtlaSil

Yorumlarınız için teşekkür ederim! :)
Fikrinizi belirtmekten çekinmeyin..
Unutmayın!Sadece link ve hakaret içerikli yorumları yayınlamıyorum!