Ortalıkta görünmüyorsam ya blog tasarımı yapıyor ya da kişisel meselelerimle uğraşıyorumdur.Belki de uzaylılar tarafından kaçırılmışımdır, kim bilir?

Cumartesi, Mayıs 02, 2015

Ücretsiz,Kuralsız, İstisnasız Her Blogu Tasarlıyorum!

Sawako Kuronuma Cumartesi, Mayıs 02, 2015
Merhabalar, blog şablonu konusunda  yavaş yavaş kendimi ilerletmeye devam ediyorum; bu adımların daha hızlı olmasını isterdim ama zaman sorunu nedeniyle bu oldukça zor oluyor :)


En son yaptığım "Aradığım Blog Sen Misin?" etkinliğiyle tam 8 blog tasarladım.Tabi bazı kurallarım vardı mesela blogun en az 100 izleyiciye sahip olması gibi...Bu etkinlikte 100 izleyiciye sahip blog da tasarladım 2000 küsürlerde izleyiciye sahip blog da; her bir blog, blog sahibesinin isteği dikkate alınarak tasarlandı, üzerinde uzunca düşünüldü hem benim hem de blog sahibesinin içine sinmesi sağlandı :)  Bu etkinlik kapsamında tasarladığım blogları burayı tıklayarak görebilirsiniz.Tasarladığım bütün blogları görmek için de burayı tıklamanız yeterli :)

Bu sefer de farklı bir etkinlikle karşınızdayım...Değiş-tokuş etkinliği :)

"Nasıl yani?" diye afalladığınızın farkındayım...Şöyle ki sizin blogunuz için istediğiniz bir şablonu tasarlayacağım siz de bana bunun karşılığında anlaştığımız eşit değerde takas ürün ya da ürünleri göndereceksiniz :)

Bu takas ürünleri neler olabilir?

*Kitaplar, romanlar! Okumak istediğim zibilyon tane kitap var ama hepsine sahip olmam imkansız...
Tasarıma ihtiyacı olan biri için okumadığım romanlarla istediği tasarımı takas edebilirim, bu harika olur benim için...

*Hobi ürünleri; el emekleri, hobi malzemeleri...Bazen benden tasarım isteyen, fiyatı duyduktan sonra çekimser olan izleyicilerim oluyor ve genellikle bu izleyicilerim yetenek abidesi oluyorlar.El emeklerine bakınca, bunu bana göndermeyi teklif etse ona blog tasarlarım diyorum ama bu fikrimi karşı tarafa söylemekten çekiniyorum :) Böylelikle söylemiş de oldum! :)

*Kullanılmamış makyaj ürünleri... Bu daha çok makyaj bloglarının işine gelen bir konu sanırım...İndirim zamanı, alışverişte çıldıran sonra ellerinde bir sürü açılmamış ürünle kala kalan bir de blog tasarımına ihtiyacı olan izleyicilerimle takas yapabilirim; tabi ürünler sahte olmadıkça...

*Ve sizin takas için önerebileceğiniz herhangi aklıma gelmeyen şeyler... :)

Eğer etkinlikle ilgileniyorsanız bana bogurtlenrecelimiz@gmail.com adresinden mail çekerek ulaşabilirsiniz ve detayları konuşabiliriz...Maillerinizi sabırsızlıkla bekliyorum! :) 

Not:Bu etkinliği ne kadar sürdürürüm bilmiyorum...Umarım herkes için hayırlısı olur! :) 

8 yorum:

Yorumlarınız için teşekkür ederim! :)
Fikrinizi belirtmekten çekinmeyin..
Unutmayın!Sadece link ve hakaret içerikli yorumları yayınlamıyorum!