Ortalıkta görünmüyorsam ya blog tasarımı yapıyor ya da kişisel meselelerimle uğraşıyorumdur.Belki de uzaylılar tarafından kaçırılmışımdır, kim bilir?

Perşembe, Mayıs 21, 2015

Siyasete atılıyorum!

Sawako Kuronuma Perşembe, Mayıs 21, 2015

Siyasetten hoşlanmadığımı defalarca dile getirmiştim değil mi?
Ama durumlar değişti;baktım diplomamı duvara asıp,ev kızlığı alanında kendi masterımı yapmaya başladım, yine de huzura eremedim, bir de siyasete atılayım dedim! Hem benim onlardan neyim eksik; vaatse vaat!Bende de var! Hiç beklemeyin kimsenin maaşına, enflasyonla eriyen zam yapmayı düşünmüyorum.Öyle şeylerle işim olmaz...


Siyasette kendimi fark ettirmek istiyorsam, çılgınca, farklı vaatlerle karşınıza çıkmalıyım değil mi? Hani vaadim mazotun 1 tl olmasına yakın bir vaat olmalı; ya bırakın o da vaat mi ki?Siz benim vaatlerimi duyun ilk önce :)

Uyarayım beyler; seçmen kitlem bayanlardan oluşacağı için birazdan size göre çirkinleşebilirim, yok sen konuş biz aldırmıyoruz diyorsanız, okumaya devam edebilirsiniz.


Sen! Evet evet sen! Evde kalmış damgası vurulan genç, genç olmasa bile genç hisseden kız...
Baskılardan bunaldın değil mi? Sorular seni de yıldırmadı mı?

Yok aklında birisi varmış da yok kimseyi beğenmiyormuşsun da yok armudun sapı üzümün çöpü derken evde kalacakmışsın da...

Bu tür sorular yüzünden teyzelerin olduğu her mekandan kaçıyorsun değil mi? İçinden çemkirirken dışarıdan sadece ufak aptal bir sırıtmayla karşılık da veriyorsundur sen şimdi...Peki erkek annelerinin oğullarından bir lütuf olarak bahsetmesi sinirini bozmuyor mu? Ödül mü senin oğlun ha? diye haykırmak istiyor musun?

O halde gel yamacıma!

Aslında evde kalmak diye bir şey olmadığının, bu yaşam tarzının bir seçim olduğunu gösterelim herkese...

Birlik olup savaşalım!

Oylar Sawako'ya!


Vaatlerim;

*Sümüklü oğullarını yere göğe koyamayan teyzelerin ayaklarını muz kabuğu koyup kaydıracağız ki düşmenin acısıyla bir süre unutsunlar bu işi...Sonra daha haince planlar yapabiliriz.

*Kendisini ilgilendirmediği halde "Sevgilin var mı?" "Evlilik ne zaman?" gibisinden soru soran yabancıların ağzını ceza olarak Japon yapıştırıcısıyla yapıştıracağız! Maksat gürültü kirliliğinden kurtulalım

*Evlenme yaşını 35e çekeceğiz ki, evlenmeye karar verirken iyice düşünelim! Her şey bizim için!

*Artık evde kalmış kız denilmesi yasaklanacak! Özgür, mutlu, huzurlu denilecek

*Demet Akalın'ın evli, mutlu, çocuklu şarkısı ve buna benzeyen şarkılar yasaklanacak.Bekarlık sultanlıktır, felsefesini konu alan şarkılar gündeme gelecektir.

*Nescafe 2si, 3ü bir arada satışı kaldırılacaktır. Böylelikle nescafe bile 2si-3ü bir arada sen hala yalnızsın gibi salak saçma esprilerden kurtulacaksınız!

Oylar Sawako'ya!

Özgür kızlar olarak başka neyin değişmesini isterdiniz? Ben de sizdenim, söyleyin ki sesimizi duyurabilelim! :)

Not 1: Baya baya siyasetçi havasına girdim :))
Not 2: Alakasız siyasi şeyler yazacaksanız, unutun o yorumu yayınlamam.Hala siyasetten hoşlanmıyorum! 

41 yorum:

  1. Oyum kesinlikle sana haha ^^

    YanıtlaSil
  2. İlk gerçek sandım dedim ne oluyor?:D
    Süper vaatler valla benim oyum sana Sawako

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Düşünsene Sawako kimliğiyle siyasilere rakip olarak çıktığımı! :))
      Sanırım bu vaatlerle iktidara gelebilirim :))

      Sil
  3. Ahhh cınım biniiiimmm her gün birbirimize gaz vere vere böyle olacağını tahmin etmeliydim :") Oyum sana!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Psikolojim bozuldu iyice, görüyorsun değil mi? :/ Teşekkür ederim "özgür kız" dayanışması adına! :)

      Sil
  4. Yanıtlar
    1. Wuhuu siyasilerin sloganını da çaldığımıza göre kesin birlikte kazanırız:))

      Sil
  5. :) oyum sana aman bu ilk madde olan oğlan amaçları ayakları altı muz kabuğu vaadini kaldirirsan. Oğlan anası olarak bir tırstım hani 😆

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Her erkek annesi için geçerli değil bu karar :) Oğullarını nimet olarak sayıp bize evde kalmış damgası vuran anneler için geçerli :))

      Sil
  6. Sawako səsim sənədir. :D Bir də qızların evdə qalması sözünü heç anlamıram halbuki eyni yaşda qız evdə qalmış oğlan isə gəncdir hələ deyilir. Ən çox da bunu sevmirəm. Qadın kişi bərabər olsun. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aaaa öyle demeyecekmişiz!Neymiş erkeğin her yaşta çocuğu olurmuş kadının olmazmış...O yüzden kızlar evde kalmış sayılırmış! Biz baş edemeyiz bu teyzelerle!:)

      Sil
  7. evli mutlu çocuklu 24 yaşında bir bayan olarak oyum sana diğil :D evlenin lennn :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İşte en sevmediğim seçmen türü hem evli hem mutlu hem çocuklu! Allah mesut etsin :D

      Sil
  8. Yanıtlar
    1. Zaten eflasyonla eriyecek ne gerek var; ben daha yararlı vaatlerle karşınızdayım! :)

      Sil
  9. Ahahahahahha bastan bir oy benden sana :) :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim! "Özgür kızlar" dayanışması adına! :))

      Sil
  10. hahahahh bravo.okuduğum en güzel yazıydı!bence birkaç şey daha eklemeliyiz(!)
    ulu orta yerde evlenme teklifiymiş bilmemneymiş bunlar yasaklansın
    sonraaa hah! bir de şey var çiftlerin dışarıda herkesin el ele tutuşması yasaklansın hehehe.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayyy evet! O evlenme teklifleri yüzünden daha bir triplere giriyoruz.Efendi olsunlar biraz; gitsinler bir yerde yemek mi yiyecekler oturup konuşsunlar anlaşsınlar!Ne gerek var; havai fişeklere, müzisyenlere ne bileyim balık içinden yüzük çıkarmalara!
      El ele tutuşanları görünce, sende de arkadan tekme atma isteği doğuyor değil mi?Cezalandıralım onları da! :))

      Sil
  11. Genc kiz degilim ama seni anliyorum ,oyumu verdim sana.Yurt disinda olsamda mektupla gönderirim. cok hos yazmissin :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim! Bir oy bir oydur böyle giderse teyzeleri tahtından edip rahata ereceğiz! :)

      Sil
  12. Hahaha!! Çok doğru!! Gülmekten ağzım ağrıdı!!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gülmek için erken! Teyzeleri alt edelim daha çok güleceğiz :))

      Sil
  13. Yanıtlar
    1. Teşekkürler! "Özgür kızlar" dayanışması adına! :)) Bir seçim sloganıyla dolaşan otobüsüm eksik! :))

      Sil
  14. şu yaşı 40 yapsak? **kurbanda el sıkışarak pazarlık yapan amca temsili***

    YanıtlaSil
  15. Bi de "yalnızlık zor kızım, insan yaşlanınca yanında bir nefes istiyor, herkes akşam olunca kendi evine çekilince kukuman kuşu gibi kendi kendine kalırsın" cı teyzelere de yalnızlığın ne âlâ bir şey olduğunu insanları tanıdıkça yalnızlığın güzelleştiğini anlatmak gerek.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben denedim ama onlar benden güçlü çıktı!Yaşlanınca bir başına kalınca ne yapacaksın dediler :/ Kaldım öyle..
      Bunun için de bir çözüm bulmamız lazım! :)

      Sil
  16. "Çok severek izliyoruz" tadında bir giriş olacak ama Kore dizilerini keşfettikten sonra dizi tavsiyesi amacıyla girdiğim blog dünyasında sizin gibi birçok değerli kalem keşfettim. Okudukça hem birçok şey öğrendim paylaştıklarınızdan, hem de kendimi şu koca dünyada yalnız hissetmekten kurtuldum. Vayy bee benim gibi düşünenler,bakanlar da varmış şu ülkede dedim. Bunca zaman yorum yazmadım yazmadım(sadece buraya değil internetin hiçbir köşesine); ama bu vaatler gerçekten beni benden aldı! Yani yazdığınız her bir cümle beni sinirden öldüren herbir şeyi ifade ediyor. Ben aslında yazınızı ve mükemmel ötesi vaatlerinizi :) daha çok evlilik değilde işsizlik ya da artık köşe bucak kaçtığım herkesin gözünde beceriksizliğimden ve bana yapılan muameleden yana aldım.O yönden okudum.Özellikle diplomayı duvara asıp ev kızı olmak benim için vurucu yeriydi yazının. Çok da uzatmamayayım, ben asosyal bir gazetecilik mezunuyum. Ve evet böyle bişe var. Gittim okudum, diplamayı astım, yaşım kemale erdi, geri dönüş noktası da bulamıyorum, artık gençlik de yok elde tecrübe de. Öyle pis bi durum. Peki ben ne yapıyorum? Herkesten kaçıveriyorum, böyle ne kadar yaşanır ya da ne kadarı tercihdir bilemiyorum. Yazıyı uzattıkça tadını kaçırdım farkındayım, bi asosyal olarak- hani doktor teşhisi değil ama kendini kim niye eve kapatsın yıllarca ve yıllarca- bunları cearet edip paylaşmak istedim sizinle. Böyle bir hayat da var ve evet, evlenmek istemeyen lütfen zorlanmasın ya nedir bu gün teyzelerinden çektiğimiz! diyorum. Hayat kısa, zaman da geçiyor, bizi itekleyerek bunu anlatmaya çalışıyorlar belki de içten içe haklarında kötü de konuşmak istemiyorum velakin yetti yani, bu sebepten vaatlerinizle bu seçimin benim gözümde galibi sizsiniz diyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Onlar yüzünden eksiklik hissediyoruz, psikolojimizi mahvediyorlar ne yazık ki...Bir de o kadar anlayışsız oluyorlar ki bir türlü ne demek istediğimizi anlatamıyoruz bu yüzden kaçmak daha kolay oluyor..Ne diyeyim hakkımızda hayırlısı olsun :)

      Sil
  17. Ne güldüm yazına ,duygularıma tercüman olmuşsun gerçekten,tesadüfen bu bloğu bulmuştum,arada kozmetik vs. hakkında fikir edinmek için bakıyorum ama ilk kez yorum yazmış bulundum:OYUM sana kesinlikle:)

    YanıtlaSil
  18. Çok beğendim yazını sawako eğer olsaydı şimdiden söyleyeyim oyum sana..Cidden ya biz onların oğullarına mı kaldık yaşasın bekarlık!!:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Demi yaa?! Koysam mı adaylığımı ciddi ciddi; hepimizin bir teyze düşmanına ihtiyacı varmış! :))

      Sil

Yorumlarınız için teşekkür ederim! :)
Fikrinizi belirtmekten çekinmeyin..
Unutmayın!Sadece link ve hakaret içerikli yorumları yayınlamıyorum!