Ortalıkta görünmüyorsam ya blog tasarımı yapıyor ya da kişisel meselelerimle uğraşıyorumdur.Belki de uzaylılar tarafından kaçırılmışımdır, kim bilir?

Cuma, Mayıs 15, 2015

Reklamın iyisi kötüsü olur mu?

Sawako Kuronuma Cuma, Mayıs 15, 2015

Son zamanlar yayınlanan Coco cola reklamlarını izlediniz mi?İzlediyseniz o reklamı itici bulan yalnızca ben miyim ?

Hayır herkesin aksine ben Hint dansını yapmalarını umursamadım; göze hoş göründüğü sürece dans etsinler ama çok sevdiğim bir sanatçının bu halini hiç beğenmedim. 


Sıla'yı çok severim; hem ses olarak hem tip olarak... Yalnız bu reklamdaki hali, sanki nerede itici çıkmışsa o kısımları özellikle kesip koymuşlar gibi...Güzelim kızı çirkinleştirdiler gözümde...Özcan Deniz ile yan yana olması da hoşuma gitmedi, daha genç birini bulamamışlar mı kızın önüne :)

Ayrıca reklamın hiç albenisi yok; hani ben bu reklamı izleyince "Aaaa hemen bir kola alayım" demiyorum. Ama şu konu da var; reklamın iyisi kötüsü olmaz. Belki hoş bir reklam olsaydı bu kadar dikkat çekmezdi. 

Siz bu konuda ne düşünüyorsunuz?

Videoyu da şuraya iliştireyim, izlemeyenler için :)


26 yorum:

  1. Emrah'lı mcdonalds reklamından pek bir farkı yok aslında. Kolayı daha çok gençler tükettiğinden Özcan Deniz yerine daha genç bir isim olabilirdi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslında evet Emrah'ın reklamı da bir o kadar kötüydü :))

      Sil
  2. Ben de hiç beğenmedim. Özenti olmuş, Türk halkına hitap eden bir reklam değil. Zaten şimdiye kadar beğenene de rastlamadım.

    Halbuki şarkının orijinali çok iyi. İlk dinlediğimden beri defalarca dinledim, çok eğlenceli. https://www.youtube.com/watch?v=5DK-ZWyxZ8k&feature=share

    Bu şarkıyı nasıl bu kadar itici bir hale getirmişler inanılmaz.

    YanıtlaSil
  3. İnan yalnız değilsin.Bende kötü buluyorum.Şöyle bir hususda var ki iyi bir reklam olsa bu kadar dikkat çekmezdi hakikaten reklamın iyisi kötüsü olmazmış

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de öyle düşündüm;bu şekilde daha çok dikkat çekti, konuşuldu :)

      Sil
  4. Bence de hiç güzel değil ben bu reklamı izleyince aklıma kola değil tatil yapmak geliyor. :)

    YanıtlaSil
  5. Kola icmeyen biri olarak reklam muzigini cok sevdim ben hatta orjinalini bulup dinliyorum reklami ilk izledigimde de muzik ne guzelmis hangisinin sarkisi ki dedim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben Sıla'ya takıldım, bu reklam onun için iyi olmadı bence:/

      Sil
  6. Hint müziğine dansına pek takılmadım. Sıla ve Özcan Deniz'i zaten sevmem. :Yıllardır Coca Cola da içmem :D Ama bana göre bir reklam için fazla müstehcen. Ben de o yüzden sevmedim. Aslında erkeklerin olduğu kısımlar güzel ama bu bacılar böyle dans etmeseymiş yeaa :D :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben Sıla'yı hoş göremedim, bu reklamda...Kafamdaki cool görüntüsü yok oldu :)

      Sil
  7. Reklami ilk kez burda gördüm ve sonuna kadâr sabirla izledim...Cok uzun ve biraz yapmacik,igreti duruyor..Sila'yi bir kac kez izlemistim.Burda ki makyaji hic olmamis...

    Aynen, adeta "kola icme" diye beyne sinyal gönderiyor...Hani, zaten bindebir alir icerim, (O da Cola Zero)...Ben

    begenmedim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sıla'nın mimiklerini de beğenmedim ben :) Kameraya kafa atacakmış gibi dansından iç bahsetmek istemiyorum :))

      Sil
  8. Reklamı görünce pepsiye sempati duydum :D Sılanın yanına Murat Boz'u falan koysalardı keşke reklam değil klip tadında olmuş görünce ilk 10 saniye ciddi kriz yaşadım :D ahaha

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İkili harika olurlardı :) Ama Sıla'ya bu dans da yakışmamış :)

      Sil
  9. Kesinlikle reklam itici duruyor, bende aynı şeyler düşündüğümden okurken yanlız olmadıgımı farkettım.

    Bize ge gelin, sevgiler

    YanıtlaSil
  10. Bu şekilde düşünen bir tek sen değilsin emin ol. reklamın altındaki yorumları okuduğumda herkes seninle benzer düşüncelerde idi. Ama bana kalırsa why this kaloveri şarkısını çok sevdiğimden bu reklamın iticiliği benim çok gözüme batmadı.Yinede reklamdaki kızların kıvırtma hareketleri sılanın ağırlığına hiç yakışmamış ondan her zaman kendisine yakışan hareketleri vardır diye bahsederim. ama velakin sana özcan denizin partner olması konusunda katılıyorum kesinlikle yakışmamışlar bence

    not:lütfen kıvıtma hareketi diye bahsettiğim kelimeyi görüpde yorumumu yayınlamamazlık etme teşekkürler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle Sıla'nın coolluğu yok olmuş.Dansı da karşısındaki dövecek, kameraya saldıracak kıvamda olmuş :)

      Sil
  11. banada çok itii gelmişti reklam. ama nedense dinlediğim günden beri şarkısı dilimden düşmüyor :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Herkeste aynı etkiyi bırakmış durumda..Bu da reklam kötü olsa bile amacına ulaştığını gösteriyor :)

      Sil
  12. Bende hic begenmedim. Sila ve özcan deniz hic olmamis 😒

    YanıtlaSil

Yorumlarınız için teşekkür ederim! :)
Fikrinizi belirtmekten çekinmeyin..
Unutmayın!Sadece link ve hakaret içerikli yorumları yayınlamıyorum!