Ortalıkta görünmüyorsam ya blog tasarımı yapıyor ya da kişisel meselelerimle uğraşıyorumdur.Belki de uzaylılar tarafından kaçırılmışımdır, kim bilir?

Pazartesi, Mayıs 18, 2015

Missha- The Style Under Eye Brightener ; Natural Beige

Sawako Kuronuma Pazartesi, Mayıs 18, 2015

Merhabalar! Missha Perfect cover bb creami, bayılarak kullandığımdan daha önce defalarca bahsetmiştim. Son yaptığım alışverişte de göz altlarım için yine Missha'dan The Style Under Eye Brightener;  natural beige tonunu aldım. 

Ürün Likit kıvamda, 6gr ve fırçalı bir uca sahip...


Ürünü bb creamimi sürdükten sonra üçgen bir şekilde göz altlarıma sürdüm. BB Cream olarak Missha Perfect Cover #23 ü sürdüm. Missha bb cream daha küllü bir renkken eye brightener pembe tonlu bir renk kaldı. 

Göz altlarımda duruşu şu şekilde;
(Farklı ışıklarda)

Ürünün kolumda görünüşü şu şekilde;


Ürünü beğendim ama öyle çok aman aman değil, zaten göz altı kapatıcılarıyla aram hiçbir zaman iyi olmadı. Sanki bana daha çok ortaya çıkarıyorlarmış gibi geliyor, neyse belki alışmadığımdandır.

Benim aldığım Natural Beige tonu, sitede görmek için tıktık.
Bir de Light Beige tonu var, sitede görmek için tıktık.

Ürünü  W2beauty'den aldım; Kore menşeli ürünleri rahatlıkla bulabileceğiniz ve sipariş ettiğiniz ürünler gümrükte hiçbir sorun yaşamadan rahatlıkla geçerek ve evinize teslim eden bir site...
Ayrıca kaydolurken 07565312 koduyla kaydolduğunuzda  30$ ve üzeri alışverişlerde 5$lık indirim kazanabiliyorsunuz :)

Nasıl kayıt olurum, nasıl alışveriş yaparım, W2beauty'nin avantajları nelerdir? sorularının cevabı için tıktık.

İyi alışverişler! :)

4 yorum:

  1. Makyaj yapmayı sevmem. Yapmam da zaten. Hem yaşım da küçük benim :)) Ama büyüsem de yapmam makyaj. Güzellik makyajla değil doğallıkla olunur. Makyaj kendini kandırmaktır benim için :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. En güzeli...Ben de öyleydim şimdi arada bir makyajsız geziyorum :) Ama BB creamsiz dışarı çıkmam onu makyajdan saymam:))

      Sil

Yorumlarınız için teşekkür ederim! :)
Fikrinizi belirtmekten çekinmeyin..
Unutmayın!Sadece link ve hakaret içerikli yorumları yayınlamıyorum!