Ortalıkta görünmüyorsam ya blog tasarımı yapıyor ya da kişisel meselelerimle uğraşıyorumdur.Belki de uzaylılar tarafından kaçırılmışımdır, kim bilir?

Pazar, Mayıs 31, 2015

Mim #13 - Ben Küçükken

Sawako Kuronuma Pazar, Mayıs 31, 2015

Hepimizin küçüklüğümüze ait bazen mutlu bazen hüzünlü anıları vardır değil mi?Ahhh bir de şimdilerde çok saçma gelen o zamanlar ise oldukça mantıklı inançlarımız da...Her şeyden önce  o zamanlar masumuzdur, küçük şeylerle mutlu da olabiliriz.Hiçbirimizin yat, kat almak gibi hayalleri yoktur, cipslerden çıkan kıytırık tasolar bizi deli gibi mutlu eder..Özlüyorsunuz o zamanları değil mi?Ben de özlüyorum :)
O halde mim gereği biraz benim küçüklüğüme inelim.
Ben küçükken;

*Bulutların pamuk gibi olduğunu ve üzerinde yürüyebileceğimi düşünürdüm.


*Vişneli meybuz delisiydim, o zaman kimseler zararlı demezdi meybuzlar için.. Ne kadar param varsa hepsini meybuza yatırırdım :)

*Jackie Chan'e hayrandım, bütün filmlerini izlerdim ve onunla evlenmek isterdim :)) 

*Bir şey istediğimde Allah'a mektup yazardım sonra da onu babamın görebileceği bir yere koyardım! :))

*Her misafirliğe gittiğimde erkence uykum gelirdi.Pijamamı giyer ve bir türlü uyumazdım; maksat pijamaları göstermekti zaten :))

*Ruhsar, Çılgın Bediş gibi dizileri sıkıca takip eder, hiçbir bölümü kaçırmazdım.

*Ailem izin vermediği için gizli gizli korku filmi izlerdim,  PS daki zombili oyundan korkardım :))

*1 kilo bayram şekeri yiyerek alerji olmuştum :)

*Pamuklu şekerin pamuktan yapıldığını düşünürdüm 

*Genellikle etrafımda yaşıtım kızlar olmadığı için; ip atlamada kötü futbolda iyiydim :)  

*Sabah kalktığımda direk çamaşır makinesinin üzerine bakmak için koşardım. Babam işten geç gelip erken giderdi yani ben uyurdum ama her defasında çamaşır makinesinin üzerinde benim için bir hediye olurdu :) 


*Her Mc Donalds'ın yanından geçtiğimizde erkek kardeşimle birlikte Mc Donalds'ın sloganını söylerdik. Anlamı baba bizi Mc Donalds'a götür demekti :))


*Üzgün olduğumda hep yaşadıklarımın bir rüya olduğunu ve bir gün 1. Sınıftaki sıramda uyanacağıma inanırdım.

*Annemin gözlerini maviye boyayarak mavi yaptığını düşünürdüm ve annemin gözlerini deli gibi kıskanırdım :)

*Sevdiğim çizgi filmler başlayacağında sokağa çıkmaz televizyonun başında beklerdim 

*Barış Manço nun "Adam olacak çocuk" programını izler ve orada şarkı söylemek isterdim; sesimin karga gibi olmasına rağmen :) 

*Sırf taso çıkacak diye bir ton cips yerdim, yemek yemezdim.

*Hatırlayamadığım birisi spagetti, solucana benziyor dediği için spagetti yemezdim :)

*Cino, leblebi tozu gibi ıvır zıvırlar hayatımın vazgeçilmezleriydi :)

Küçüklüğüme ait daha birçok anım var ama uzatmayalım değil mi? Peki siz küçüklüğünüze dair neler hatırlıyorsunuz? :)

Mim için Amigurumi Cenneti'ne teşekkürler! :)
Ben de mimi;
Düda'nın Feneri
Supercel
Hayaliland
Eskaymak
Renklitirtil
ve bu mimi yapmak isteyen herkese paslıyorum :)

21 yorum:

  1. Merhaba ! Uzun zamandır yazdıklarını okuyorum . Önceden bende yazıyordum fakat okul , sınavlar vs . olduğundan dolayı kapatmak zorunda kaldım :) şimdi yeniden burdayım ve tayland hakkında yazıyorum . Takip edersen çok sevinirim ^^ iyi günler

    YanıtlaSil
  2. Jackie Chan ile evlenmek mi ahahahahaha ^___^ vayyy tasolar vardi bir de degilmi anilaaarrrrrr simdi gozumde canlandilarrrrrr... :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O zamandan çekiklere bir hayranlığım varmış demek ki :)) Şimdilerde o kadar olmasa da :D

      Sil
  3. çok akıllı bir bebekmişim karnım tok sırtımda pekse keyfime diyecek yokmuş bu annemin söylediği bende diyorum ki küçüklükten belliymiş anne benim felsefem "ye, iç, yat" :) *ayın beni takip ettiğini sanardım *teletabilerin hayranıydım teletabili tişört şort takımım teletabili başka kıyafetlerim hatta teletabili iç çamaşırım bile vardı :D *meybuz çok önemliydi *macuncu geçerdi yeşil nohut satan amca geçerdi ben mutlaka başlarında biterdim hala da çok severim ikisini denk geldikçe alır yerim *mahalledeki ablalarla pikniğe giderdim *küçüklükten dobraymışım aklımdan ne geçiyorsa direk söylüyormuşum :) bu huyum hiç değişmeyecek galiba *çok nazik konuşurdum büyüdükçe daha kaba konuşmaya başladım :) *halamın makyaj malzemelerine bakıyorken annemin geldiğini fark edip koltukların arasına saklanmaya kalkıştım ve sonuç yanık bacak annem ütü yaptıktan sonra koltukların arasına koymuş ütüyü bana birşey olmasın diye ama fayda etmedi :D *koşmayı çok severdim gezmeye giderken yol ağzına kadar durmadan koşardım annemde arkamdan koşardı tabii :D *birinci sınıfa başlıycağım sene annem boyum kısa diye bir sene sonra yazdıralım dedi ama ağladım ve kendimi zorla birinci sınıfa yazdırdım pişmanım *uçak geçtiğinde bağırarak uçak babama selam söyle diyen arkadaşlarıma salak bunlar gözüyle bakardım *sınıfımdaki erkekleri döverdim bir gün sınıfımdaki şişko çocuk benle uğraşmıştı o sinirle bacağına tekme attım çocuk ertesi gün okula gelmemişti :D *okula başlamadan önce başka şehirde oturan amcamgilde yirmi gün kalmıştım en sonunda babam yeter artık gel eve diyip gelip beni götürmüştü yoksa daha kalırdım :D *abimin sporcu kartları ve tasoları çok değerliydi arada gel beraber oynayalım dediği zamanlar çok sevinirdim *birinci sınıfa başladığımda çok yavaş hareket ettiğim için okuldan en son ben çıkardım tüm okul boşalırdı ben hala çantamı topluyo olurdum sonunda hademe amca gelip bana yardım ederdi :D *küçük plastik kaplarda jöleler satılırdı en çok elmalısını severdim *eti bumbo vardı hayvan figürlü kakaolu portakallı bisküvi bayılırdım ona mino vardı küçük minnak kare rengarek sakızlar birde patlayan şeker vardı altın para şeklinde çikolatalar vardı bunları çok severdim fiyatları da ucuz olduğuğu için rahatça alırdık 25 ya da 50 kuruş yeterliydi bunların hepsini almak için tabi o zamanın parasıyla beş yüz bin lira :D pek de akıllı değilmişim küçükken yazdıkça onu farkettim :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Seninki de tam bir postluk yazı olmuş! Ne çok ortak noktamız var, her yorum yazdığında bunu görüyorum.Altın şeklindeki çikolatalardan hala alırım:))

      Sil
    2. senin blogunu okumayı ve yorum yapmayı çok seviyorum son zamanlarda lys telaşından pek bakamadığım için üzülüyorum ama tatil de rahat rahat okurum blogunu :) eski okulumun orda hala küçükken aldığımız abur cuburlar satılıyor geçenlerde leblebi tozu alıp yedim umarım hiç kapanmaz o bakkal :)

      Sil
  4. hepsi çok tatlı yaaaa ana en sevimlisi Allah'a mektup yazıp babanın göreceği yere koyman :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Oldukça mantıklıydı:) Yeseler şimdi de yaparım :))

      Sil
  5. spagetti yerken çıkan o ses yüzünden spagettiye muck mucklu makarna derdim. Televiyonun içinde yaşayan insanlar olduğunu sanardım. En önemlisi ise uslu durursam Şirinler'i görebileceğimi sanardım.En çok bu koydu ama...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de televizyon önünde üstümü değiştiremezdim beni görebileceklerini sanardım :))

      Sil
  6. acaba kayıp ikizim falan olabilir misin? :D hemen hemen hepsini yaptım tabi daha fazlası da var mesela tarak deodorant gibi şeyleri mikrofon olarak kullanıp şarkı söylerdim sonra annemin topuklu ayakkabılarını giyip makyaj malzemelerini beter hale getirmek ve o halde salonu podyum olarak kullanmak benim hobim gibiydi. :D şu an neden olduğunu bilmediğim bir sebeple kapı pervazına tırmanmaktan ve annemin düşeceksin deyip koşarak beni indirmesi favorilerim arasındaydı :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bak ben onu bir türlü beceremedim, bir türlü tırmanamadım kapı pervazına :))

      Sil
  7. İnan ben de çok özledim ve yazını çok beğendim çok şeker olmuş sanki benimki gibi..:) Bir de o taso biriktirme fanlığı bende de vardı hatta hala birkaçı duruyor ve inanılmaz bir Ruhsar aşkı vardı hiçbir bölümünü kaçırmazdım şimdi yazını okuyunca birden geçmişe daldım çok özlemişim o zamanları..:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim tasolarım kayboldu sanırım annem attı :) Ama keşke kalsalardı.. :(

      Sil
  8. son yazımda yapmıştım mimini işteeeaaa :)

    YanıtlaSil

Yorumlarınız için teşekkür ederim! :)
Fikrinizi belirtmekten çekinmeyin..
Unutmayın!Sadece link ve hakaret içerikli yorumları yayınlamıyorum!