Ortalıkta görünmüyorsam ya blog tasarımı yapıyor ya da kişisel meselelerimle uğraşıyorumdur.Belki de uzaylılar tarafından kaçırılmışımdır, kim bilir?

Pazartesi, Mayıs 25, 2015

Meyra ve Taylor Swift Benzerliği?!

Sawako Kuronuma Pazartesi, Mayıs 25, 2015

Meyra'nın Karla Karışık klibini izlediniz mi ? İzlediyseniz, böyle bir başlığı neden attığımı çoktan anlamışsınızdır.

Geçenlerde müzik kanallarını dolaşırken şans eseri bu kliple karşılaştım ve verdiğim ilk tepki " Aaa Taylor Swift yeni bir klip çekmiş" oldu.


Tabi şarkı Türkçe söylenmeye başlayınca o kişinin Meyra olduğunu fark ettim.Kıyafetleri, şapkası, tarzı ve makyajı  bana bu klipte Taylor Swift'in 22 klibini hatırlattı :) 

Bu tarzı bilinçli yaptırıp yaptırmadığını bilmiyorum ama bilinçli yaptırdıysa olmuş; şıp demiş Taylor Swift'in burnundan düşmüş :) Güzel olmuş da bu kadar benzemese de olurmuş.Hani ben ünlü olsam kimseye benzetilmemeyi isterdim, bu tür polemiklerden uzak durmak için...

Meyra'yı beğenirim, güzel kadın fakat bana sorarsanız uzun saçlı olduğu kaküllü hali benim favorim, sanki o daha bir Meyra gibi :) Sanırım o halinde de peruk kullanıyordu ama olsun harikaydı ve kimseyi andırmıyordu!

Siz bu konuda ne düşünüyorsunuz?Olmuş mu olmamış mı? 

14 yorum:

  1. Türk şarkıcılarının hep yaptığı iş fark edilmeyeceğini düşünüp dışarıdan ünlü birinin tarzını yürütmek :-((

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet böylelikle hem kimliklerini hem de hayranlarının saygısını kaybediyorlar :/

      Sil
  2. bence taylordan çok gülşene benzemişti taklitçi olduğu için yükselme ihtimali oldukça düşük bir sanatçı
    olduğu yerde sayabilir

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslında sesi çok iyi, genel olarak şarkıları da iyi ama bu son olay hoş olmamış :/

      Sil
  3. Bende çok severim meyrayı ve şarkıyı ve klibe bayıldım.İlk izlediğimde klibi tepkim aynı oldu aynı #taylorswift olmuş diye.Ama klipteki oğlan fena hani :) hele o gözler ...

    YanıtlaSil
  4. İnanmazsın benim de tepkim "Aaa Taylor Swift yeni bir klip çekmiş!!" olmuştu :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnanırım çünkü klibe 2. kez denk geldiğimde yine aynı tepkiyi verdim :)

      Sil
  5. Dediğin gibi eski hali daha iyiydi de,şarkı nedir öyle ya 3 saat dinletsinler bileklerini keser insan :(korkunç kötü

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şarkı fena değil yani günümüz şarkılarına göre :))

      Sil
  6. kesinlikle benzemiş bende ilk gördüğümde bir an Taylor sanmıştım ama şöyle bir şey var ki saçının renk tonu kıyafetleri falan tesadüf desek bile ki bence değil, hareketlerin birebir 22 den kopyala yapıştır olmasını nasıl açıklaya biliriz ki zaten şarkı sözüyle alakası olmayan hareketler bunlar. bence bilinçli olarak yapılmış keşke yapılmasaydı. Eski hali bence daha iyiydi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bakışlar da Taylor bakışları :)
      Kesinlikle daha havalıydı, eski hali *-*

      Sil
  7. Taylor swift severim aslında meyra da severim ama olmamış bence ya yani aynen senin dediğin gibi uzun, kızıl, kaküllü meyra yı kesinlikle buna tercih ederim:)*

    YanıtlaSil

Yorumlarınız için teşekkür ederim! :)
Fikrinizi belirtmekten çekinmeyin..
Unutmayın!Sadece link ve hakaret içerikli yorumları yayınlamıyorum!