Ortalıkta görünmüyorsam ya blog tasarımı yapıyor ya da kişisel meselelerimle uğraşıyorumdur.Belki de uzaylılar tarafından kaçırılmışımdır, kim bilir?

Cumartesi, Mayıs 09, 2015

Kitap Yorumu: Siliniş

Sawako Kuronuma Cumartesi, Mayıs 09, 2015

Her zamanki rutin işleriyle uğraşan Tıp uzmanı Maura, morga gelen ceset torbasını açtığında büyük bir şok yaşar, ceset gözlerini açıp kapamıştır.Hastanın hala hayatta olduğunu anlayan Maura, onu hızlıca hastaneye yetiştirir.


Hasta hakkında hiçbir şey bilinmemektedir.Kendine geldiğinde adeta delirmiş gibi davranır ve hiç düşünmeden güvenlik görevlisini öldürüp Maura'yı rehin alır.Hasta tuhaf bir şekilde hiç konuşmaz, çok geçmeden de Maura'yı serbest bırakıp hastanedeki hastaları rehin alır.Bu rehin alınan hastalardan biri de cinayet masası dedektifi Jane'dir ve hamiledir.

Maura ve Jane'in eşi FBI ajanı Gabriel  ile anlaşarak gizemli hastanın kimliğini araştırır.Bu gizemli hasta kimdir?Daha önemlisi amacı nedir?

Siliniş, alışverişim sırasında Tess Gerritsen dan aldığım 3. kitaptı.Açıkçası bu kitabın bir seriye ait olduğunu bilmiyordum, arkasını bile okumamıştım meğer bir serinin son kitabıymış.Bir seriye ait olsa da okurken hiçbir eksiklik hissetmedim, ayrıca Tess Gerritsenın polisiye türünde de harika bir yazar olduğuna şahit oldum :)

Sanırım, Tess Gerritsen yazarlığından okuduğum 3 kitabın içinden, en çok bu kitabı sevdim :) Ya da bilmiyorum bir sonraki, okuduğum bir öncekinden daha güzelmiş gibi geliyor.Tavsiyemdir, bu tür romanları seviyorsanız; okumalısınız :)


9 yorum:

  1. Çin damasını okudun mu? Polisiye okumayı seviyorsan öneririm. O kitabından başı. olayların iyi bir şekilde yerleşmesi için uzatılmış gibiydi ama devamı çok güzel yazılmıştı öneririm. Bu kitap hakkında da doğrusu ilk cümleyi okuduğumda 'Aty görürsün, onu hastahaneye götürür sonra aşık olurlar dedim.' Ama öyle değilmiş sonrasında bayağı şaşırdım. Merak ettim diğer yandan :Dd

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Okumadım, polisiye severim; aklımda dursun :) Güzel kitap tavsiye ederim :)

      Sil
  2. Henüz Silinişi okumak kısmet olmadı fakat Tess'in Günahkar kitabını okudum ve çok beğendim Silinişi de okumak istiyorum , Güzel paylaşım için teşekkürler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tess Gerritsen çok iyi kitap konusunda;olay örgüsünü sıkılmadan, akıcı bir şekilde okuyabiliyorsun :)

      Sil
    2. Kesinlikle öyle , olayları çok güzel bir şekilde anlatıyor.

      Sil
  3. Eğer beğendiysen cerrah'ı okumanı tavsiye ederim tess'in rizzoli isles serisinin ilk kitabı sonrada çırak geliyor gerçi okumaya başlayınca duramıyorsun :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şu zor zamanlarım geçsin bir okumaya yeniden başlayacağım:)

      Sil

Yorumlarınız için teşekkür ederim! :)
Fikrinizi belirtmekten çekinmeyin..
Unutmayın!Sadece link ve hakaret içerikli yorumları yayınlamıyorum!