Ortalıkta görünmüyorsam ya blog tasarımı yapıyor ya da kişisel meselelerimle uğraşıyorumdur.Belki de uzaylılar tarafından kaçırılmışımdır, kim bilir?

Salı, Mayıs 12, 2015

Kitap Yorumu: Kocan Kadar Konuş

Sawako Kuronuma Salı, Mayıs 12, 2015


Bir kitap çok popüler olunca okumak gelmiyor içimden...Sizde de öyle oluyor mu? Bu kitabın ismini uzun zaman önce defalarca duymama rağmen okumak istemedim, sonra yakınlarda filmi çıktı ve herkes olumlu yorumlar yapıyordu.İnat edip filme gitmedim ve ilk önce kitabını okuyacağım dedim.Kime, neye bu inadım bilmiyorum ama ben böyleyim :)



Kitabı alıp, okumaya başladım ve bayıldım!Öyle ki dışarıda olduğum bir gün etrafımda insanların olduğunu unutup kahkahalara boğuldum ve tuhaf bakışlara maruz kaldım :)) Utanmadan bir de kitabı okumayıp yaşıyorum açıklaması yaptım tanımadığım birine! :))

Kitabın konusu; hepimizin sorunu hakkında! Eğer bir üniversiteden mezun olmuşsanız, artık yapabileceğiniz iki şey vardır; biri iş bulmak diğeri de koca bulmak! Maalesef Türkiye'deki cıkcıkçı teyzelerimiz için kocamız varsa varız yoksa da yokuzdur.Bu sorunu en iyi yaşayanlardan biri olan Efsun, artık 30lu yaşlara gelmiştir.Karşısına evlenebileceği türden bir adam çıkmamıştır, her ilişkisi hayal kırıklığıyla sonuçlanır.Onun bütün ilişkileri hüsranla sonuçlanırken çevrelerindekiler bir bir evleniyordur.Bu durum da etraftan Efsun için baskıları arttırıyordur.

Efsun kendinde bir eksiklik olduğunu düşünür ve değişmeye karar verir.Üzerindeki spor kıyafetlerden ve bakımsızlıktan kurtulup kız kardeşleriyle birlikte eğlenmeye gider.Fakat hiçbir şey iyi ilerlemez tam tersine daha kötüye gider ve o anda karşısına ilk aşkı Sinan çıkar...

Peki sonra ?


Not:Artık filmini izleyebilirim :))

Not 2: Sawako da bu kitapla o pozu vermese olmazdı :))

12 yorum:

  1. İsmine vurulup sahilde çıtır çerez yaparım diye aldığım bir kitaptı... 3 kuşak tekrar tekrar okuduk kahkahalarla :)) Çok eğlenmiştim bende...
    Filmini bende hala izleyemedim... Aynı şekilde eğlenecek miyim emin değilim ama mutlaka izleyeceğim...
    İkincisi çıktı bu arada kitabın ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Filmini kısmetse bu akşam izleyeceğim:) 2. kitabı pek beğenilmemiş ben de kitapçıya gittiğimde kitabı incelerken sonunu okudum, merakım geçti :D

      Sil
  2. Ben de çok beğenerek okumuştum. Şimdi sıra ikinci kitabı almaya geldi demek istiyorum ama elimde okuma sırasına koyduğum 12 kitabı okumalıyım önce. Bu arada blog oluşturma hakkındaki paylaşımlarınızı çok beğeniyorum ve inanılmaz işime yaradı. Çok teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İkincisini okusam mı okumasam mı arasındayım; kitapçıda dayanamayıp sonunu okumuştum:))
      Benim de öncelik verdiğim birçok kitabım var elimde :)

      Sil
  3. Ben kitabını okumadım ama filmini izledim. Hem kitabı okuyup hem filmi izleyenler bire bir uyarlama olduğunu söylüyorlar. Film de de çok güldüm ben:)

    YanıtlaSil
  4. Sanirim bir kitap listesi olustursam yeri var :) once filminemi baksam diye kitabi almadan cekildim ben :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kitap iyiydi ama filmi de çok beğenilmiş karar senin :)

      Sil
  5. Ben de okudum kitabi ,eglenceli,hafif bir komedi gibi...Filmi sanki daha güzel gibi geldi.Izlemedim ama tanitim filmini görmüstüm.

    Bu pozu vermeyen bir benim galiba :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim de pozum yok ama Sawako bebeğin olsun istedim; eksik kalmasın hiçbir şeyden :))

      Sil
  6. Çektiğin resim çok hoş olmuş :) Kocan Kadar Konuş ne kadar iyiyse, ikinci kitabı bir o kadar daha iyi. Onuda alıp okumalısın.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 2. kitabı pek beğenilmemiş diye okuduğumdan soğumuştum :) Elimdekileri bitirdikten sonra bakabilirim sanırım :)

      Sil

Yorumlarınız için teşekkür ederim! :)
Fikrinizi belirtmekten çekinmeyin..
Unutmayın!Sadece link ve hakaret içerikli yorumları yayınlamıyorum!