Ortalıkta görünmüyorsam ya blog tasarımı yapıyor ya da kişisel meselelerimle uğraşıyorumdur.Belki de uzaylılar tarafından kaçırılmışımdır, kim bilir?

Pazar, Mayıs 10, 2015

FikriMühim'den Gelen Gliss Million Gloss Deneyimi

Sawako Kuronuma Pazar, Mayıs 10, 2015

Merhabalar :) Geçen hafta eve geldiğimde annem kargonun bana bir paket getirdiğini söyledi.Kargoyu görür görmez FikriMühim'den geldiğini anladım, açınca ise şok oldum tam tamına 6 ürün gönderilmişti denememiz için :) 

Gliss Million Gloss'ın vaatleri şu şekilde;

*Yıpranan saçları onarır
*Zarar gördüğü için matlaşan saçları, parlaklığa kavuşturur


Ürünü bir hafta boyunca annemle denedik.Öncelikle ben yağlı yapıda, düz uzun ve boyasız saçlara sahibim, annemin saçları da yağlı düz orta boy ama boyalı.

Bir haftalık deneme sonucunda görüşlerimiz ise şu şekilde;

*Ürünün yoğun parfümsü bir kokusu var.Normalde bu tür kokular beni rahatsız etse de bu üründeki koku beni rahatsız etmedi.Annem de ben de kokusunu sevdik :) 

*Şampuanımızı değiştirdiğimiz an saçlarımız kepeklenir ve bu üründe ikimiz de böyle bir sorunla karşılaşmadık.

*Saçlarımızı yıkayıp kuruttuktan sonra saçlarımız kafamıza yapışmadı ve bu durumu çok sevdim.Genel olarak saçlarımı yıkayıp kurutup hemen dışarı çıktığımda Samara'dan farkım kalmaz :))

*Ne yalan söyleyeyim saçlarımız hep parlaktı, bu ürün de saçları parlaklaştıracağını vaat ediyor.Saçlarım hala parlak herhangi bir matlaşma görmedim :)

*Saçlarımızı yumuşacık yaptı ve tararken saçlarımız çok rahat açıldı :) Ama kuru saçlarda bu kadar rahat etki yaratacağını düşünmüyorum illa ki ardından saç kremi kullanmaları gerekecektir.

*Saçları onardı mı kısmında ise söyleyebilecek pek bir şeyim yok, annem boya nedeniyle şampuanlarda sorun yaşıyordu ama bu şampuan iyi geldi.Onun dışında benim ufak tefek saç kırıklarım var onların da kesmeden onarılması mümkün değildir herhalde..Hem bir şampuan nasıl saç onarabilir ki?Sadece saçların kötüye gitmesini engelleyebilir onu da görmek için 1 haftadan daha fazlasına ihtiyacım var  :)

Son olarak bunlar tamamen bizim kişisel görüşlerimizdir.Saçlarımız dolayısıyla, yağlı saçlar için kesinlikle öneririz ama kuru saçlarda ne tür etki yapar bilemeyiz :)

Ürün için FikriMühim ve Gliss Türkiye'ye teşekkürler!

2 yorum:

  1. iyi günler
    Bu fikrimühim'e bende üye olmak istiyorum ama paralıdır diye korkuyorum
    Üye olurken herhangi ücret ödediniz mi ?

    YanıtlaSil

Yorumlarınız için teşekkür ederim! :)
Fikrinizi belirtmekten çekinmeyin..
Unutmayın!Sadece link ve hakaret içerikli yorumları yayınlamıyorum!