Ortalıkta görünmüyorsam ya blog tasarımı yapıyor ya da kişisel meselelerimle uğraşıyorumdur.Belki de uzaylılar tarafından kaçırılmışımdır, kim bilir?

Perşembe, Mayıs 07, 2015

Damla Çikolatalı Un Kurabiyesi

Sawako Kuronuma Perşembe, Mayıs 07, 2015


Kurabiye canavarıyla yarışabileceğimi bilmeyeniniz kalmamıştır herhalde :) Ama ben öyle sıradan bir kurabiye canavarı değilim; hazır kurabiyelerden hiç hoşlanmam, yemem de zorunda kalmadıkça..Ama el yapımı basit bir kurabiye olsun tıka basa yerim :) Neden bilmiyorum ama ben böyleyim..Ayrıca un kurabiyesinin yeri ayrıdır bende.. Hafifliği, ağızda dağılması, hımmm..Kendimi şu an yemek yaparken ağzı sulanan Tv8 deki Ardanın mutfağındaki Arda gibi hissediyorum:D Neyse tarif hem kolay hem lezzetli hem de hafif...


Malzemeler

3 su bardağı un
1 su bardağı nişasta
1 su bardağı pudra şekeri
1 paket margarin
1 paket kabartma tozu
1 paket vanilya
1 çay bardağı damla çikolata

Yapılışı

Oda sıcaklığında bekletilmiş margarinle; nişasta,pudra şekeri, un, kabartma tozu ve vanilyayı yoğuruyoruz :) Ben hiçbirini sırasıyla yapmadım, yaparken birkaç malzemeyi unuttuğum için sonradan ekledim, neyseki tadında bir değişiklik olmadı..En sonda da damla çikolatayı koyup iyice yoğuruyoruz ve ceviz büyüklüğünde parçalar koparıp 150 derecedeki fırına atıyoruz :) Pişmesini bekliyoruz...Afiyet olsun :)

8 yorum:

  1. Normalde hiç kurabiye sevmem sadece hazırların ağızda dağılanını yerim bak onları çok severim. Ay ama içim gitti size mi gelsem :")

    YanıtlaSil
  2. Ellerine saglik ben okurken sulandi agzim ...:) ellerie saglik

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim, blog üzerinden ikram ettim varsayın :))

      Sil
  3. Canım çekti inanmıyorum ya kendime, çok güzel gözüküyor.En kısa sürede yapmak istiyorum. :D ( Bu gidişle asla kilo veremeyecek yaza tombalak girecek)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bir kurabiyeden bir şey olmaz, kurabiye canavarına dönüşmedikçe sorun yok :))

      Sil

Yorumlarınız için teşekkür ederim! :)
Fikrinizi belirtmekten çekinmeyin..
Unutmayın!Sadece link ve hakaret içerikli yorumları yayınlamıyorum!