Ortalıkta görünmüyorsam ya blog tasarımı yapıyor ya da kişisel meselelerimle uğraşıyorumdur.Belki de uzaylılar tarafından kaçırılmışımdır, kim bilir?

Cumartesi, Mayıs 16, 2015

Bu aralar ben #4

Sawako Kuronuma Cumartesi, Mayıs 16, 2015


Kısa süreli depresyona girdim; valla rahat batıyor bana! 2 gün boyunca doğru düzgün yemek yemeyip sabah akşam wattpadden hikaye okudum; kaç bardak didi şeftali içtim haberim yok.Yalnız küçücük çocuklar bile güzel şeyler yazıyormuş onu gördüm..Bazıları da sanki gereğinden hızlı büyümüş gibiler, ya da bir şeyleri erken yaşamış gibiler... 

Geçen annemle alışverişe gittim ve istediğim şekilde bir pantolon bulamadım.Sinir oldum!Hiçbir yerde taşlanmamış, normal bel, hafif boru paça pantolon yok. Ya düşük bel ya yüksek bel! 

Değiştiğimi fark ediyorum iyi mi kötü yönde mi bilmiyorum ama çok farklı biri oldum bu aralar...Ayyy bir de extra asabiyim ki sormayın gitsin;ergenliğimi tekrar yaşıyorum sanki!


Kedi istiyorum, sarılıp uyuyayım, tüyleri ağzıma girsin falan :) Kardeşim de tutturmuş gelincik türü bir hayvan alalım diye!Neymiş efendim; çok faydalıymış, fareleri yakalıyormuş; "Bizim evdeki tek fare sensin!" demek istedim ama demedim, diyemedim, yemedi :))


Makyaj malzemesi alışverişi yaptım.Sonra kazandığım puanlarla tekrar makyaj malzemesi alışverişi yaptım.Bir mutlu oldum ki  sormayın!Kesinlikle alışveriş tam bir moral kaynağı :) Bu arada kuyruklu ince eyeliner çekmesini sonunda becerebildim :))  




Çevrenin baskısıyla, ciddi ciddi evde kaldım psikolojisine girdim. 
Sürekli şu soruları alıyorum ;

"Evlilik ne zaman?" 
"Güzel kızsın...Kesin sevgilin vardır senin!" 

-Yok sevgilim falan..

"O zaman hoşlandığın biri var?" 

-O da yok..

"O zaman aklında biri var!"

-O da yok 

Deyince millet, bana sanki  

"Kocam beni 2 çocuğumla ve karnındaki bebeğimizle terk edip bir Rus karısının peşinden gitti" demişim gibi acıyarak bakıyor.


İsyan ediyorum!Sevmek zorunda mıyım anlayamıyorum! Benim kalbim çöp değil ki...Öyle her önüne geleni seven bir tip olamadım hiçbir zaman...Sırf cepte biri dursun diye de kimsenin duygularıyla oynamak istemiyorum, ah almaktan korkarım ben...Yok öyle filmlerdeki gibi aşk arıyorum, önce çarpışalım, sonra kitaplarımız düşsün, sonra tanışalım dediğim de yok ama bir insana ilgi duymadan hayatıma sokacağıma yalnız kalmak daha asil geliyor. Hem etraf manyak kaynıyor; bendeki bu şansla, başıma her türlü bela gelebilir. Duyun beni amcalarım, teyzelerim; yalnızım, evleneceğim de yok!Ha çok istiyorsanız ütü yapmaktan hoşlanan, yemek yapabilen, kaslı bir biscolata erkeği varsa hayır demem hani :)) Böceklerden de korkmasın lütfen!

Kırtasiye kırtasiye müzik çalarlı kart aradım.Kime sorduysam aval aval yüzüme baktı ve yok dedi. Yıl olmuş 2015 , kimsenin müzikli kartlardan haberi yok! Halbuki ben daha ilkokuldayken vardı onlar...Ahh nerede o eskiler!


Bir arkadaşım bana "kedi" gibisin demişti
"Soğuk ve ters gözüküyorsun ama samimisin."

Uyurken korktuğumda yanıma çağırmıştım onu.Bu yaştayım hala korkunca annemi yanıma çağırıyorum.Sonra yok ıssız adada tek başıma yaşamak istiyorum, yok bu çevre bana göre değil mıymıy mıy! Nereye gidiyorsun kızım sen; böcekten korkarsın, yılan görsen ne olacağını anlamadan okyanusa atlarsın ama kurtulamazsın; yılanlar yüzebiliyormuş bir de...Aman neyse ne?! Hayal bile kuramıyorum artık...


Kilo almışım hem de 2 kilo ! Ne var bunda demeyin azıcık kilo alsam bile hepsi yanaklarıma gidiyor; kardeşimin deyişiyle buldog gibi oluyor yanaklarım, o da inatla kilo veriyor bu aralar, sinir ediyor beni! 

Bugünlerde gözümü kardeşimin odasına diktim.Benimkinden daha büyük, hem de balkonlu!Ah aptal kafam böcek korkusuna verdim büyük odayı; şimdi nasıl alsam diye düşünüyorum.Para mı teklif etsem ki? Yer mi?

Şu seçim artık olsun da bitsin lütfen!Fenalık geldi, saçma sapan sloganlarıyla dolaşan arabalardan...Tam böyle öğle saatlerinde uyurken birden "Gell gelll gelll saadete gel" sloganıyla sıçrıyorum yerimden :/ Sanırım arabanın sahibi buralarda oturuyor sürekli bizim sokaktan geçiyor.Ayy bu sloganlar nedeniyle oy veren var mıdır merak ediyorum!  

Burcu Esmersoy'u beğenmeyen bir tek ben miyim?Güzel kız tamam ama bence fazla abartılıyor gibi.Bana biraz itici geliyor aman neyse çekici gelse o zaman sorun olurdu :)


Son durumlar böyle işte...Bir bu aralar ben'den de bu kadar :)

14 yorum:

  1. Yalnız değilsin Burcu Esmersoy'u bende beğenmiyorum. İtici geliyor. Zaten kendini öven insanlara ayrı kılım o sebepten yani :D

    Bu aralar bende depresyondayım. Yazla aram limoni dışarıda biraz fazla vakit geçirince hemen burnum kanıyor :/

    Kilo konusuna girmiyorum bile doğduğumdan beri başım belada onlarla ama sen anladığım kadarıyla zayıf birisin bırak birazda tombik yanakla gez komşu :)))) Benim kuzenim de yanaklarından kilo alıyor çokta yakışıyor :)))))

    Wattpad bıraktım ben o siteyi kdramalardan sonra oradaki yazılar çok amerikanvari geldi sıkıldım. :D

    Güya yorum bırakacaktım. Laf açılmışken ''Bu aralar ben'' mini post yazdım resmen neyse daha fazla uzatmadan gidiyorum :DD

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yok olmaz o 2 kilo verilecek, biraz rahatlayayım yürüyüşe çıkacağım :)
      Wattpad konusuna gelince ben de sıkıldım; biraz Kdrama biraz Amerikan yapımlarını bir araya getirmiş bir çoğu hiç bana göre değil ama olsun, geçti artık :))

      Sil
  2. ayyy canımmmm=) neolmuşsun sen bahar depresyonu mu derler buna ne??? Allah yardımcın olsun...geçer geçer bunlar merak etme...o teyzeler amcalar hep konuşur evlenmezsin niye evlenmiyosun evlenirsin çocuk yokmu cocuk yaparsın ikinci ne zman???? ayyy aman boşver milleti kendin için yaşa salla gitsin...o millet sen öldükten sonra da konuşur konuşur da konuşur.....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle! İşleri güçleri biz bekarlar olmuşuz :)

      Sil
  3. Seni bilmem ama ben ileride sıkıntı yaşamamak için küçüklüğümden beri "evlenmeyeceğiiiim" diyerek şimdiden herkesi bu gerçeğe alıştırıyorum. Hep de böyle diyenler ilk evlenir diyorlar ama evlenmezsem evde kaldı etiketi yapıştırmalarından korkuyorum. Hepsini geçtim, 21. yüzyılda hala evde kalma kavramının yaşıyor olması bile komik. Mesela bir kadının ekonomik özgürlüğü var, evden uçup gidiyor ama lafa gelince "evde kaldı" diyorlar, işe bak sen!

    Hem, onlara ne ki?

    Bence evlenince hepsinin başı yanmış, milleti de yakalım istiyorlar. :D Aldırma sakın hayatını yaşa. Eyeliner çek mesela tüm arkadaşlarım çekiyor ben henüz almadım bile. Hatta neye benziyor onu da bilmiyorum. (yuh)

    Evet yeterince saçmaladım sdjhfhgs.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de hep öle dedim ama olmuyor; rahat bırakmıyorlar işte...Üzerimden planlar kuruyorlar;

      Şu yaşta evlensen...Hemen de çocuk yapma gez biraz 1 sene yeter, çok da bekleme ama...

      Fenalık geliyor :)

      Sil
  4. Ahahahahha kesin bahar sendromu var sen de bir an once kurtul okurkan her ne kadar gulduysem de takir takir arka arkaya konusan insanlar canlandi gozumde :) arada bi nefes al demek geldi icimden :)
    Burcu esmersoy konusunda katiliyorum sana yalniz degilsin ..
    Piyasada kalmismidir ya o muzikli kartlardan? Nostaljik geldi ahh okul yillari ... :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sen bir de yazarken ruh halimi görseydin! :))
      Maalesef kalmamış galiba nereye sorduysam bulamadım :(

      Sil
  5. Sawako mən də 22 yaşındayam eyni suallar/sorular və eyni cavablar gelir nəticə də eyni/aynı olur :D İnsanlar evlilik məraklısı ;) :P Amma bazen onlara da haqq verirəm günümüzdə hər kəs belə deyil. Bir də bu yazın dərman oldu mənə də. Mənim kimi düşünən varmış yalnız deyiləm deyə sevindim. :D Nə çox ortaq tərəflərimiz varmış :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bekar kızlar olarak teyzeler gözünde hepimiz aynıyız :) Hayır biri olsa onu da beğenmeyecekler :))

      Sil
  6. Otuza kadar sık dişini Kuronuma. O yaşa kadar ya evlenirsin, evlenemesen de direkt çürüğe çıktığın için herkes rahat bırakıyo. O çile ölene kadar sürmüyor yani. Burası (otuz) süper valla. Kendi evim kendi param, kendi zamanım. Arada bişi diyen oluyo bana da, ben de diyorum benim yerimde olsan sen de evlenmezsin asdsf. Zor olsa da kadın olmak her yaşta güzel. Kendi kendimize yetebiliyoruz bi kere çok şükür. Kısmette varsa birileri, bir şekilde olur zaten, yormaz. Görüşürüz :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bir de bunu teyzelere anlatsak ya?Rahat bıraksalar bizi... Hani kendi gözümde ben küçücük çocuğum :))

      Sil
  7. Ne kadar güzel yazmışsın, keyifle koca bir tebessümle okudum. :)

    YanıtlaSil

Yorumlarınız için teşekkür ederim! :)
Fikrinizi belirtmekten çekinmeyin..
Unutmayın!Sadece link ve hakaret içerikli yorumları yayınlamıyorum!