Ortalıkta görünmüyorsam ya blog tasarımı yapıyor ya da kişisel meselelerimle uğraşıyorumdur.Belki de uzaylılar tarafından kaçırılmışımdır, kim bilir?

Pazar, Mayıs 10, 2015

Born Pretty'den gelen güzellikler #6

Sawako Kuronuma Pazar, Mayıs 10, 2015

Merhabalar :) Yine yeniden Born Pretty'den alışveriş yazısıyla karşınızdayım böyle giderse bu serinin adı sanırım Born Pretty'den gelen zibilyonuncu güzellikler olarak değişecek hem de dolar yükselmişken!Umarım dolar bir an önce düşer de ben de eskisi gibi rahatça alışveriş yapmaya devam ederim yurtdışından, almak istediğim birçok ürün var! :) Neyse konuyu dağıtmayıp alışverişime geçiyorum :)

Born Pretty'den gelen tanıtım maillerinden birinde şu aşağıdaki bilekliği gördüm ve aşırı dikkatimi çekti.Bileklik resimde gördüğüm şekilde bana ulaştı ve çok beğendim.Tek kötü yanı son halkaya kadar daraltmama rağmen bileğime biraz bol gelmesi :) 


Sevimli bilekliğimin linki için tıktık.


Yukarıdaki bilekliğin başlığında Gemstone yazısını görünce, sitede bu tür ürünleri arattım ve önüme beğendiğim bu tür çok güzel bir kolye çıktı.Kolyenin bakır rengi kısmındaki işlemeleri oldukça orjinaldi, tam benlikti, almazsam olmazdı :)
Kolyenin linki için tıktık.


Aynı türden bir de yüzük almazsam olmazdı!Bu yüzüğün rengine vuruldum :) Ayrıca resimden pek belli olmasa da ayarlanabilir yüzük olması bir artı oldu benim için çünkü siteden bazen küçük ya da büyük yüzükler gelebiliyor.Eğer yüzük alacaksanız ayarlanabilir olmasına dikkat edin :)

Yüzüğün linki için tıktık.

Serinin bir tek küpesi eksikti!Ne yazık ki sahte ürünler benim kulağımda yara yapıyor bu yüzden sahte küpe alamıyordum ta ki bu ürünü görene kadar :) Ürün kıskaçlı yani iğne kısmı yok, kulağa kıstırmamız yeterli oluyor.Bu ürünü de çok sevdim.
Küpenin linki için tıktık.


Ne zamandır aklımda bu şekilde bir saç bandı almak vardı.Youtube farklı farklı saç şekilleri yaptıklarını gördüm bu şekilde ama ne yazık ki ben hala o kadar yetenekli değilim :) Ben de saçlarımı toplayıp takarım o zaman! Ürünü çok sevdim tek kötü yanı yapraklar saça takılıyor, çıkartırken baya işkence dolu anlar yaşanıyor ya da ben beceremedim bilemiyorum :)
Saç bandının linki için tıktık



Bir kolye daha :) Sitede gördüğümde çok beğenmiştim ama almazsam olmaz dedim.Sizce nasıl?
Kolye linki için tıktık.

Ve alışverişimin son parçası tatlılar tatlısı bilekliğim :) Ürün çok hoşuma gitmişti, üzerindeki hayvan sanırım sansar pek emin olamıyorum, süslü olması ve bilekte ayarlanabilir olmasını sevdim :)

Bilekliğimin linki için tıktık. 

Ben aldığım ürünlerin hepsini çok sevdim!Siz, aldıklarımı nasıl buldunuz?

Eğer siteden alışveriş yapmayı düşünüyorsanız SBET10 kodunu kullanmayı unutmayın; bu kodla birlikte alışverişlerinizde %10 indirim kazanacaksınız! Sevgiler :)


"Nasıl alışveriş yaparım?" Cevabı için tıktık.

18 yorum:

  1. E bunlar çok güzel ama ♥ Özellikle ilk kolye ve yüzüğüne ayrı bir gözlerimden kalp fışkırarak baktım. Güle güle kullan, serinin zibilyonuncu postuna kadar takipteyiz biz :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim; ben de çok beğendim ürünleri..Benim favorim bilekliğim:)

      Sil
  2. Bilekliğe ve küpelere bayıldım ben :Dd

    YanıtlaSil
  3. Sawako nə çox şey almısan :)) İnsan girdiyi zaman bu sitelere/saytlara çıxmaq istəmir :( Mən bu siteden heç almamışam ancaq alsam dediyin koddan istifadə edəcəm. ;) Mübarəkdi aldıqların. Sağlıqla işlət/kullan :)

    YanıtlaSil
  4. Ay, yine hepsi çok tatlı! Tilkili bilekliğe bayıldım ben, bizimkiler izin vermiyor ki alayım... Oysa çok ucuza çok güzel şeyler var..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O benim de favorim :) İlk başta benimkiler de istemiyorlardı internetten alışveriş yapmamı ama şimdi alıştılar :))

      Sil
  5. Guzel takilar almissin gule gule kullan sondan ikinci kolyeyi begendim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O kolyeyi de sevdim ama favorim olan kolye kuşlu kolye oldu :) Teşekkür ederim :)

      Sil
  6. Çok tatlı gözüküyorlar gerçekten,güle güle kullan hepsini:)

    YanıtlaSil
  7. Bir günde demedin ki ah ah şu renkliye de alayım yollayım :D eehehehe şaka bir yana çok güzelmiş bilekliğine aşık oldum :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Pintilik özümde var sanırım:)) ben de onu çok sevdim *-*

      Sil
  8. Sayende alışveriş manyağı olacağım bende hepsine bayıldım en kısa zamanda almak istiyorum bu siteden *0*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bornpretty de çok güzel şeyler var ben bazen kendimi kaybediyorum :))

      Sil
    2. Aynen ya sırf ucuz ve güzel diye alasım geliyor kullanmayacak olsam bile :D
      Birde soru sormak istiyorum adresi tam olarak nasıl yazacağım sadece apartman daire şeklindemi?
      "sehit yavuz bayal apt. no:13/8" gibimi?

      Sil
    3. Hayır tam adresi yazman lazım; normal Türkiye'de bir kargoya adresini yazıyormuş gibi düşün.Sadece Türkiye yerine Turkey yaz, diğerleri Türkçe olsun :)

      Sil

Yorumlarınız için teşekkür ederim! :)
Fikrinizi belirtmekten çekinmeyin..
Unutmayın!Sadece link ve hakaret içerikli yorumları yayınlamıyorum!