Ortalıkta görünmüyorsam ya blog tasarımı yapıyor ya da kişisel meselelerimle uğraşıyorumdur.Belki de uzaylılar tarafından kaçırılmışımdır, kim bilir?

Pazar, Mayıs 24, 2015

Baykuş Postası #2

Sawako Kuronuma Pazar, Mayıs 24, 2015

Merhabalar, yavaş yavaş gelenekselleştirdiğimiz bir Baykuş Postası yazımla daha karşınızdayım.Baykuş postasının gelenekselleştirmesini yavaşlatan 2 unsur var; biri postacı, diğeri ben :)) Ama en büyük suç postacıda; nasıl oluyor da bir mektup 1 haftada geliyorken bir diğeri 1 ayda geliyor hani hiç gelmeyip kaybolanları söylemiyorum bile!Özen, uğraş, yolla yok olsun...Neyse...Benim suçuma gelince, bir türlü yazmak için müsait olmuyorum; her zaman işimi son ana bıraktığım için hep bir aksilik çıkıyor :) Ah bu ben!Çenem düştü yine en iyisi kartları yayınlamaya başlayayım yoksa susmayacağım :)


İlk kartımız, Eskaymak blogunun sahibesinden :) Eskiler hatırlar, bir zamanlar ne meşhurdu mektupların ucunu yakmak; orta okuldayken arkadaşlarımla birbirimize mektup yazardık ben de yazdığım mektubun ucunu yakayım, demiştim.Sonra mektubun yarısı yanmıştı :)) Ama herkes benim gibi beceriksiz değil işte!Bakar mısınız yakarak kalp yapmış kağıttan, en iyisi püf noktasını sormak! :)) Eskaymak blogu için tıktık.



Supercel de bu kart işlerinde yetenekli olanlardan, 3 boyutlu sevimli balinacık :) Nereden buluyor acaba bu fikirleri bu kızlar!Benimkiler hep ilkokul bebesinin yaptıkları gibi... Kendi yaptığım kartları, Baykuş postası takımındaki blogger arkadaşlarımda görünce ne demek istediğimi anlayacaksınız:D Supercel blogu için tıktık.



Hayali her ne kadar mütevazi olsa da resim konusunda gerçekten iyi ve sanırım en çok sevdiği tür de suluboya :) Bu sefer bana oldukça özel bir kart yollamış; kendi elinin izi!İşte bu fikir de benim aklıma hiç gelmezdi.Gelse bile elimi A4 kağıdın üzerine koyar kenarlarından çizmeye çalışırdım ve her zamanki gibi yine bir yerde kaydırma yapıp deli olurdum :) Hayaliland blogu için tıktık.



Her ay bana sana İsmail Yk kartı göndereceğim diye tehdit eden Düda sanırım kartı bulamamış olacak ki 3 boyutlu, vintage tarz bu güzel kartı yollamış ama dürüst olmalıyım; her ay zarfın içinden İsmail Yk çıkacak diye korkuyorum :) Ayrıca neden ben bu kartlardan bulamıyorum, en son müzikli kart sorduğumda sanki uzaylı görmüş gibi yüzüme baktılar :/ Müzikli kart istiyorum ben! Düdanın Feneri blogu için tıktık.


Bir Baykuş Postası postunun daha sonuna geldik :) En yakın zamanda bir diğer Baykuş Postası postunda buluşmak üzere! Teşekkürler kızlar :)

6 yorum:

  1. Ben şurada gördükten sonra çok istemiştim o müzikli kartlardan :")
    https://www.youtube.com/watch?v=ynLlgWbl-mc
    Ama bizde olsa kesin ilkokul şarkısı koyarlar :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İşte bulsam size yollayacaktım ama inat ettim bulacağım! Çok güzel müziklileri vardı ben küçükken dur bakalım aramaya devam:)

      Sil
  2. Aah ah kıskanmamak elde değil böyle güzel postaları ((:

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederiz! Eski günleri yad etmek için harika bir yöntem oldu bizim için:)

      Sil
  3. Bir gün seni üzmeyip İsmail YK posteri yollayacağıma emin olabilirsin ama en beklemediğin anda yapayım istiyorum :D

    YanıtlaSil

Yorumlarınız için teşekkür ederim! :)
Fikrinizi belirtmekten çekinmeyin..
Unutmayın!Sadece link ve hakaret içerikli yorumları yayınlamıyorum!