Ortalıkta görünmüyorsam ya blog tasarımı yapıyor ya da kişisel meselelerimle uğraşıyorumdur.Belki de uzaylılar tarafından kaçırılmışımdır, kim bilir?

Çarşamba, Nisan 08, 2015

Sawako Salgın Hastalıklara Karşı!

Sawako Kuronuma Çarşamba, Nisan 08, 2015


Birkaç ay önce,etraf kara kış iken, yine dillere destan şu şom ağzımı açtım ve dedim ki ;

"Bu sene hiç hasta olmadım, burnum bile akmadı." 

Sanırım bu lafımın üzerinden bir onbeş gün geçti.Kardeşim kış aylarında olmasına rağmen Turist Ömer gibi sokaklarda dolandığından etrafta ne tür salgın hastalık varsa kaptı ve eve getirdi. Zaten bahara giriş dolayısıyla nefes almakta güçlenen ben gripin etkisiyle iyice kötüleştim.Ama ısrarla ne doktora gittim ne de ilaç içtim!


En atarlı halimle mikroplara savaş açtım ve geldikleri gibi giderler dedim. Ama gitmediler tam savaşı kazanırken girdiğim ortamdaki grip zedeler nedeniyle tekrar mikroplara yenildim ve neredeyse 1 ay süründüm. Artık aile fertlerim bile bu hastalıktan korkmuştu öyle ki babam :

"Etrafta domuz gribi varmış git bir doktora görün" bile dedi.


Ama gitmedim işte sevmiyorum doktor, hastane kokusu falan... Neyse ki şimdi grip yönünden iyileştim ama bu sefer de sindirimsel sorunlar yaşıyorum, halsizlik, aşırı yorgunluk falan :) Hani nerede bu kız diye merak ettiyseniz ; savaştayım mikroplara karşı...Yakında geri döneceğim, biraz toparlanayım yeter :)

Not: Döneceğim dediysem dönerim :))


6 yorum:

Yorumlarınız için teşekkür ederim! :)
Fikrinizi belirtmekten çekinmeyin..
Unutmayın!Sadece link ve hakaret içerikli yorumları yayınlamıyorum!