Ortalıkta görünmüyorsam ya blog tasarımı yapıyor ya da kişisel meselelerimle uğraşıyorumdur.Belki de uzaylılar tarafından kaçırılmışımdır, kim bilir?

Çarşamba, Nisan 15, 2015

Pankek Tarifi

Sawako Kuronuma Çarşamba, Nisan 15, 2015

Bir süredir aklıma koymuştum, pankek yapacağım diye ama ya evde kimse yok tek başıma yiyemem ya malzemeler eksik şu gün bugün alırım diye bugüne kaldı :) Tam yapacakken annem gitti, komşunun çocukları babannelerini bulamadıkları için bize geldiler, sonra annem de babanne de geldi :) Sonuç olarak pankekten geriye hiçbir şey kalmadı ve hepimiz çok sevdik :)


Malzemeler

2 adet yumurta
2 yemek kaşığı şeker
1 su bardağı süt
1,5 su bardağı un
1 paket kabartma tozu
1 paket vanilya
Sıvı yağ
Meyveler
Bal ya da çikolata

Yapılışı

2 yumurta ile 2 yemek kaşığı şekeri çırpın.Ben yumurta kokusundan hoşlanmadığım için uzun süre çırptım.
Daha sonra 1 su bardağı sütü ekleyip tekrar çırpın ve içine 1,5 su bardağı un, kabarta tozu ve vanilyayı katıp tekrar çırpın.

Elde ettiğiniz hamur, kek hamuruna benzer yoğunlukta olacak.Isıtıp azcık yağ eklenmiş olan tavaya istediğiniz büyüklükte olacak şekilde karışımı koyun.Ben bir yemek kaşığı yardımıyla karışımdan koydum, küçük parçalar halinde olsun diye ve sona kalan pankek hamurunu daha büyük olsun diye fazlaca koydum.Servis olarak da çikolata, muz ve çilekle servis ettim :) Deneyeceksiniz şimdiden afiyet olsun!  





Not: Evet büyük pankek benim! :))

6 yorum:

  1. wuhuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu ben bayılırım canım çekti yolla oradan bana 3-5 tane. :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bitti ki! Sen gel bu taraflara, senin için yaparım fazlaca :)

      Sil
  2. Bu bildiğimiz krep değil mi işte Sawako ya da Türkçe adıyla akıtma? :) Eline sağlık canısı ^-^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Daha çok kek hamuru gibi düşün:) Tadı da kek gibi zaten :)

      Sil
  3. Yanıtlar
    1. Yerlim malı yurdum malı torkuyla yedim ben de tavsiye ederim, tadı Nutella ile yarışır :)

      Sil

Yorumlarınız için teşekkür ederim! :)
Fikrinizi belirtmekten çekinmeyin..
Unutmayın!Sadece link ve hakaret içerikli yorumları yayınlamıyorum!