Ortalıkta görünmüyorsam ya blog tasarımı yapıyor ya da kişisel meselelerimle uğraşıyorumdur.Belki de uzaylılar tarafından kaçırılmışımdır, kim bilir?

Perşembe, Nisan 23, 2015

O Hayat Benim dizisinden Nuran karakteri ayrıldı!

Sawako Kuronuma Perşembe, Nisan 23, 2015

Daha önce O Hayat Benim dizisini izlediniz mi ya da hala izliyor musunuz? Sizi bilmem ama O Hayat Benim dizisi bizim ailecek favorimiz oldu, dramatik Türk dizilerinden hoşlanmayan babam  bile sıkı takipçisi:)

İlk zamanlar anneme ya bu saçma sapan şeyleri izleyip depresyona giriyorsun dediğimiz sonra Nuran'ın ölümüyle hepimizin ağladığı doğrudur.



Sahi Nuran neden öldü? Hakkında bir çok haber yazıldı, çizildi; sette anlaşamamışlar, sorunlar çıkmış falan...Açıkçası bu olaylar beni ilgilendirmiyor.Ben izlediğim diziye bakarım, set arkasında yaşananlara değil.Benim için dizinin iki önemli karakteri vardı; Efsun ve Nuran!Bana göre o ikisi yürütüyordu diziyi yoksa diğer karakterler benim pek de ilgimi çekmiyordu.Bu demek değil ki diğer oyuncular kötü oynuyorlar; tersine iyi de oynuyorlar fakat ön planda hep Efsun ve Nuran vardı.Sonra Nuran öldü.


Son izlediğimiz bölümde iyi güzel, hepimiz yaşanan olaya ağladık, zırladık ama Nuransız o diziyi izlemek gelmiyor içimden...Hala içimde bir umut var, hani cesedi yandığı için tam teşhis edilemedi ya bir yerlerden çıkıp gelir diye...Fakat hiç sanmıyorum... Bir de Nuran'ın kız kardeşi olarak Oya Başar dahil oldu diziye ama yok ben bir türlü kabullenemedim bu olayı, zaten değişiklikleri de sevmem...

Peki siz ne düşünüyorsunuz bu konuda? Dizi bundan sonra tutulur mu yoksa Nuran karakterin yok olmasıyla yapması gereken finalı sonunda yapar mı? :)


Bilmeyenler için konusu kısaca şu şekilde;
Bahar zengin bir çiftin kızı ama evlilik dışı dünyaya gelmiş ve babasının annesinin hamile olduğundan haberi yok zaten annesi için de babasına öldü deniliyor.Babası da başka bir kadınla evleniyor.Sonra Bahar'ın büyük babası onu fakir bir aileye verip onlara para ödüyor. Fakir aile onu kendi kızlarıyla birlikte büyütüyor ta ki Bahar'ın dedesi tekrar ortaya çıkıp Bahar'ı almaya karar verene kadar sonra dedesi öldürülüyor ve Bahar yerine kendi kızları olan Efsun zengin aileye veriliyor falan filan...

10 yorum:

  1. Bizim de ailecek fenomeni olduğumuz bir diziydi, ve Nuran'ın ölümünde biz de iyice ağladık vallahi. Nuran olmadan nasıl olucak diye düşündük.. Efsun ve Nuran'dı diziyi çeviren zaten. Biri çıktı mı diziden pek bir sevecenliği kalmıyor dizinin, özellikle türk dizilerinde.. Bakalım, görücez diğer bölümler de aynı izleme kitelesiyle devam edicek mi? Ben de meraklar içindeyim :) Oya Başar'da Nuran'a benzeyen bir tip ile gelmesi Nuran'ın yerini aratmıyacak gibi de gelmedi değil.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben Oya Başarı severim ama bu rolde çok Nuran'cı buldum...Bu hafta izlemem herhalde hiç içimden gelmiyor, Nuransız...

      Sil
  2. Diziyi Nuran götürüyordu .Nuran ın gitmesiyle cinayet olayının kilit ismi de gitmiş oldu.Bana göre başrol gidince dizi bitiyor..Ne kadar çabalasalarda ek oyuncu ,yan oyuncu tutmuyor.Sonunda final yapmak zorunda kalıyorlar hızlıca.Bu da öyle olur diye düşünüyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de senin gibi düşünüyorum; ya erken final yapacaklar ya da Nuran'ı diriltecekler :)

      Sil
  3. Ben de müdavimiyim bu dizinin, Nuran öldü bence de dizi bitti sayılır, Allahtan Nuranın yerine Oya hanımı monte etmediler, o
    zaman hepten biterdi dizi..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Biraz monte ettiler gibi oldu, Oya Başar'ı severim ama pat diye Nuran'ın kız kardeşi olarak karşımıza çıkmasını sevmedim :/

      Sil
  4. açıkçası ben en baştan bu diziyi saçma bulmuştum keza aynı şekilde de izlemedim bilemiyorum sarmadı beni zevkler ve renkler tartışılmaz ama dediğin de sonuna kadar haklısın nuran ve efsun diziyi götürüyordu. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de sevmiyordum ilk başlarda ama ne olup bittiyse bir baktım sıkı takipçisi olmuşum :)
      Nuransız diziyi düşünemiyorum, geçen bölümü Efsun'un ağlamasıyla atlattılar ama bakalım :)

      Sil
  5. Biz bu diziyi izlemiyorduk. Ne ara evde ailece izler olduk inan hiç anlayamadım :/ O değil de Nuran'ın öldüğü bölümde ben evdekilere atarlanıp, tv ye sırtımı dönüp pc den dizi izledim. O sıra Efsun ortalığı yıkıyordu. Bölüm bitti, bi bölüm daha açtım hâlâ ağlıyordu. Bence o bölüm için kıza daha fazla ödeme yapmalılar :D

    Bu arada evet o dizi de Efsun ve Nuran efsaneydi. Bahar da neymiş yeaaaa Efsun iz may feyvirıd :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle, Efsun ağlamayla bitirdi zaten bölümü :)
      Bizim de favorimizdi hem Efsun hem Nuran diğerleri hiç çekici gelmiyor :/

      Sil

Yorumlarınız için teşekkür ederim! :)
Fikrinizi belirtmekten çekinmeyin..
Unutmayın!Sadece link ve hakaret içerikli yorumları yayınlamıyorum!