Ortalıkta görünmüyorsam ya blog tasarımı yapıyor ya da kişisel meselelerimle uğraşıyorumdur.Belki de uzaylılar tarafından kaçırılmışımdır, kim bilir?

Cuma, Nisan 24, 2015

More Than Blue / Hüzünden Öte / 2009

Sawako Kuronuma Cuma, Nisan 24, 2015

K, babasını kanserden kaybetmiştir ve aynı kanserli genleri taşımaktadır.Annesi bu duruma dayanamayacağını düşünüp K'yı küçükken terk eder.

K tek başına lisede bir bankta uzanırken yanına tanımadığı bir kız gelir ve ona adıyla seslenir.Ne olduğunu anlamadan kız ağzındaki sigarayı K'nın ağzına koyar.Öğretmene ağzında sigarayla yakalanan K, bir ton sopa yer, yara merhemini de Icecream sürer.Bu isimler onların birbirine taktığı isimlerdir. Sonrasında beraber yaşamaya başlarlar.İkisi bazen karı koca, bazen arkadaş, bazen anne baba olmuşlardır; kısacası birbirlerinin her şeyi...



K, Icecream'e aşıktır, fakat bunu ona söylemez.Çünkü kanseri ilerlemiştir ve ölmek üzeredir.Icecream'in ailesi trafik kazasında öldüğü için onu bu dünyada tek bırakmak istemez.Ölmeden önce onu kendi elleriyle evlendirmeye karar verir.Peki sonra ne olacaktır?

Filme tek kelimeyle bayıldım!Dramatik senaryonun kusursuz örneğiydi benim için, ağlamamak için kendimi ne kadar tutsam da başarılı olamadım.K'nın kendinden vazgeçip geri kalan 2-3 ayını da sevdiği kadını geride mutlu bırakmak için çabalaması harika bir sevgi örneğiydi.Film, boyunca kıza saydırdım; anlayışsız, kibirli, duygusuz diye...Filmin sonuna doğru geldiğimde ise asıl gerçeği anladım...Kesinlikle izlemelisiniz, dram sevmiyorsanız bile!  

4 yorum:

  1. Benimde bayıla bayıla izlediğim filmlerden birisidir bu.Kore yapımı aşk filmlerinin hastasıyım yaa ☺✌ Paulasim icin tesekkur ederiz sevgiyle kalin ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu tür filmleri gerçekten iyi yapıyorlar :) Teşekkürler siz de.. :)

      Sil

Yorumlarınız için teşekkür ederim! :)
Fikrinizi belirtmekten çekinmeyin..
Unutmayın!Sadece link ve hakaret içerikli yorumları yayınlamıyorum!