Ortalıkta görünmüyorsam ya blog tasarımı yapıyor ya da kişisel meselelerimle uğraşıyorumdur.Belki de uzaylılar tarafından kaçırılmışımdır, kim bilir?

Salı, Nisan 21, 2015

Mim #11 - Şaşkın Pollyanna Kitabı

Sawako Kuronuma Salı, Nisan 21, 2015
Bir kitap olsaydım adı: Şaşkın Pollyanna olurdu 

Piyasaya çıkar çıkmaz, siftah yapamadan korsanım basılırdı...
Maliyeti az olan, sevdiğim saman kağıtları üzerine basılırdım, kimsenin elini kesmezdim
Kitaplığın unutulmuş bir köşesinde tozlanmaktansa, okuyucunun baş ucunda durup her gün birkaç satır okunmasını tercih ederdim.
Dramatik fazlasıyla da komik, trajikomik, anılarım yer alırdı.Okuyucularım benimle birlikte hem gülerlerdi hem üzülürdü belki ben üzülürken bile gülerlerdi halime :)




Kitap kapağım; tam olarak yukarıdaki resimdeki gibi olurdu.

Arka kapak yazısı

Umutsuz insanların kol gezdiği dünyada Pollyanna, 8 yaşındaki bir çocuğun ruhunda, bir cümleyle yeniden canlandı. Herkesin karanlık dünyasına rağmen onun için her şey sinir bozucu derecede toz pembe, her şey olumluydu. O mutluydu;aptaldı çünkü hiçbir şey bilmiyordu! Artık birilerinin ona gerçek dünyayı öğretme zamanı gelmişti..

Önsöz

Babam "Biraz Pollyanna gibi ol" dedi.
Şaşkınlıkla "O kim?" diye sordum. 
"Bir roman kahramanı, yaşadığı her olumsuz olayda olumlu bir yan görebilen, mutlu olabilen kişi..."

8 yaşındaydım, Pollyanna oldum ya da olduğuma inandım.Her şey toz pembeydi, her şey olumluydu.Sonra ufak tefek hayal kırıklıkları yaşamaya başladım, kırıldım, üzüldüm, yoruldum;büyüdüm.Sonra babam yeniden konuştu ve dedi ki "Her şeyin en kötüsüne hazırla kendini..." Ama Pollyanna olumsuz hiçbir şey düşünemezdi ki...

Kime ithaf olurdum?

Herkesin kendinden bir şeyler bulabileceği bir kitap olurdum ama en çok çocuksu ruhumun etkisiyle gençlere hitap ederdim :)

Mime bayıldım, Nabrut iyi iş çıkarmış! Mim için Amigurumi Cenneti'nin sahibesine teşekkürler :)

Ben de aşağıdaki blogları mimliyorum, Peki siz bir kitap olsaydınız?

Düda'nın Feneri
AynaGöz
Eskaymak
Supercel
Hayaliland
Renklitirtil
Seyhandan Hayata Dair Güzellikler
Part of the book

16 yorum:

  1. Mimimi aldım yuttum :) düşündüm taşındım ne yazsam diye ama ben buna cevap veremeyeceğim sanırım :(( Bu aralar depresifim benimki kara kitaplardan olabilir, o yüzden yuttum :)) Teşekkür ederim beni de düşündüğün için, sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ama çok merak ediyordum senin nasıl bir kitap olacağını:) Neyse mutlu bir anını beklerim:))

      Sil
  2. Senden guzel yazi bekliyordum bekledigim gibi olmus .. Guzel kitap olmussun kisa yazinda bile kendimden parcalar buldum ben fragman oldun bana ben okurdum seni :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim; hem söylediklerin için hem de mim için :)

      Sil
  3. Bende paslamıştım bu mimi sana görmedin sanırım :)

    Çok eğlenceliydi. Ben yaparken çok zorlanmıştım ama görüyorum ki sen keyfini çıkarmışsın. Ellerine sağlık komşu :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nete çok sık giremiyorum haber verilmedikçe de haberim olmuyor :/
      Teşekkür ederim :)

      Sil
  4. sende çok iyi bir iş çıkarmışsın ama.
    ellerine sağlık. mis gibi bir yazı olmuş. tüylerim ürperdi ön sözde.. Baba lafına dayanamadım sanırım.

    YanıtlaSil
  5. En kısa sürede cevaplayacağım :D İnşallah yani :D Benden ne olurdu ki acaba? :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hadi bekliyorum nasıl bir kitap olacağını! :)

      Sil
  6. Seninki çok güzel olmuş ama ben bir kitap olsam sakar şakir gibi olurdum herhalde :))

    YanıtlaSil
  7. Teşekkür ederim mim için :) Seni kırmadım ve yaptım, yaparken de çok eğlendim.

    YanıtlaSil
  8. yazıyla alakasız ama kusura bakma, bornprettyden aldığımız ürünleri nasıl takip edebiliyoruz? tracking number aldım ben, gönderdikleri mailde singpost.com'a link vermişler burdan bakabilirsiniz diye. bakınca da türkiyeye sevkedildi gibi bişi diyo sanırım ama başka bilgi yok. burdan itibaren pttden mi bakmam gerekiyo? onu da denedim ama böyle bişi çıkıyo; http://prntscr.com/6wxjvt başka da bi yazı yok. nasıl takip edebilirim ürünlerin nerede olduğunu?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Türkiye'ye girdiyse ptt yurtdışı kargodan takip etmen gerekir.Böyle durumlarda maille ulaşsan bana daha sağlıklı olur :)

      Sil

Yorumlarınız için teşekkür ederim! :)
Fikrinizi belirtmekten çekinmeyin..
Unutmayın!Sadece link ve hakaret içerikli yorumları yayınlamıyorum!