Ortalıkta görünmüyorsam ya blog tasarımı yapıyor ya da kişisel meselelerimle uğraşıyorumdur.Belki de uzaylılar tarafından kaçırılmışımdır, kim bilir?

Cumartesi, Nisan 11, 2015

Manhole / 2014

Sawako Kuronuma Cumartesi, Nisan 11, 2015

Uzun zamandan sonra, ne kadar oldu bilmiyorum hatırlamadığıma göre benim için uzun zamandır, yeniden Kore filmi izledim.Tabi her zamanki gibi önceliği korku ve psikolojik türe verdim ve hakkında olumlu yorumları gördüğüm korku-gerilim türündeki Manhole adlı filmi izlemeye karar verdim.

Filmin konusu, psikopat bir katilin, genç kızları kaçırıp kanalizasyonlarda öldürmesini konu alır.Ortalıktan kaybolan genç kızlar Kore, medyasında evden kaçma vakaları olarak yer alır, kayıp vakaları da artıkça bu insanların dikkatini çeker.


İlginçtir ki Kore polisi bu kayıplarla pek ilgilenmez.Katil de bu boşluktan yararlanıp sokakları, kanalizasyonu izleyecek kamera donanımı kurar etrafa..

Katilin son kaçırdığı kişi ablasıyla birlikte yaşayan dilsiz bir genç kız olur.Ablası katilin peşine düşüp kardeşini kurtarmaya çalışır.Peki başarılı olabilecek midir?


Film hakkındaki düşüncelerime gelecek olursak; gerilim türünde oldukça hoş bir yapımdı yalnız eksikti; anlayamadığım, sonunda açıklamaları beklediğim birçok yer oldu.

Mesela katil, neden öldürüyordu? Babasının ailesini öldürmüş olarak gösteriyorlardı ama sadece birkaç saniyeydi, detay çok az oldu.O zaman babası neden öldürdü, onları da merak ederim ben :)

Sonra katilin yanındaki erkek çocuk kimdi?İlk başta kardeşi olarak düşündüm ama değildi, eskiye döndüğü görüntülerde küçük bir erkek çocuğun yanında bir kız çocuk vardı.Sahi nerede o kız çocuk?Hani ben dilsiz kızın ablası çıkar diye çok bekledim ama çıkmadı.

Peki geçmişe döndüğü görüntülerdeki o küçük erkek çocuk, katilin küçüklüğü mü yoksa yanında tuttuğu küçük erkek çocuk mu?O zaman babasından bahsederken neden o görüntüyü hatırladı ki?

Dilsiz kızın ablası polisi aradı, kardeşimin başı belada diye polis tınlamadı bile, bu kadar vurdumduymaz konu alınması polisler açısından acımasızca geldi.

Sonra Kore polisi geldi, cesetleri çıkardı.Neden o zincirli erkek çocuğu orada bıraktı.Çok saçma değil mi?

Filmi beğenmeme rağmen gördüğünüz gibi kafamda deli sorular var!Soruların cevabını biliyorsanız yanıtlamaktan çekinmeyin :)) Eksikliklerine rağmen gerilmeyi seviyorsanız izleyin derim ;)

4 yorum:

  1. Himmmmm iskence fazla kanli sahne varmi? Korktugumdan degil o tarz sahneleri icim almiyor :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beni kan tuttuğunu için o tarz sahneleri direk atlıyorum :) Ama bu filmde yanılmıyorsam pek yoktu :)

      Sil
  2. Bu soruların hepsi bende de oluştu. Aslında filmi beğendim, ama eksik bir yapım :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle güzel ama eksik bir filmdi.Bu türlerdeki her yapımı beğenmem ama bunu beğendim :)

      Sil

Yorumlarınız için teşekkür ederim! :)
Fikrinizi belirtmekten çekinmeyin..
Unutmayın!Sadece link ve hakaret içerikli yorumları yayınlamıyorum!