Ortalıkta görünmüyorsam ya blog tasarımı yapıyor ya da kişisel meselelerimle uğraşıyorumdur.Belki de uzaylılar tarafından kaçırılmışımdır, kim bilir?

Perşembe, Nisan 16, 2015

Kitap Yorumu: Küçük Prens 3 Einstein 0 ; Ya Tanrı'nın Golünü Kim Atacak?

Sawako Kuronuma Perşembe, Nisan 16, 2015

Klasiklerin çoğunu okumadım.Ergenlik  zamanımda pek ilgimi çekmediler.Aslına bakarsanız şimdi de pek ilgimi çekmiyorlar ama okumak istiyorum; içimdeki klasik eksikliğini gidermek için..

Yıllarca evimde durup "Bu çocuk kitabını mı okuyacağım?!Nereden gelmiş bu?" deyip Küçük Prensi okumadım. Sonra bir gün bir yerde gördüğüm yazının ilgimi çekmesiyle okumaya karar verdim.


O da neydi?! Küçük Prens, yıllardır tozlandığı raftaki yerinde yoktu. Annem habersizce başkalarına göndermişti kitaplarımı...Kızdım ama o kitabı da bulamadım. Sonra bir kütüphaneden kitabı ararken karşıma bu kitap çıktı.Sırf adında Küçük Prens yazıyor diye kalınlığına aldırmadan aldım elime ve okumaya başladım.

İlk başta, her şey, iyi hoş Küçük Prens'in konusuna değiniyordu; öğrenmek istediklerimi öğreniyordum. Sonra Küçük Prensin eksik olduğunu düşünen yazarın hikayenin devamını kendi fikirlerine göre ilerletmesini okudum; onu da beğendim iyi hayal gücüydü hani... Sonra çocukluk rüyalarına geldik, yazar büyük bir iştahla rüyalarında yaşadığı maceraları anlatmaya başladı, ben de sıkılmaya başladım.Sonra gitmedi işte ilerlemedi.Çok kalın olması da gözümü korkuttu hani olay örgüsünün olduğu bir roman olsa devam edilebilirdi, merak etmediğim şeyleri okuyamıyorum ben :) Sonuç olarak kitap benim için gereksizdi, sizin için nasıl olacağını bilemem.

Peki siz bu kitabı okudunuz mu? 

Not: Sawako bebeğimin Einstein'a nefret dolu bakışlarını şu an fark ediyorum :))

6 yorum:

  1. Uzun lafın sopası: Küçük Prens'i hâlâ okumadın yani...
    Git oku! :)

    YanıtlaSil
  2. küçük prens sosyal medyada o kadar paylaşılıyor ki nefretlik geliyor insana.
    eminim bu kadar abartılmasa çoktan okumuştun.
    bu kitabın sonunda çok begendim diye bitireceğin bir yorum sandım ama tam tersi çıktı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bilemiyorum, ama yakında okuyacağım bir eksikliğim kalmasın benim de:)
      Yok ya bir yere kadar güzeldi de sonrası bana göre değildi :)

      Sil
  3. kesinlikle gına getirdiler küçük prensten bence bi kayıp da değil belki de benim okulda ders kitabımdı ondan mütevellid sevmiym:) nasılda herşeyi tüketiyoruz kitapları bile ama son dediğiniz merak uyandırmıyosa okunmuyo ya :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben Küçük Prensi daha sonra okuyup beğendim ama bu kitap gerçekten korkunçtu :/

      Sil

Yorumlarınız için teşekkür ederim! :)
Fikrinizi belirtmekten çekinmeyin..
Unutmayın!Sadece link ve hakaret içerikli yorumları yayınlamıyorum!