Ortalıkta görünmüyorsam ya blog tasarımı yapıyor ya da kişisel meselelerimle uğraşıyorumdur.Belki de uzaylılar tarafından kaçırılmışımdır, kim bilir?

Cuma, Nisan 10, 2015

Kitap Yorumu: Kadından Kentler

Sawako Kuronuma Cuma, Nisan 10, 2015

Şans eseri kütüphanede görüp isminin dikkatimi çekmesiyle, Murathan Mungan'nın bu kitabını alıp okumaya karar verdim, tabii kitap kapağı da etkili oldu bu kararımda...Açıkçası daha önce Murathan Mungan kitabı okumamıştım.Hani lisede okumuşsam da, ki hiç sanmıyorum, hatırlamıyorum... 

Kitap konu itibariyle farklı kişiliklerde, farklı ekonomik durumlarda, farklı çevrelerdeki kadınların hayatlarından kesitler anlatıyor.Onların acıları, aşkları, kararları ya da kararsızlıkları arasında kalıyorsunuz.

Kitaba, ilk başta büyük iştahla başladım, beklentilerim büyüktü; ilk karakterlerde az buçuk dikkatimi çekiyordu.Sonra ya hastalık nedeniyle okuyamayıp araya zaman girmesinden ya da başka bir nedenden bilemiyorum ama kitap akmadı, ne kadar uğraşırsam uğraşayım okuyamadım ve yarım bıraktım. Biliyorum bunda tek karakterde durmayıp bir karakterden diğerine atlamasının da payı büyüktü.Bir de kadın karakterlerin çok aciz,acınası işlenmesi canımı sıktı, bazı yerlerde de hisler sürekli yineleniyordu.Sıkıldım! Belki biraz da edebi roman sevmediğimden böyle oldu... Ama sevemedim işte! 

Peki siz bu kitabı okudunuz mu ? Sevdiniz mi ya da sevmediniz mi ? Neden?

2 yorum:

  1. Bende hiç okumadım. Hatta hiç okumak da istemedim sanırım yazarın kendisine olan antipatimden yani bu yorumunu da okuyunca pek bir sey kaybetmediM diye düşündüm

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yazara karşı hiçbir antipatim yok, aslına bakarsan pek fikrim de yok...Kitaba gelecek olursam bana göre değildi, herkesin sevebileceği bir tür olduğunu sanmıyorum :/

      Sil

Yorumlarınız için teşekkür ederim! :)
Fikrinizi belirtmekten çekinmeyin..
Unutmayın!Sadece link ve hakaret içerikli yorumları yayınlamıyorum!