Ortalıkta görünmüyorsam ya blog tasarımı yapıyor ya da kişisel meselelerimle uğraşıyorumdur.Belki de uzaylılar tarafından kaçırılmışımdır, kim bilir?

Çarşamba, Nisan 01, 2015

Evleniyorum !

Sawako Kuronuma Çarşamba, Nisan 01, 2015



Merhaba sevgili okuyucularım 

Uzun zamandır buralarda olmadığımın  daha doğrusu arada bir uğrayıp hemen kaçtığımın farkındasınızdır. Meşgul olmamın bu gizemli sebebini artık açıklıyorum! 
Evleniyorum gençler! Malum düğün hazırlıkları !

Ah ne de zormuş bu işler o eksik bu eksik derken bir anda kendimi koca bir yükün altında buldum. Hangi ara evlenmeye karar verdiğimi merak eden hatta ne ara sevgili buldun da evleniyorsun kız diyen arkadaşlarım da olabilir...

İşte arkadaşlar yapacak bir şey yok ... Yıldırım aşkı falan derken o karmaşa da sizi unutmuşum! Hanginize söz verdim bilmiyorum ama nikah şahidimi bile ayarladım! Kısmetse haziranda evleniyorum! Affedin beni :)
Merak etmeyin düğün davetiyelerimi de Facebook'tan göndereceğim!

Neyse yaşadığınız şok size yeter :) Bu da günün anlam ve önemini belirten bir yazı olsun.Henüz evlenme gibi bir niyetim yok ve evet evlenmeye karar verirsem hepiniz nikah şahidim olacaksınız :))

38 yorum:

  1. Hahaaaahhahaah olduuuuuuuuuuu son paragrafa kadar yedim çünkü bugünün tarihini resmen unutmuşum :)))))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de son anda hatırlayıp bir şeyler yazıyım dedim :))

      Sil
  2. hahahha Diyorum bu kız ne diyor böyle acaba yazının sonunda ne çıkacak :D hatta 3 defa blog adresini kontrol ettim doğru blogu mu okuyorum diye :D Sawakoooooğğğğğ hayatta inanmam zaten sjhdjkdjklfş Bi kere önce biz duycaz enişte beye onay vercez ondan sonra evlencen :D Bakalım tuzlu kahve içebilecek nitelikte mi hem :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. En önemlisi ütü Esra hep unutuyorsun :)) Ütü olmazsa olmaz :)))

      Sil
  3. Başlığı gördüğümde "ben de yedim" dedim :))

    YanıtlaSil
  4. Anaaam şaşırdım şok oldum tam kabulleniyodum kiii son cümleye geldim oyyyh :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Durun daha ben 24 yaşında küçücük bir çocuğum! :D

      Sil
  5. Hahah, ciddi sandım bir andan tam altta hemen gidip mutluluklar, darısı başıma yazıcaktım ki sonu beni şaşırtmadı aslında baş kısmına daha çok şaşımıştım. Nasıl evleniyor ve blogun da hiç görmedim yazdığını diye içerlenmiştim kendimce :D ( neden içerlenme gereği duydum onu da bilmiyorum. :D ) neyse artık bu sefer de darısı başımıza diyemedik ya. Hayatına mutluluk katan biri çıkıverir inşallah karşına, ki zaten kendin epey pozitifsin ve biz okuyucalara da aynı etkiyi bırakıyorsun. Çok konuştum, mutlu olucağın biri heemencecik çıkar da haziran'da evlendiriveririz seni inşallah :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Saman altından su yürütecek kız mıyım ben :) Öyle bir olay olduğunda da yazarım çeyiz yazıları falan hahah :)) Dur olmaz, daha 24 yaşında küçücük çocuğum ben :p Ayrıca teşekkür ederim güzel sözlerin için ;)

      Sil
  6. Ayrıca günün anlam ve önemini Nisan'ın 1 ini bile unutmuş olduğumu belirtmeyi unutmuşum :(

    YanıtlaSil
  7. Şimdi mutlulukar diliyordum, iyi ki sonunu okumuşum, alemsinnnn

    YanıtlaSil
  8. Yazıya girmeden önce görücü usulu gidiyor galiba bizim kız, yıldırım aşkı değildir diye düşünürken yüreğim birazda hopladı, birde o kadar konuştuk hiç çıtlatmadı diye hayıflanıyordum ki,son bölümü okuyana kadar .ALLAH iyiliğini vermesin bu şaka biraz yüksek doz geldi bana.Gülmedim hııh :( (Evlenme ,evlenme daha yaşın erken, gerçi ALLAH bilir de neyse :D )

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evde kalmış kızlar kulübü kuracağım daha nereye evleniyorum :)) Ve büyük konuşmayayım ama görücü usulü hiç bana göre değil ;)

      Sil
  9. Hahahahaha...yaaaa! niye böyle yapıyorsun. Neden böyle yapıyorsun. Ben de ciiddi ciddi okuyorum. Güzel bir haber tebrik edeyim diye beynimde cümleleri tamamlarken bir bakıyorum 1 Nisan :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eğer olur da bir gün evlenirsem o cümleleri o zaman kullanırsın, şimdilik sakla :))

      Sil
  10. Feedly'de başlığı gördüğüm an anladım şaka olduğunu. Kısa kesmişsin yine de bence günün sonunda açıklamalıydın gerçeği. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok uzatmış olurdum o zaman, tutamam ki ben kendimi o kadar :)

      Sil
  11. Ben de sevinmiştim Allah mesut etsin diye yorum yapmak için inerken... :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yok yok hiçbir yere gitmeye niyetim yok benim :)

      Sil
  12. Nasıl duygulandım okurken haberin var mı? Yazıarına hasret kalacaz sandım. Yapmayın şöyle şeyler. Töbeeee :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öyle bir şey olsa bir iki yazımdan anlardınız durumu, gizli kapaklı iş yürütemem ben :)

      Sil
  13. Çok kötüsüüüün!! :) Ben yazıyı öyle bir umutla açtım ki, resmen otuz iki diştim neden bilmiyorum :D Çok feci keklendim :P

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beni göndermeye o kadar mı niyetlisin?! :D Hiçbir yere gitmiyorum :))

      Sil
  14. Sende mi ya ahahaha ölüyodum şaşkınlıktan :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet ben de! Amacıma ulaşmışım ya ne mutlu bana! :))

      Sil
  15. gerçekten çok sempatik birisin seni daha yeni keşfettim ama bundan sonra bloğunun sıkı takipçisiyim :))

    YanıtlaSil

Yorumlarınız için teşekkür ederim! :)
Fikrinizi belirtmekten çekinmeyin..
Unutmayın!Sadece link ve hakaret içerikli yorumları yayınlamıyorum!