Ortalıkta görünmüyorsam ya blog tasarımı yapıyor ya da kişisel meselelerimle uğraşıyorumdur.Belki de uzaylılar tarafından kaçırılmışımdır, kim bilir?

Çarşamba, Nisan 01, 2015

Born Pretty'den gelen güzellikler #5

Sawako Kuronuma Çarşamba, Nisan 01, 2015


Merhabalar arkadaşlar:) Bir alışveriş yazısıyla daha karşınızdayım! Born Pretty, uygun fiyata binbir türlü ürünü bulabileceğimiz bir site...Bu siteye her göz attığımda yeni ürünler çekiyor dikkatimi; her şeyi almak istiyorum ama her şeyi! :) Ama sadece birkaç ürün almakla yetiniyorum :/

Bu arada siteden alışveriş yaparken SBET10 kodunu kullanırsanız %10 indirim kazanıyorsunuz :)




Neyse ürünlerden bahsedeyim :)

 Bu kez alışveriş yaparken son alışverişlerimde olduğu gibi yine kırtasiye aşkımın etkisiyle değişik şekilli kalemlerden aldım :)





Biri pizza şekilli kalem diğeri de yanılmıyorsam sosisli sandviç!Biliyorsunuz seviyorum böyle şeyleri, her ne kadar bu kalemleri kalem koleksiyonum için almış olsam da şimdilerde buzdolabını süslüyorlar :)) Evet kalemler aynı zamanda mıknatıslı! Daha farklı şekillere ve bu kalemlere göz atmak için tıktık.





İlginç tasarımıyla dikkatimi çeken kum saatli kolye...Almadan önce de bayılmıştım, aldıktan sonra da, her gören nereden aldığımı soruyor :) Üzerinde de yani çemberin üzerinde ingilizce bir şeyler yazıyor ama nedense okumaya çalışmadım, üşengeçlik! :D Kum saati kolye için tıktık.





Okuyorum ben ya! Şaka maka bu aralar kitaplara dadandım, hemencecik bitiriyorum kitapları...Tabi bu kitap aşkım için de kendime ayraçlar yapıyorum ya da alıyorum :) Bu ayracı da kendim için almıştım ama o kadar güzel  paketlenmiş ki açmayıp birine hediye vermeyi düşünüyorum artık :) Kitap ayracı için tıktık.






Yine kırtasiye aşkımdan devam ediyoruz.Kendim için bir kalem kutu daha aldım..Kalemlerim orada burada dolanacağına toplu dursun diye..Tabi bu şirin kalemliği de almazsam olmazdı, aslında ben çift kedili olanı daha çok beğenmiştim fakat random ürün geldiği için bu ürün geldi, bunu da sevdim :) Kalemliğe göz atmak için tıktık.




Ve instagramda vintage ürünler kategorisinde pahalıya satılan ürünlerden biri olan bu cüzdan,bayılıyordum alınca da gelen ürüne bayıldım!:) Aslında kendilerini kendim için almış olsam da annem gelir gelmez bana versene bunu bozuk para cüzdanı yaparım deyince kıyamayıp verdim :) Neyse güle güle kullansın! :) Bu vintage cüzdan için tıktık.



Ve yine bir telefon kabı!Ama bu sefer erkek kardeşim için; tutturdu bana telefon arka kapağı al diye, orijinal kılıfı var, aldı ama kullanmıyor beyefendi :) Neyse bu ürünü görür görmez bayıldı ve bu ürünü almamı istedi...Ve evet yine kıyamadım yine aldım :) Kapak hareket ettikçe vampir görüntüsü de hareket ediyor.Bu tip ürünler için ne deniliyor bilmiyorum ama küçükken kalemtraşlarımızda böyle hareketli resimler olurdu.Ah gençlik ah :)) Telefon kapağı için tıktık.


Bu arada sitede çok güzel takılar var; Kore dizilerindeki çoğu kolye, küpe vb. ürünleri bulabilirsiniz :)

Ben sahte küpe takamıyorum ama küpeler için  tıktık.
Kolyeler için tıktık.
Bileklikler için tıktık.
Yüzükler için tıktık.
"Nasıl alışveriş yaparım?" Cevabı için tıktık.

18 yorum:

  1. Çok güzel şeyler varmış, ama ben internetten alışverişe pek güvenemiyorum. Birkaç kere aldım ama tereddüt ettim hep.
    Bu arada kolye Harry Potter'dan :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sen söyledikten sonra fark ettim :)) Hep bir yerden tanıdık geliyor diyordum :D

      Sil
  2. baya güzel şeyler varmış aslında :) kargo ücretleri ne kadar oluyor peki? alışverişi tamamlamak gerekiyo sanırım kargo ücretini görebilmek için o yüzden bakamadım. bir de oradan yaptığın bi sonraki alışverişin yazısını yazarken nasıl alışveril yaptığını, (ödemesi vs. nasıl oluyo) onu da yazarsan çok sevinirim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Daha önce yazmıştım aslında linkini yazının sonuna eklerim; oradan bakarsın nasıl alışveriş yapıldığına :) Kargo ücreti de yanılmıyorsam 3$dı unuttum, çok fazla siteden alışveriş yaptım da bu aralar :))

      Sil
  3. bu alışverinle alakası yok sorumun ama nereden sorsam bilemedim, o yüzden özür dilerim şimdiden :) w2beauty ile ilgili yazdığın şeyler hala geçerli mi? senin blogunun ismini verince gümrük sorunun yaşanmaması olayı? yoksa onun belirli bi süresi var mıydı? ben de bişiler almak istiyorum, kore markalarının paketleri çok şeker ^___^ eğer senin blogunun adını vererek alışveriş yapabiliyorsak istediğimiz zaman ben de denemek istiyorum bi ara (ama önce para biriktirmem lazım xD) bi de tavsiye edebileceğin, beğendiğin makyaj ürünleri var mı? teşekkür ederim şimdiden :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet hala geçerli :) Ben en çok missha ve etude house ürünlerini seviyorum, tonymoly de çok şeker aslında sitedeki her marka iyi ;)

      Sil
  4. ah bi de hiç korean style giyim alışverişi yaptın mı netten? öyle bi yazına denk gelmedim ama kullandığın bi site varsa paylaşırsan sevinirim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bir önceki alışveriş yaptığım sitede var kıyafetler oraya bakabilirsin ;)

      Sil
  5. kalemkutusu çok güzelmiş :)

    YanıtlaSil
  6. Kolye çok güzelmiş. Ayrıca cüzdana da bayıldım. Güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
  7. ya nasıl alıosun bn sıteyı buldum kargo fln nasıl gelıo ne kadar ve kac gunde gelıo bunu alamk ıstıyorummhttp://www.bornprettystore.com/cool-dragon-design-earring-clip-fashion-cuff-hook-p-16651.html

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yukarıda nasıl alışveriş yapılacağını son kısma ekledim :) Onun dışında kargo yaklaşık 2 haftada geliyor ;)

      Sil
  8. Merhaba :) Yazınızı okudum ve alışverişte aldığınız ürünlere bayıldım.Alışveriş ile ilgili size bazı sorularım olacaktı.Siteden alışveriş yapmak için siteye üye mi olmamız lazım? Ürün dolar cinsinden gösteriliyor kredi kartla yada ininal kartla yapılan alışverişte bizden türk lirası şeklinde mi alıyor ? Birde kargo ücretlimi kargo parasıda veriliyor mu ?

    Sorularımı cevaplarsanız sevinirim.İyi günler dilerim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba... Üye olmadan da alışveriş yapabiliyorsun ama hiç denemedim.Ürünün dolar cinsinden karşılığı Türk parası olarak hesabınızdan çekiliyor.Kargo ücretli, yanılmıyorsam 3 $dı :)

      Sil
  9. Pek bir cicili bicili, pek bir albenili bu keratalar;)

    YanıtlaSil

Yorumlarınız için teşekkür ederim! :)
Fikrinizi belirtmekten çekinmeyin..
Unutmayın!Sadece link ve hakaret içerikli yorumları yayınlamıyorum!