Ortalıkta görünmüyorsam ya blog tasarımı yapıyor ya da kişisel meselelerimle uğraşıyorumdur.Belki de uzaylılar tarafından kaçırılmışımdır, kim bilir?

Cuma, Nisan 10, 2015

Blogum 2 yaşında!

Sawako Kuronuma Cuma, Nisan 10, 2015

Blogum, 5 Nisan'da 2. yaşını doldurdu ama ben, hastalıktı, oydu, buydu derken bunu unuttum :) Ama olsun geç de olsa hatırladım.Hem önemli olan hatırlamak değil mi? Zaten ben hep böyleyim...Mesela bir arkadaşımla aramızda doğum tarihi olarak sadece 6 gün var, o 6 gün benden daha küçük; bütün yıl onun doğum gününü aklımda tutarım, kutlayacağım zaman unuturum!Her yıl bir hafta gecikmeli kutlarım :)) Her yıl aynı durum yaşandığı için bu duruma güler geçer..Napsın :)) 



Neyse asıl konumuz bu değil.Asıl konumuz eski adıyla Kore Günlüklerim, yeni adıyla Kuronuma'nın Fikir Baloncuğu'nun 2. yaş günü! :) 
Ne ara 2 yaşına girdi anlayamadım.Hani blogum büyüdükçe de kendimi tuhaf hissediyorum; sanki küçücük bir çocuktu da emeklemenin ardından yürümeye, sessizken konuşmaya başlamış gibi... İyi ki açmışım, iyi ki uğraşmışım dediğim bol bol stres attığım kendi harikalar diyarım! Bu aralar pek ilgilenemediğim için yakındığım, sanki bana küstüğünü hissetsem de her zaman bana kapıları açık olan, yüzsüzlük sınırlarımın olmadığı bu rahat ortam iyi ki var!  Mutlu yıllar mini mini blogum! Nice beraber yıllara :)

14 yorum:

  1. Nice nice yillarina insallah .. Bizede bol bol yazilarini keyifle okumak duser ... :) yalniz dumbledore 'uda oynatmissin ya valla cok guldum :D ohhh ohh yandan der gibi adam hahahahhaha :) butun yazilarin boyle guzel gecsin takipcin bol okuyucun ve seni anlayarak okuyanin bol olsun emiii duamida ettim gidiyim ben :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim! Amin amin, ne güzel dua oldu o öyle :D

      Sil
  2. Nice musmutlu yillara blogunla ve bizimle :) Sevgiyle kalın ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim! Hep beraber nice seneler o zaman :)

      Sil
  3. Nİce senelere diyelim o zamaaaaannn =) Yeni ve güzel paylaşımların artması dileklerimle =)

    YanıtlaSil
  4. Nice 2 yıllara canım çok başarılısın,başarılarının devamını dilerim. ^_^

    YanıtlaSil
  5. nice yıllara o zaman :) severek takip ettiğim bloglardansın. Başarılarının devamını dilerim :)

    YanıtlaSil

Yorumlarınız için teşekkür ederim! :)
Fikrinizi belirtmekten çekinmeyin..
Unutmayın!Sadece link ve hakaret içerikli yorumları yayınlamıyorum!