Ortalıkta görünmüyorsam ya blog tasarımı yapıyor ya da kişisel meselelerimle uğraşıyorumdur.Belki de uzaylılar tarafından kaçırılmışımdır, kim bilir?

Pazar, Nisan 26, 2015

Blog İpucu: Blog Yazılarını Renkli Seçme

Sawako Kuronuma Pazar, Nisan 26, 2015


Merhabalar yine, yeniden bir blog ipucuyla daha karşınızdayım..Yine her zamanki gibi uygulanması basit bir ipucu; blog yazılarınıza sol tuşla taradığınızda yazılarımızın üstü mavi oluyor ya onları istediğimiz renkte yapabileceğiz bu özellikle...Böylece blogunuz bir şekilde diğer bloglardan farklılaşmış olacak :)


Aşağıda gördüğünüz kodları, Blogger paneline girip sırasıyla Yerleşim > Gadget Ekle > Html JavaScript tıklayarak açılan ekranın geniş kısmına kopyalayıp yapıştırın ve kaydedin.Hepsi bu kadar!


<style type="text/css">
::-moz-selection{ background: #FF5E99; color:#fff; text-shadow: none; }
::selection { background:#FF5E99; color:#fff; text-shadow: none; }
</style>


Koddaki #FF5E99 kodu pembe renk kodu; yani sol tuşla seçtiğinizde arka plan pembe olacak.Siz buraya farklı renk kodları yazabilirsiniz.

Koddaki #fff kodu da beyaz renk kodu; yani yazıyı seçtiğinizde arka plan pembe ya da sizin seçtiğiniz herhangi bir renk oluyorken yazınız beyaz olacak.Yine buradaki #fff renk kodunu başka bir renk koduyla değiştirebilirsiniz.(Yukarıdaki resimden daha detaylı anlayabilirsiniz)

Umarım işinize yaramıştır! Güle güle kullanın :)
Daha önceki blogger ipuçlarım için tıktık.

11 yorum:

  1. Gerçekten çok yararlı bir blogunuz var. Emeğinize sağlık. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim! Ayrıca işinize yaramasına sevindim! :)

      Sil
  2. Öncelikle ohayo gozaimasu! :)) Blogunuza gerçekten bayıldım, artık kesinlikle sıkı takipçiniz olacağım, siz de bundan emin olun lütfen. Tam da bana hitap eden ve benim ilgimi çeken şeyler paylaşıyorsunuz. Bu blogu daha önce keşfetmediğime mi üzülsem, yoksa şimdi keşfedebildiğime mi sevinsem?? Arada kaldım. Her neyse... Ben blogunuzu gerçekten çok seviyorum, yaptığınız her paylaşım için de güzel ellerinize sağlık. Emeğinizin karşılığını hak ediyorsunuz ve bu paylaşımınız da benim çok işime yarayacak, çok teşekkür ederim. ^--^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoş geldin Dilara! İşine yaramasına sevindim, yine gel yine beklerim :)

      Sil
  3. çok teşekkürler blogun çok faydalı
    yalnız kopyalamayı iptal etmişsin kodu baştan yazmak zorunda kaldım :(

    YanıtlaSil
  4. kodu yapiştirina sizin blogunuzun adi yaziyor?

    YanıtlaSil

Yorumlarınız için teşekkür ederim! :)
Fikrinizi belirtmekten çekinmeyin..
Unutmayın!Sadece link ve hakaret içerikli yorumları yayınlamıyorum!