Ortalıkta görünmüyorsam ya blog tasarımı yapıyor ya da kişisel meselelerimle uğraşıyorumdur.Belki de uzaylılar tarafından kaçırılmışımdır, kim bilir?

Cuma, Mart 06, 2015

Tree Change Dolls Harikaları

Sawako Kuronuma Cuma, Mart 06, 2015

Bilmiyorum fark ettiniz mi ama küçücük kızlarınız, kardeşleriniz,kuzenleriniz için aldığınız o oyun arkadaşı bebeklerin birçoğu, onlar gibi masum gözükmemekte; herbirinde bir ton makyaj, çocuklara uygun olmayan kıyafetler bulunmakta...Belki bundandır küçücük kızlar makyaj yapmaya, topuklu ayakkabı giymeye özenmekte..


İşte bunu fark eden Tazmanyalı bir sanatçı, eli bacağı kırılmış, yüzü kalemle boyanmış, eski bebekleri satın alıp onların yüzündeki çizimleri silip,masum çocuklara uygun kendi bir çizimi yapıyor.Onlar için çocuklara uygun kıyafetler dikiyor, eli ayağı kırık olanlar için ise hamurdan el ve ayak yapıyor.

Ayrıca o sanatçı da bir anne hem de bilinçli bir anne :)



Yaptığı birkaç değişimin de resmini ekleyim ki ne kadar muhteşem olduğunu görün! :)

Sanatçı, bu işi nasıl yapıyor hangi malzemeleri kullanıyor bilmiyorum ama  umarım bu olay yeni bir akım yaratır ve artık bebekler çocuklara uygun içerik ve görüntüde satılır...

Siz ne dersiniz? Yeni bir akım başlatır mı bu etkinlik?

27 yorum:

  1. Bu konuda size hiç katılmıyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Neden katılmadığınızı da belirtseydiniz keşke :)

      Sil
  2. benim küçükken bütün bebeklerim böyleydi ne makyaj ne bir şey nereden böyle meraklı oldum bilmiyorum :-)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bazılarımız doğuştan meraklıyız demek ki:))

      Sil
  3. Bende bir kaç hafta önce videosunu izlemiştim gerçekten çok bilinçli bir davranış. Kesinlikle yeni bir akım yaratmalı bence. Belki bazı markalar örnek alır bu ablamızı da kardeşlerimiz doğru düzgün oyuncaklarla oynamaya başlar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bence de almalılar..Bizlerin aklında, güzellik anlayışı barbie bebeklere göre belirlendi.Belki o yüzden sarışın olmak, 0 beden olmak güzellik anlayışı olarak kabul edilmiştir... :)

      Sil
  4. Ben de geçenlerde görüp çok beğenmiştim bu fikri. Paylaşman çok iyi olmuş :) Yeni bir akım başlasa keşke. Çocuklar daha güzel büyüse.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Keşke...Belki yeni bir akım yaratırsa hobi olarak ben de el atabilirim çok zevkli gözüküyor :)

      Sil
  5. Başlatsın! :)
    Bayıldım...çünkü olması gereken bu! :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dimi :) İnş.. başlatır da çocuklar onlara yakışır oyuncaklarla büyürler :)

      Sil
  6. Yeni bir akım başlatır mı başlatmaz mı bilemiyorum ama bebeklerin sade halleri çok daha güzel ve tatlı :) Harika bir fikir bence.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de çok beğendim demek ki sıkılmışız boya küpü bebeklerden :)

      Sil
  7. bence olması gereken bu hatırlıyorum da bende çok özenirdim o hallerine umarım yeni bir akımın öncüsü olur :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de özenirdim..Bir de annem mavi gözlü, barbielerin geneli de mavi gözlü ya;annemin gözlerini kıskanırdım:))

      Sil
    2. Bu yorum yazar tarafından silindi.

      Sil
  8. Başlasa iyi olur. eskiden bukadar degildi bebeklerdeki bu durum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet...Şimdi gotik bebekler bile var :)
      İçeriklerinde kullanılan maddeler de dış görünüşleri kadar kötü...Umarım ikisini de değiştirirler :)

      Sil
  9. Kesinlikle harika bir fikir !! Gerçekten çok bilinçli birisi.

    YanıtlaSil
  10. Bu konuda çok girişimde bulunuldu -hem de tasarımcılar tarafından!- ama ne yazık ki sadece lafta kaldı. :/ Keşke dediğin gibi oyuncak bebekler de çocuklar kadar masum olsa...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnş. bundan sonrasında bir farkındalık yaratılır ve sabitlenmiş barbie güzellik anlayışından vazgeçilir :/

      Sil
  11. E bu şahane. eli öpülesi kadın.
    Ve inan ben bu yaşta bile silinmiş suratları daha çok sevdim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok güzeller de ondan, daha da gerçekçiler...O yüzden ben de sevdim! :)

      Sil
  12. Nedir şu barbilerin hali ciciş kardeşler gibi:P Bence de çok güzel olması gerektiği gibi olmuşlar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Değil mi:)) Söyleyince farkettim de gerçekten cicişlere benziyorlar :))

      Sil

Yorumlarınız için teşekkür ederim! :)
Fikrinizi belirtmekten çekinmeyin..
Unutmayın!Sadece link ve hakaret içerikli yorumları yayınlamıyorum!