Ortalıkta görünmüyorsam ya blog tasarımı yapıyor ya da kişisel meselelerimle uğraşıyorumdur.Belki de uzaylılar tarafından kaçırılmışımdır, kim bilir?

Cumartesi, Mart 14, 2015

Peki ya bir gün Allah vücudunuza bir misafir yollasa; mesela bir kanser...

Sawako Kuronuma Cumartesi, Mart 14, 2015

Bir gün geçirdiğiniz bir rahatsızlık üzerine hastaneye gitseniz, basit bir şey olacağını düşünerek ve size kanser teşhisi konsa ne yapardınız?
Sizi bilmem ama ben yıkılırdım! Hemen karaları bağlayıp neden ben diye de isyan etmekten geri kalmazdım.

Peki size Allah'ın sevdiği kulu olduğu için bu derdi ona verdiğini düşünen mükemmel birinden bahsetsem!

Mine Nur Tatar'ı tanıyor musunuz ? 
O daha çok genç, 14-15 yaşlarında...Henüz 12 yaşındayken tanışmış kanserle... Gencecik yaşında taşıdığı bu yüke rağmen hayat dolu bir insan, öyle ki kanser hastalarına ve kanser potansiyeli taşıyan bizlere neler söylemek istediğini sorduğumda şu yanıtı verdi;

"Biz çok özel insanlarız çünkü Allah bize böyle büyük bir misafir verdi.Allah bizi hastalıkla imtihan ediyor.Her şey bizim için, geçecek bu günler.Hiçbir şeyi kafaya takmamamız gerek.Moral bizim için çok önemli ve asla umutsuz olmamız gerekiyor.Her zaman mutlu olmamız gerek.Her zaman mutluyum, mutluyuz :) "


Ben ve ben gibiler, her şeyde mızmızlanırken o  fazlasıyla mutlu ve inanç dolu değil mi? Gördüğüm en güzel kanser hastası, umarım pek yakında iyileşip bu davetsiz misafiri vücudundan kovar :)



Not: Mine Nur Tatar'ı kuzenim sayesinde fark ettim.Çok güzel paylaşımları var dedi.Bir zamanlar en çok istediği şey instagramda çok takipçisi olması ve sevdiği ünlülerle tanışmakmış :) Şu an bu hayallerini gerçekleştiriyor.Mine Nur Tatar'ın instagram adresi için tıktık. 
Benim instagram adresim için tıktık belki hala bilmeyen vardır diye.. :) 

17 yorum:

  1. Ben de Mine ile instagram sayesin de tanışmış/görmüş biriyim. Gerçekten o kadar pozitif ki şaşırtıyor bizleri.Ben de aynısını yapardım sanırsam karalar bağlar ve isyan ederdim sen gibi :( Ama Mine büyük bir örnek, Allah'ım bolca şifa versin inşallah ona ve tüm hastalara..

    YanıtlaSil
  2. Kızın dediği çok doğru, Allah sevdiği kullara imtihan verirmiş :)) Ben olsam yıkılırdım gerçi :D Şükretmek lazım :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sanırım ")" tuşuna basılı kalmışsın..Tabi ki şükretmek lazım halimize, yarın öbür gün ne gelir başımızı bilinmez...
      Ama Mine Nur, öyle bir durumda da verilmesi gereken en güzel tepkiyi vermeye devam ediyor...

      Sil
  3. Allah'ım yar ve yardımcısı olsun.Hakikaten bazı şeyleri çok kafaya takıyoruz hayat kısa aslında anın tadını çıkarmak gerek.Herşey bizler için.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İşte biz çoğu zaman bunu anlayabilecek olgunlukta olamıyoruz, o bu kadar gençken bu kadar olgun olması hayran bırakıyor insanı Mine'ye...

      Sil
  4. Bu küçücük yaş da cidden beklenmeyen olgunluk..İnşallah tez zamanla iyileşir, ve bir daha kansere yakalanmaz..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle, insan pozitifliğine şaşırıyor ama olması gereken de pozitif olmak... İnşallah iyileşir...

      Sil
  5. Bu yazini okuduktan sonra sayfasini takibe aldim gercekten ne kadar yasam dolu bir kiz :) yasam umudunu rabbim hic bir zaman kaybettirmesin .. Onun kadar cesur olabilirmiydim ? Hic sanmiyorum ....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok ender umutsuzluğa kapıldığı oluyor, kolay değil doğru düzgün evden bile çıkamıyor...İnşallah iyileşir..Hem başkasının bir başkası hakkındaki duası kabul olur derler, belki bizimki de kabul olur...

      Sil
  6. Çok özel bir paylaşım olmuş, sizi tebrik ederim. Ailem geçmişinde kanserle tanıştığı için neler hissediliyor çok iyi bilirim. Allah bu kardeşimizin yardımcısı olsun: Onun mutluluğu hepimizin mutluluğu.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim..Bizim ailede de kanserden kayıplarımız var, hatta öneren kuzenim de kanserden annesini kaybetti.. Amin..İnşallah bizlerin duasıyla iyileşecek...

      Sil
  7. nasıl davranırsınız diye sormuşsun ben umursamaz davranırdım geçeceği varsa nasılsa geçer diye Allah tan hiç bir zaman ümit kesilmez bir kanser hastasının sözü geldi aklıma "kanser moda olmuş ben de modaya uydum kanser oldum " demiş gülerek bir yıl kadar önce o zamandan beri kanser ilgili düşüncelerim değişti haliyle en yakın arkadaşım kanser hastasıydı 3 yıl okula gelmedi evde ders gördü şimdi ise çok sağlıklı kanseri atlatalı beş sene oluyor, dayım kanserden vefat etti bunları gördükten sonra geçeceği varsa geçer nasılsa diyip çok da önemsemezdim ben

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Allah kimsenin başına verip sınamasın, çok zor...Demesi kolay ama tedavisi,moral desteği her şey zor...Çok güçlü insanlar ayakta kalabiliyor

      Sil
  8. Bende takip ediyorum ve umarım iyi olur

    YanıtlaSil

Yorumlarınız için teşekkür ederim! :)
Fikrinizi belirtmekten çekinmeyin..
Unutmayın!Sadece link ve hakaret içerikli yorumları yayınlamıyorum!