Ortalıkta görünmüyorsam ya blog tasarımı yapıyor ya da kişisel meselelerimle uğraşıyorumdur.Belki de uzaylılar tarafından kaçırılmışımdır, kim bilir?

Perşembe, Mart 12, 2015

Nefesi kuvvetli olan biri aranıyor!

Sawako Kuronuma Perşembe, Mart 12, 2015

Bela mıknatısı gibi olduğumu daha önce de söylemiştim değil mi?Nerede saçma sapan, yok artık diyeceğiniz bir olay olursa bilin ki baş rol bana ait! Kendim bile algılayamıyorum başıma gelen talihsizliklerimi...Şanssızım,tamam, kabul ama her şey üst üste gelir mi?! Geldi...

Her şey sabah bir işim dolasıyla 6:30 da uyanmam gerekirken 7:30da uyanmamla başladı.Sadece 20 dakikam vardı, orada olmam için ve yetişmem imkansızdı.Sağ olsun babam kalktı, 10 dakika gecikmeli olsa da beni yetiştirdi.

İşlerimi hallettim, bu seferde banka sorunum başladı.Hesabıma para yatırılmış olduğu söyleniyordu ama hesabımda tek görebildiğim şey "00"dı!Yok hesabınızı aktif etmemişsiniz, yok şöyle olmuş yok böyle olmuş derken gidip gelmekten bacak kası yaptım ve sonunda sorunu öğrendim!Hesap karışıklığı olmuştu; isim ve soy isim benzerliği yüzünden para başkasına yatmıştı.Telefonla bankayı aradık, hata olmuş dedik...Tek dedikleri hesap sahibinin izni olmadan parayı geri alamayacağımız oldu.Allah'tan adaş ve soy adaşım iyi çıktı da evinden kalkıp geldi ve parayı hesabından çekip bana teslim etti...Yoksa vermeme gibi bir lüksü de vardı :)

Ama bitmedi!Zaten buz gibi olan hava yüzünden gidip gelmelerle olmayan kar soğuğunu ciğerlerimde hissettim, bütün vücudum tutuldu, ayaklarıma kramplar girdi.Git geller sırasında ayağım tökezledi ve neredeyse herkesin içinde yere kapaklanıyordum.Sonra da kabanımın düğmesi en olmayacak zamanda koptu!Saçlarım başlarım dağıldı, tipim kaydı.

Sonuç olarak her şey tatlıya bağlandı ama ben bittim!Şimdi soruyorum var mı nefesi kuvvetli olan üflesin püflesin hayrına blog üzerinden! :) Talihsizliklerim sona  ersin! 

Not: Buna da şükür...Daha kötüsü de olabilirdi değil mi?:')

29 yorum:

  1. Kıyamam canım ya sana bol şanslı ve çok çok güzel günler diliyorum...

    YanıtlaSil
  2. Bir başladı mı zincirleme gidiyo onlar ya çok pislik bişi neyseki bitmiş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen felaketler zinciri.. :) Neyse ki olumlu bitti, kötüsü de olabilirdi buna da şükür :)

      Sil
  3. Geçmiş olsun. Bizim evde her aksiliği başına çeken bir kişi var o da babam. Şehir içi otobüslerde bile :D Artık gülmeye başladık biz başına gelenlere. Hatta paratoner adını taktık. :)) Valla benim nefes kuvvetli değil, kuvvetli olsaydı babama şöyle bir üflerdim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. En sonunda şanssızlar derneği oluşturacağım:)) Babanı da onur üyesi olarak alabilirim bu derneğe :')

      Sil
  4. Cidden neden böyle şeyler hep seni buluyor ki? :D Okuyalım üfliyelim sana :)

    YanıtlaSil
  5. :)))
    Bence de okusunlar üflesinler seni :))

    YanıtlaSil
  6. Zaman zaman talihsizlikler maalesef oluyor benimde başıma gelir bununla geçmiş olsun daha kötüleri de olabilirdi :)

    YanıtlaSil
  7. Yanıtlar
    1. Kullandım ama görevli belgelerde karışıklık yapmış:')

      Sil
  8. Ama ilk cümlen açıklıyor aslında şanssızlığının sebebini. Öyle "ben belaları çekiyorum" gibi negatif cümleler kurarsan kehanet gerçekleşir. Önce inanmasanda diorsun ki: "ben çok şanslıyım, işlerim hep rast gider,hiç bir sorun yaşamam". Bi dene bak birşey kaybetmezsin. O kadar şanslısın ki bak ben geldim yorum yaptım sana:) pozitif ol pozitif düşün:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Denedim! Denemedim mi sanıyorsun ama olmadı:') Biraz daha deneyeyim bakalım :))

      Sil
  9. hahahahah bela mıknastısı olduğunu düşünüyorsun ablacım ama bence öyle düşünme. Beynimi ne kadar çok olumsuz şeylerle doldurursam o kadar kötü olurum ben. Mesela ortada hiç birşey yok ama biraz düşünsem ağlamaya başlıyorum. Bende düşünmek konusunda kendime izin vermiyorum. Sen de söylemişsin daha kötüsü olabilirdi diye mesela paranı vermeyebilirdi adaşın her şeye iyi yönüyle bakmaya çalışmaktan ve dua etmekten başka çaremiz yok :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle vermeseydi, en büyük talihsizlik olurdu.Buna da şükür! :)

      Sil
  10. Ahahahahahahahahaha tututututututututuuu kiz felak nas oku kendine nazar var nazar ^___^ sukur gunu buyuk sorunsuz halletmissin ama resmen gozumde canlandin hahahahahhaahahaha

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dram komedi filmlerinde gibi hissettim kendimi, ben bile gülüyorum şu an o halime ama o an komik değildi -_-

      Sil
  11. ah unni ahhhhhhhhhh bi zahmet sen bana bize üfle 16 yaşında kız çıkış yapıyo intihar etcem ama tutamıyom

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çıkış yapmak derken ? Ne intiharı olmaz öyle şeyler... :/

      Sil
    2. yep unni yeriyi biliyo musun

      Sil
  12. geçmiş olsun canım. ben okudum üfledim seni amin de sen:) artı bi fakire sadaka ver başının gözünün sıhhatine. mevlam beterinden korusun

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aminnn! Hatırlattığın iyi oldu yapayım bunu :) Teşekkürler ayrıca ;)

      Sil
  13. Öncelikle şunu söylemeliyim ki; uzun zamandır bloğunun sıkı takipçisiyim ^.^ Üniversitedeki şizofren arkadaşından tut alışverişlerine kadar heeer yazını tek solukta okudum. PC'yi açınca ilk yaptığım şey bloğunu ziyaret etmek oluyor :D Umarım BLOCK-B hakkında bir yazı yazarsın.. Çünkü anlatım şekline bayılıyorum bu yüzden o konunun eğlenceli olacağını düşünüyorum. ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim ama pek Kpop hakkında yazmıyorum, aklımda şu sıralar sadece ss501 hakkında yazmak var:)

      Sil

Yorumlarınız için teşekkür ederim! :)
Fikrinizi belirtmekten çekinmeyin..
Unutmayın!Sadece link ve hakaret içerikli yorumları yayınlamıyorum!