Ortalıkta görünmüyorsam ya blog tasarımı yapıyor ya da kişisel meselelerimle uğraşıyorumdur.Belki de uzaylılar tarafından kaçırılmışımdır, kim bilir?

Çarşamba, Mart 11, 2015

Misafir Yazar Oldum Ben! :)

Sawako Kuronuma Çarşamba, Mart 11, 2015

Merhabalar!Bu aralar bir yoğunluk ki aldı başını gidiyor.Yazacak, çizecek, anlatacak o kadar şeyim birikti ki hangi ara zaman bulacağım bilmiyorum!Ama bu zamansızlık bile türlü etkinliklere katılmama engel değil! :)


Sevgili Nabrut ve Yaşam blogunun sahibesi Nabrut,  blogunda misafir yazarlık etkinliği başlattı.Ben de bir kahvesini içmeye bloguna uğradım ve benim de söyleyeceklerim var dedim! :) Hem yazımı okumak için, hem de Nabrut'u tanımak için buradan buyurun..

Not: Ben de mi misafir yazar etkinliği başlatsam?Ne dersiniz? Bir türlü cesaret edemiyorum ki :))

19 yorum:

  1. Yihuu ben okum bile hatta direk sana yorumumu ordan yapmıştım birde buradan yapayım :)
    Duygu ve düşüncelerime çok çok çok net tercüman oldun ve bende diplomamı asmamıştım :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Maalesef bizim gibi çok genç var :( Umarım Allah bize de bir gün yürü ya kulum der :)

      Sil
  2. Etkinliginize katilmak isteyenlerden birisi ben olurdum sanirim ;)

    YanıtlaSil
  3. Tam Nabrut'ta yazını okuduktan sonra diğer sekmede olan senin yazına baktım, ne güzel olmuş ellerinize sağlık. İki sevdiğim blogger tadından yenmiyor valla :') Bizde kollarımızı sıvadık Nabrut'la bakalım inşallah güzel şeyler ortaya çıkacak :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederiz! :)) Hadi bakalım merakla bekliyorum :)

      Sil
  4. Merhaba Savako ben bloğunu uzun zamandır takip ediyorum ve gerçekten çok güzel bir bloğun var yazdıklarım konunun dışında biliyorum ama artık sadece bloğunda yazdıklarını okumak yerine bu defa Merhaba demek istedim. Ben de kendi bloğumu oluşturmaya çalışıyorum, ama bir blog nasıl oluşturulur hiç bilmiyorum, bloğum henüz emeklemeye bile başlamadı pek çok blog okuyorum pek çok bloğu araştırıyorum ama kendi bloğuma bakınca içinden çıkamıyorum bir türlü. Sanırım misafir yazar olmak çok güzel bir şey olsa gerek seni tüm samimiyetimle tebrik etmek isterim. Söylediğim gibi ben kendi bloğumu nasıl oluşturucağımı bile bilmiyorum. Hem misafir yazar olman, hem de böyle güzel bir blog oluşturduğun için seni kutlamak isterim ve bu güzel bloğunda daha bir çok yazını okumak isterim. Teşekkürler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bunlar zamanla olacak şeyler sabırlı olmalısın!:) Ayrıca teşekkürler :)

      Sil
  5. Gittim okudum :D Emeğine sağlık. Ben yapmıştım sadece bir kişi katılmıştı. Ama sen başarabilirsin :D

    YanıtlaSil
  6. sen misafirliğe gitmişsen bize de okumak düşer hadi bir bakalım :)

    YanıtlaSil
  7. Okudum şimdi. Bu hafta sonu ygs sınavım var bende üniversiteyi bitirip ev hanımı olursam hiç şaşmam :D şaka bir yana gerçekten öyle her yerde torpil meselesi var bir de adı değişmiş torpilin 'referans' bir yere gittiğinde sana sordukları ilk soru 'referansın var mı? varsa kim?' bu her yerde böyle staj yaptığım yerde 20 stajyer var ve sadece 3-4 tanesi referans olmadan girmiş ve bu sadece bizim birim için geçerli bizim birim haricinde on-on beş birim daha var ve çalıştığım yer resmi kurum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Maalesef durum bu kadar kötü...Zaten o referans olayına kızdığım kadar hiçbir şeye kızmıyorum, torpilin adını değiştiriyorlar :/

      Sil
  8. Bloğuma hoş geldin sefa getirdin :)
    misafir yazar etkinliği başlatırsan ilk sıralara beni yaz ki körler topallar birbirini ağırlasın atasözümüzü ifa edelim :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoş bulduk o zaman:D
      Lütfen kör topal demeyelim Hacıfışfış dayanışması bunun adı :))

      Sil
  9. Ac tabiki degisik yazilar cikiyor merakla okuyorum ben nabruttaki bolumu ayrica yazini ordanda okudum :) ...yeni bloglari kesfediyorum ben malum blog ortamina alisik biri degilim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eğer başlatırsam sen de katılacaksın ama söz mü:)

      Sil
    2. Upss!! Yazi yazma yetenegim pek yoktur :) ama baslatirsan madem sozmu dedin dusune bilirim :)

      Sil

Yorumlarınız için teşekkür ederim! :)
Fikrinizi belirtmekten çekinmeyin..
Unutmayın!Sadece link ve hakaret içerikli yorumları yayınlamıyorum!