Ortalıkta görünmüyorsam ya blog tasarımı yapıyor ya da kişisel meselelerimle uğraşıyorumdur.Belki de uzaylılar tarafından kaçırılmışımdır, kim bilir?

Perşembe, Mart 26, 2015

Miniinthebox ve Lightinthebox Alışverişlerim

Sawako Kuronuma Perşembe, Mart 26, 2015
Beni instagramdan takip edenler bilir bir süredir içerisinde ne olduğunu açıklamadığım, gelen kargo paketlerini instagram üzerinde paylaşıyordum.-Eğer hala instagramdan beni takip etmiyorsanız şuradan buyurun ve takipte kalın :)- 
Daha önce Miniinthebox alışverişimi bloga yazmıştım, okumayanlar buraya tıklayıp konuya ulaşabilirler.Bu seferde Miniinthebox ile aynı firmanın, aynı formattaki bir başka sitesi olan Lightintheboxtan da alışveriş yaptım; onda ek olarak daha harika ürünler var ve bazen her iki site arasında fiyat farklılıkları olabiliyor.Bu yüzden ürünlerin eğer varsa her iki sitedeki linkini de koyacağım :)

Aslında aldığım şeyler ıvır zıvır ürünlerdi; min 1$lık, max 15$lık arasında fiyatları gelip gidiyordu.Ne yalan söyleyeyim 3-5  ıvır zıvır şeyi de yazsam ne olacak yazmasam ne olacak diye düşündüm ve bugün fark ettim ki 3-5 ıvır zıvır şey birden çoğalmış, bir sürü olmuş!Neler mi almışım ?


Lightintheboxtan ilk alışverişim aşağıda gördüğünüz şifon tshirttü (tam tanımı bu mu bilemiyorum).Ben ne olur ne olmaz diye M aldım ama S de alsam olurmuş :) Böylelikle yurtdışından ilk kıyafet alışverişimi yapmış oldum.Gümrük konusunda hiçbir sıkıntı yaşamadım, ek ücret de ödemedim.Asyalılar kısa oluyor, bana kısa gelir diye düşünmüştüm ama boyum 170 olmasına rağmen uzun bile oldu :)

Aldığım bu ürünü Lightintheboxtan görmek için tıktık.




Kırtasiye ürünlerine bayılıyorum!Daha önceki miniinthebox alışverişimde de çok severek aldığım kedili kalemlerden yine aldım.Israrla şansıma pembe renk gelmesini bekliyorum ama bir türlü gelmiyor hain! :D Bu arada kalem koleksiyonu yapmaya karar verdim şimdilik aldıklarım bunlar;




Kedili kalemleri Lightintheboxtan almak için tıktık. Miniintheboxtan almak için tıktık.
Taçlı 0,5 uçlu kalemleri Lightintheboxtan almak için tıktık. Miniintheboxtan almak için tıktık.
Vintage bebek desenli jel kalemleri Lightintheboxtan tıktık.Miniintheboxtan almak için tıktık 
Pitikare desenli jel kalemleri Lightintheboxtan tıktık.Miniintheboxtan almak için tıktık.

Hello Kitty leopar desenli gözlük kalemi sitede görür görmez alışveriş sepetime attım.Açıkçası dandik bir ürün bekliyordum ama beklediğimden iyi bir ürün geldi elime...Tek kelimeyle; bayıldım!

Hello Kitty leopar desenli gözlük kalemi Lightintheboxtan almak için tıktık. Miniintheboxtan almak için tıktık.




 Çeşit çeşit postitler, dekoratif bantlar var sitede :) Tabi görür görmez ben de gözüme kestirdiklerimi aldım.


Say Hello yazan kedicikli paketin içinde desenli çeşitli postitler var. Ben açık halini çekmemişim ne yazık ki ama sitelerinden rahatlıkla görebilirsiniz.

Say Hello postitlerini Lightintheboxtan almak için tıktık. Miniintheboxtan almak için tıktık.

Kedili minik postiti sitede ilk gördüğümde daha büyük bir şey bekliyordum.Açıkçası beklediğimden çok küçük bir şey geldi :)) Ama siz yine de almak isterseniz;

Lightintheboxtan almak için tıktık. Miniintheboxtan almak için tıktık.

4lü sevimli dekorotif bantların fiyatının çok uygun olduğunu görünce dayanamadım ondan da aldım!Mektup süslerken çok işime yarayacak :)

Lightintheboxtan almak için tıktık. Miniintheboxtan almak için tıktık.



Şekilli kesen makaslar serisi var sitede :) Ben bir tanesini aldım, gözlerim diğerlerinde *-*
Benim aldığım gül desenli keseni makası Lightintheboxtan almak için tıktık. Miniintheboxtan almak için tıktık.

Bulut desenli kesen makası  Lightintheboxtan almak için tıktık. Miniintheboxtan almak için tıktık.

Zigzag desenli kesen makası Lightintheboxtan almak için tıktık. Miniintheboxtan almak için tıktık.

Yarım oval desenli kesen makası Lightintheboxtan almak için tıktık. Miniintheboxtan almak için tıktık.

Girintili çıkıntılı kesen makası Lightintheboxtan almak için tıktık.Miniintheboxtan almak için tıktık. 



Totoro aşkınaaa! Sitede Totoro cüzdanı  bu kadar ucuza görüp de almamak olmazdı!Ba-yıl-dım!! :) 

Miniintheboxtan almak için tıktık.


Uzakdoğu yemekli anahtarlıklardan aldım bir de...Sağdaki ramen kutusu aslında içinde kaşığı da varmış ama kırılmış olsun böyle de güzel değil mi? 
Miniintheboxtan almak için tıktık. 
Bir de şuradaki erişte anahtarlığı var ki bu daha kaliteli duruyor onun için tıktık.

Soldaki de uzak doğuya ait çorba anahatlığı...Yanılmıyorsam kasesi porselen..Açıkçası bu anahtarlığı ramenden daha çok sevdim..Aklımda bir tane daha almak var bu anahtarlıktan :)

Miniintheboxtan almak için tıktık.


Şeker hamurlu kurabiye işine merak sardığımı söylemiş miydim? Tabi daha hiç denemedim, şeker hamuru nasıl yapılır onu da bilmiyorum ama hazır almayıp kendi emeklerimle yapmak istiyorum!İşte bu silikon kaplar da bu iş için :) Hiçbir şey bilmeden atıldım ama hadi hayırlısı :)

Kız bebekli kalıp Lightintheboxtan almak için tıktık. Miniintheboxtan almak için tıktık

Erkek bebekli kalıp Lightintheboxtan almak için tıktık. Miniintheboxtan almak için tıktık.

Kız bebekli, biberonlu kalıp Lightintheboxtan almak için tıktık. 

Noel Babalı yıl başı temalı kalıp Lightintheboxtan almak için tıktık. Miniintheboxtan almak için tıktık.
Süslü kedili kalıp Lightintheboxtan almak için tıktık. 
Saç kurutma makinesi, düzleştirici süslü kalıp Lightintheboxtan almak için tıktık. 

Çiçek çelengi kalıbı, Lightintheboxtan almak için tıktık. 

Anime karakterli kalıbı Lightintheboxtan almak için tıktık. 
3 boyutlu pasta dilimi kalıbı Lightintheboxtan almak için tıktık. 
3 boyutlu macaron kalıbı Lightintheboxtan almak için tıktık. 
3 boyutlu cupcake kalıbı Lightintheboxtan almak için tıktık. 


Kalıp alıp da şekillendirici almasak olmazdı değil mi? Bir işi de tam yapalım deyip şekillendirici alet edavatların olduğu bu paketi de aldım :)

Lightintheboxtan almak için tıktık.

Kırtasiye aşkından devam ediyoruz!Yahu sen ne kadar harika bir kalemliksin deyip bu güzelliği de aldım ve iyi ki almışım!Beklediğim gibi güzel bir ürün geldi!
Lightintheboxtan almak için tıktık. Miniintheboxtan almak için tıktık.

Aklımda demir chopsticklerden almak vardı, kullandığım chopstickler de kaybolunca alayım dedim ama kendim mi kullanırım yoksa hediye mi ederim bilemiyorum :)
Demir chopstickleri Lightintheboxtan almak için tıktık. Miniintheboxtan almak için tıktık.


Daha önce hayran kaldığım ve şans eseri bana hediye gelen bardak altlarından da bir tane daha aldım!Hem de bu sefer daha şeker olanından geldi :)
Lightintheboxtan almak için tıktık. 

Kara tahta mandallar! İnstagramda çok sık gördüğüm ürünler arasındaydı ben de eksik kalır mıyım?Tabi ki kalmam! Aldım hemen:)

Dikdörtgen kara tahta mandalını Lightintheboxtan almak için  tıktık.Miniintheboxtan almak için tıktık.

Kalp kara tahta mandalını Lightintheboxtan almak için tıktık. Miniintheboxtan almak için tıktık.

Bu tırnak şekillendirici aleti alıp almama arasında gidip geldim ne yalan söyleyeyim çalışmayan ürünü gönderirler diye çok korktum :) Ürün çalışıyor, 2 adet kalem pil ile 5 tane de başlığı var.Sevdim şu anlık bu ürünü, çok da anlamam ama bu işlerden ama olsun! :) 
Lightintheboxtan almak için tıktık.Miniintheboxtan almak için tıktık.

Göz atmak isterseniz bir de pembe farklı bir tane makine daha var.
Lightintheboxtan almak için tıktık. Miniintheboxtan almak için tıktık. 


Alışveriş yaparken karşıma şans eseri çıkan ve gizlice beni al beni al diye göz kırpan bu retro kolyeyi kıramadım aldım tabi ki! :))

Lightintheboxtan almak için tıktık. Miniintheboxtan almak için tıktık. 

Sanırım alışverişimin en amaçsız görünen parçası :)) Kendisi bir plastik cımbız, yine hobi işleri için aldım, diğer malzemelerini de sonra parça parça alırım derken dolar aldı başını gitti..Sonra tabi unuttum ben de :)) Ama olsun artık aklımda!
Lightintheboxtan almak  için tıktık. 


Sonraki aşamada almam gerekenler :))


Karışık canlı renkler için tıktık. Karışık soft pembeli morlu renkler için tıktık. Karışık sarı, açık şeftali gibi renkler için tıktık.Diğer karışık renkler için tıktık. Siyah renk için tıktık. Kahverengi için tıktık. Beyaz için tıktık. Mor için tıktık. Bordo için tıktık. Turuncu için tıktık.Sarı için tıktık.Şeffaf renk için tıktık. Pembe için tıktık. Göl mavisi için tıktık.Füme için tıktık.Mavi için tıktık. Pembeli turunculu şeker renkler için tıktık. 

Bir de bu hobinin ütüsü için tıktık.Unutmadan bir de levhası için tıktık.

Sipariş ettiğim ve kargosunu beklediğim ürünler :)

Komşu kızının dürtüklemesiyle, bu çok güzel bundan alalım dediği Dünya haritası desenli saat için tıktık.
Bir de bunun altın rengi var onun için tıktık.


İnstagramda gördüğüm nereden buluyorlar böyle kalemleri deyip her iki sitede de görünce mutluluktan uçtuğum dondurmalı kalemi Lightintheboxtan almak için tıktık. Miniintheboxtan almak için tıktık.


Dikkatimi çekenler;


Müzik kutuları:

Ne kadar babama doğum günümde daktilo istiyorum diye tuttursam da müzik kutularını da bir o kadar istiyorum!Aslına bakarsanız şu sıralar ben her şeyi isteyen küçük bir çocuk gibiyim!Ama şu müzik kutularının güzelliğine bakın!Daha sonra siz de bana hak vereceksiniz :)

1. dikiş makineli müzik kutusunu Miniintheboxtan almak için tıktık.
2. dikiş makineli müzik kutusunu Lightintheboxtan almak için tıktık. Miniintheboxtan almak için tıktık.
Daktilo müzik kutusunu Lightintheboxtan almak için tıktık. Miniintheboxtan almak için tıktık.
Dikiş diken elemanlı dikiş kutusunu Lightintheboxtan almak için tıktık. Miniintheboxtan almak için tıktık.
Jukebox müzik kutusunu Lightintheboxtan almak için tıktık. Miniintheboxtan almak için tıktık.
Piyano müzik kutusunu Lightintheboxtan almak için tıktık. Miniintheboxtan almak için tıktık.
Atlı karınca yılbaşı temalı müzik kutusunu Miniintheboxtan almak için tıktık.
Masalsı  bayıldığım atlı karınca temalı müzik kutusunu Lightintheboxtan almak için tıktık. Miniintheboxtan almak için tıktık.

Çantalar:

Siyah deri mini çantaya bayıldım! Ayrıntılı görmek için tıktık. 
Kahverengi vintage desen çanta! *-* Ayrıntılı görmek için tıktık.

Mavi renkli vintage desen çantayı ayrıntılı görmek için tıktık.
Vintage desen fuşya çanta*-*! Ayrıntılı görmek için tıktık.
Vintage sırt çantası ayrıntılı görmek için tıktık.
Baykuş çantayı detaylı görmek için tıktık.

Vintage ürünler:

Vintage çaydanlık için tıktık.
Vintage tren için tıktık.


Vintage kitap tutacakları için tıktık.


Kupa kapakları

Siyah canavar kapağı Lightintheboxtan almak için tıktık.Miniintheboxtan almak için tıktık.

3 boyutlu kurdale kapağı Lightintheboxtan almak için tıktık. Miniintheboxtan almak için tıktık.

Pembe inek kapağı  Lightintheboxtan almak için tıktık. Miniintheboxtan almak için tıktık.

Çaydanlık şeklinde kapak Lightintheboxtan almak için tıktık. Miniintheboxtan almak için tıktık. 

Kedili silikon kapak Lightintheboxtan almak için tıktık. Miniintheboxtan almak için tıktık. 

Elmas silikon kapak Lightintheboxtan almak için tıktık. Miniintheboxtan almak için tıktık. 

Yeşil  inek silikon kapak 
Lightintheboxtan almak için tıktık. Miniintheboxtan almak için tıktık. 


Gözenek temizleyici makineler son dönemlerde oldukça popüler oldu.Ne kadar etkili bilemiyorum ama benim de denemek istediğim ürünler arasında :)
Lightintheboxtan almak için makine tıktık. Miniintheboxtan almak için tıktık.

Bu tarz ürünün, sitelerde 2 farklı tarzı daha bulunmakta...

1. farklı tarzı  Lightintheboxtan almak için tıktık. Miniintheboxtan almak için tıktık.


2. farklı tarzı  Lightintheboxtan almak için tıktık. Miniintheboxtan almak için tıktık.

Bu şaşkın tavukcuklara bittim!Benim olmalılar *-* Şaşkın tavukcuklar için tıktık.


Son olarak; bu iki siteyi de bana versinler ve kurtulsunlar! Her şeyde gözüm kalıyor, alışveriş yaparken; birini alırken diğerinden vazgeçmek zorunda kalıyorum  yoksa babamın kredi kartı dayanmayacak:D Aslında daha çok dikkatimi çeken ürün vardı ama yeter bu kadar... 

Siz aldıklarımı nasıl buldunuz? Ya aklımdakilerini?

21 yorum:

  1. Kalemlik kaca geldi sana?

    Yaa bir suru seyde gozum kaldi valla!!! 🙌

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şu an hatırlamıyorum, birkaç şey daha almıştım o dönem kalemlikle beraber sanırım doların 2,32 olduğu dönemdi :)
      Benim de benim de *-*

      Sil
  2. Oooo allah artirsin yalniz usenmedim hepsini okudum en son kapanis yazisina bittim .. ^___^ bu arada bir sey itiraf ediyim dikis makinesinin muzik kutusu oldugunu suan ogrendim ve kafami duvarlara vuruyorum :( burda gordum baktim baktim ve almadim -_-

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben o müzik kutularına aşık oldum *-* En çok da masalsı atlı karıncalı pembeye!Onun mavisini istiyorum! *-*

      Sil
  3. Hepsini istiyorum ,zevklerimizin bu kadar benzediğini daha evvel hiç fark etmemişim.Bende olsam bunları alırdım dogru seçim güzel günlerde kullan ve umarım almak istediklerini alırsın.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de ben de! :) Ben yalnız siteyi almak istiyorum Ceosuyla falan mı evlensem ancak o zaman olur :))

      Sil
  4. Öncelikle aldığınız şeylere bayıldım. Hepsi çok güzeller. Ben de kırtasiye ürünlerini çok severim. Özellikle süslü defter ve kalemlere bayılırım. Size bir sorum olacak. alışveriş yaptığınız site sizce güvenli mi? Bu zamana kadar internetten alışveriş yapmadım ve açıkcası biraz da çekiniyorum. Ödeme ve kargo da sorun yaşadınız mı ve aldığınız ürünlerde bir sorun var mıydı? Ve son olarak yazılarınızı dört gözle bekliyorum hep ; gerçekten çok güzel bir bloğunuz var. Sorularımı da cevaplarsanız çok sevinirim. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba :) Siteden bunca alışveriş yaptım, bazıları 1 $lık alışverişlerdi ve site üşenmeden onu yolladı :) Ürünlerle ilgili bir sorun yaşamadım.Kargo Türkiye'ye 35-40 gün arası geliyor yalnız gerisi Ptt çalışanlarına kalıyor bazen çok geç getirebiliyorlar kargoyu :/

      Sil
  5. Hepsi birbirinden güzel. Giysiyi aldığın siteden sadece tek o ürünü mü aldın? Yanında başka bir şey var mıydı? Bir de canım kaç günde geldi? Çok soru sordum kusura bakma :) Ama kedili kalemlere ölüyorum ben ya. Bir de uzun boyun varmış maşallah :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Giysi aldığım siteden kalemlik ıvır zıvır da aldım :) Normalde 35-40 günde geliyor kargolar Türkiye'ye gerisi Ptt çalışanlarına kalıyor.Şöyle söyleyim bazen 2 ayda da getirebiliyorlar kargoyu...Mesela ben bir kere "Ben bu kargo gelmeyecek artık sanmıştı"m dedim kargocuya...Verdiği tepki şuydu "Bu kargo kaç haftadır Pttde bekliyor"
      Yurtiçi mektuplarımı bile bazen 1 ayda bazen 1 haftada getiriyorlar..Sabırla beklemen lazım yani :)) Ya da 30 $ üzeri alışveriş yapacaksın, hızlı kargoyla gönderiyorlar 1 hafta içinde geliyor :)

      Sil
    2. Ben yaptığım alışveriş 30 S geçer gibi. PTT Türkiye içinde bile yavaş. :D

      Sil
  6. Ayy, hepsi de çok güzel ama *Q* Güle güle kullan, çok iyi bir alışveriş olmuş. Bir de bunun tutarı var :D Bu arada kedili minik postitin Lightinthebox linki yok ^-^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim :) Hepsini birlikte almadım ama hepsi baya tutuyordur :)) Ekledim linki gözümden kaçmış :)

      Sil
  7. Merhaba. *-* Bunlar tl olarak mı ödeniyor yoksa $ mı? Bir de kapıda mı ödüyorsun yoksa kredi kartıyla mı?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yurtdışından kapıda ödemeli alamazsın, kredi kartıyla ödüyorsun :) Harcadığın dolar karşılığı hesabından TL olarak çekiliyor :)

      Sil
  8. merhaba ben ürünün paket etiketini göreblirmiyim etiketinde neler yazıyo hangi açıklamalar var hediye yapıcam da öğrenmem lazıımm :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Etiket kısmında adres bilgilerim yer aldığı için paylaşmıyorum :)

      Sil
  9. acaba kargo fiyatı ne kadar ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Freeship aldım bu sitelerden, yani kargo ücreti ödemedim :)

      Sil
  10. Cok gizel seyler almışsın güle gule kullan :) bnde sitede birkaç canta begendim ama acaba resimdeki gibi degillerse basit dururlasa diye endiseleniyorum.sen bu siteden çanta almak konusunda ne düşünürsün.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hiç almadım ama aklımda kaldı :) Alıcıların bazıları yorum kısmına aldıkları ürünün fotoğraflarını koyuyor onlara bakabilirsin, nasıl bir farklılık var diye :) Benim bu siteden aldığım ürünler genel olarak beklediğim gibi çıktı yine de çanta konusunda bir şey diyemem :/

      Sil

Yorumlarınız için teşekkür ederim! :)
Fikrinizi belirtmekten çekinmeyin..
Unutmayın!Sadece link ve hakaret içerikli yorumları yayınlamıyorum!