Ortalıkta görünmüyorsam ya blog tasarımı yapıyor ya da kişisel meselelerimle uğraşıyorumdur.Belki de uzaylılar tarafından kaçırılmışımdır, kim bilir?

Cuma, Mart 20, 2015

Kitap Yorumu: Kan Gölü

Sawako Kuronuma Cuma, Mart 20, 2015

Merhabalar!! Tıbbi gerilimle ilk kez Tess Gerritsen ile tanıştım, okuduğum ilk kitabı Gece Nöbeti sayesinde... Bu kitabı da yine tıbbi gerilim üzerine kurulu...Sanırım doktor olduğundan, bu türün hakkını layıkıyla veriyor :)

Konusuna gelecek olursak; 
Dr. Claire Elliot, eşini kaybetmiş dul bir annedir.Oğlunun bir araba çalma olayına karıştığı nedeniyle yaşadığı yerden uzaklaşmaya karar verir; yazın oğlu ile gittiği o şirin kasabada yaşamaya karar verir hem de oğlunun bütün kızgınlıklarına rağmen... 

Fakat gittiği yer onun için huzur değil, karmaşa ortamı oluşturacaktır. Kasabanın kanlı tarihinde, 50 yıl önce çocuklar tarafından işlenen cinayetler 50 yıldan sonra tekrar ortaya çıkmıştır.Halk bunun satanist eylemler olduğunu düşünse de, Dr. Claire Elliot buna inanmaz ve bu olayın peşine düşer...

Kitaba bayıldım, sanırım Tess Gerritsen hayranı oldum bile:) Ne yalan söyleyeyim bu kitabını Gece Nöbeti nden daha çok beğendim!Daha merak uyandırıcıydı.Tavsiyemdir ;) 

6 yorum:

  1. bu yazarı bende merak ediyorum 2 kitabı var bende de hala okumadım.. masumiyet için savaş ve kuzgunaların zulmü.. :) sen deyince merak etmeye başladım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben sırf ismini çok sık gördüm diye; 3 kitabını birden aldım ve okuduğum 2 kitabına da bayıldım!Sıra okunmayan 3.sünde...Bence okumalısın, tıbbi gerilim türünün hakkını veriyor :)

      Sil
  2. Gerilim ve fantastik romanlari seviyorum ve hatta bu aralar okuma askim kabarmis durumda ama burda her kitap bulunmuyor yaw .. Boyle kitap yorumu yaziyorsunuz ya hepsini okuyup merak sariyorum ^_^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende alışverişe gittiğimizde kitap indirim reyonlarını alt üst edip kitap buluyorum, her gittiğimde yeni bir yazar seçiyorum :))

      Sil
  3. Yeni yeni kitap önerileri ararken çok iyi geldi bu güzel yazı bana, teşekkürler (:

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşallah benim gibi senin de ilgini çeker de okurken sıkılmazsın :)

      Sil

Yorumlarınız için teşekkür ederim! :)
Fikrinizi belirtmekten çekinmeyin..
Unutmayın!Sadece link ve hakaret içerikli yorumları yayınlamıyorum!