Ortalıkta görünmüyorsam ya blog tasarımı yapıyor ya da kişisel meselelerimle uğraşıyorumdur.Belki de uzaylılar tarafından kaçırılmışımdır, kim bilir?

Cuma, Mart 13, 2015

Kitap Yorumu: Beyoğlu'nun En Güzel Abisi

Sawako Kuronuma Cuma, Mart 13, 2015
Bu aralar bulduğum her boşluğu kitap okuyarak geçiriyorum; özellikle de uyumadan önce sıcacık yatağımda gece lambasının loş ışığında  kitap okumaya bayılıyorum öyle ki dizileri, filmleri izleyemiyorum.

Ahmet Ümit'in kitaplarıyla birkaç yıl önce bir arkadaşım vasıtasıyla tanıştım ve çok beğendim.Benim için Ahmet Ümit; ayrıntıları okuyucuyu sıkmayacak şekilde veren ve konuyu akıcı işleyen nadide yazarlardan :) Elime de bu kitap geçince hemen okuyayım dedim.

Konusuna gelecek olursak;
Yılbaşı gecesi gibi herkesin eğlendiği bir gecede, İstanbul Tarlabaşı'nda, bir erkek cesedi bulunur.Cinayeti, hiç kimse görmemiştir.Kurban yer altı dünyasının önde gelen isimlerden birinin sağ koludur.Her türlü pis işe bulaşmış olduğundan düşmanı da çoktur.

Cinayet şube bürosundan Komiser Nevzat ve sağ kolu Ali, bu cinayeti çözmeye çalışırlar. Bu vaka üzerinde çalışırken Tarlabaşı'nda yaşanan usulsüzlükler, acılar, intikamlar ve dahasına tanık olurlar.Peki katil bulunabilecek midir?

Kitabı çok beğendim! Her karaktere, katil gözüyle bakıp hepsinden şüphelendim ama en olmayacak kişi katil çıktı :)) Benim gibi polisiye seviyorsanız tavsiyemdir bu kitap!:)

Not:Bu karakterler ve isimleri Kanıt dizisindekiyle aynıydı.Acaba aralarında bir bağ var mı?Biliyor musunuz?

8 yorum:

  1. Kavim benim en sevdiğim kitabıdır Ahmet Ümit'in :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bak o kitabını okumamıştım aklımda bulunsun :)

      Sil
  2. "Günün birinde okuyacak hiçbir kitap bulamazsam belki bi' kitabını okurum" dediğim yazarlardan...
    Hayat kısa-okunabilecek kitap sayısı da sınırlı olunca öncelikli yazarlar/kitaplar kategorisine girmiyor işte :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eğer polisiye seviyorsan okumalısın, çok güzel bir kitap; içerisinden İstanbul'un tarihi gezi olayları da var...Okurken acaba gerçek bir olayı mı yazmış diye düşünmekten alamadım kendimi :)

      Sil
  3. Ahmet Ümiti çok sevmekteyseniz Sultanı öldürmek, İstanbul Hatırası bunlarda güzeldir.Okuyun Pişman olmazsınız :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aklımda diğer romanları :) Ama önce elimdekileri bitireyim ;)

      Sil
  4. Ahmet Ümit favori yazarlarımdan biri. Türk polisiye kitaplarında ise en iyilerden ve yazarın en çok beğenilen kitapları Sultan'ı Öldürmek ve İstanbul Hatırası. Okumadıysan öneririm. *-*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu kitap haricinde iki kitabını da okudum ama adlarını hatırlayamıyorum.Sadece birinde kısa kısa hikayelerin olduğunu hatırlıyorum, o yüzden okudum mu okumadım mı bilemiyorum :)

      Sil

Yorumlarınız için teşekkür ederim! :)
Fikrinizi belirtmekten çekinmeyin..
Unutmayın!Sadece link ve hakaret içerikli yorumları yayınlamıyorum!