Ortalıkta görünmüyorsam ya blog tasarımı yapıyor ya da kişisel meselelerimle uğraşıyorumdur.Belki de uzaylılar tarafından kaçırılmışımdır, kim bilir?

Cumartesi, Mart 28, 2015

Keçeden Yaptığım Kitap Ayraçlarım

Sawako Kuronuma Cumartesi, Mart 28, 2015

İnstagram hesabım için tıktık.
Hiçbir işte ustalaşmadan zibilyon tane hobi ile uğraşabilirim, fazlasıyla maymun iştahlıyım bu konuda :) Birkaç blogger arkadaşımla kartlaşma etkinliği yapıyoruz, genelde kartların el emeği olmasını istiyoruz ama ben çok beceriksiz olduğum için bu işte ortaya çıkardığım ürünler ilkokul bebesinin eserlerinden bile kötü oluyor :/ Neyseki onlar fazlasıyla nazik olduğu için bu durumu yüzüme vurmuyorlar, her seferinde beğendik diyebiliyorlar mesela :))


Baktım, bu kart işinde bende yetenek yok, madem öyle her birine keçeden kitap ayracı yapayım dedim :) Daha önce instagram hesabımda paylaştığım keçe(yukarıdaki) lastikli kitap ayracım çok beğenilmişti, bu yüzden o tür bir ayraç yapmaya karar verdim.Yalnız lastik yerine su taşı kullandım, sebebi ise lastiğin belirli süre sonra esneyip işlevini kaybetmesi ve hoş olmayan bir hal alması :) Hepsinde sevimli tavşan modeli uyguladım.Su taşını diktiğim yerde de kötü bir görüntü olmasın diye o kısma da düğme diktim, minik yuvarlakları delgeç ile kestim.Minik bir dikdörtgen ve dikdörtgenin ortasına gelecek ve aynı uzunlukta olacak ince bir keçe parçası daha kesip diktim ki kitap görüntüsü alsın.Benim uydurduğum değişik sevimli bir kitap ayracı oldu, çok mütevaziyim değil mi?:))


Yakından görünüşü aşağıdaki şekilde, arka kısmında da bir yuvarlak keçe diktim ki işlemelerin izi gözükmesin, unutmadan yuvarlak kısımları da bir bardak yardımıyla çizip kestim.Su taşının kitabın dışında kalacak yerine de bir kalp kesip diktim :) 




İşlemelerim harika olmasa da karttan daha iyi olduklarını düşünüyorum:) Sizce nasıl olmuşlar ?

Bu şekilde kitap ayracı yapmak isteyenler için kendi çıkardığım şablonu da aşağıda paylaşıyorum ki, isteyen rahatlıkla yapabilsin :)




Not: Bir aksilik olmazsa pazartesi yola çıkıyor bu sevimli tavşancıklar :)

10 yorum:

  1. Ellerine saglik guzel ayraclar olmuslar .. O arada sawakomu gordum ben ? Bayildimm o ayraca:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet bir ara yapcam diye az ter dökmedim ama oldu Sawakolu ayraç, fazla çirkin oldu ama olsun:))

      Sil
  2. Aaayy ben bunlara bayıldııımmm :") İnşallah gelene kadar yolda kaybolmazlar :(((

    YanıtlaSil
  3. Harika harika harikaaa. Hele mavisi. Ben benden aldiii. Ellerine saglik. :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şansına küs o mavi benim! Size tavşancıklardan gelecek :))

      Sil
  4. Çok güzelleeeer! Seni kendime çok benzetiyorum ben. Çoğu kişiye saçma gelebilir ama böyle şeylerle uğraşmak benimde çok hoşuma gidiyor. Bir de bunları paraya çevirebilirsin bence. Gittigidiyor vb. yerde satarak.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ortak ilgi alanlarımız aynı :) evet ama onun için kemrimi geliştirmem lazım :) ayrıca teşekkürler ;)

      Sil
  5. Tavşacıklardan mavili olana göz koymuştum aslında. :D

    YanıtlaSil

Yorumlarınız için teşekkür ederim! :)
Fikrinizi belirtmekten çekinmeyin..
Unutmayın!Sadece link ve hakaret içerikli yorumları yayınlamıyorum!