Ortalıkta görünmüyorsam ya blog tasarımı yapıyor ya da kişisel meselelerimle uğraşıyorumdur.Belki de uzaylılar tarafından kaçırılmışımdır, kim bilir?

Pazartesi, Mart 02, 2015

FikriMühim'den Nescafe ve Coffee-mate ikilisi #keyfiköpürt

Sawako Kuronuma Pazartesi, Mart 02, 2015


Merhabalar Fikrimühimden yaklaşık 1 hafta önce Nescafé ve Coffee-mate ikilisi denemem için gönderildi hem de metal kutunun içinde :) 

Kargo elime ulaştığında annem, metal kutusu görür görmez el koydu.İçine neleri koyabileceğini hesapladıktan sonra ürünü beraber denedik. 

Porselen kupalarımıza bir tatlı kaşığı Nescafé, 3 tatlı kaşığı Coffee-mate attık.Kahvenin tadı Coffee-mate ile inanılmaz yumuşadı öyle ki artık kahveyi şekersiz içebiliyorum!Yalnız ürün pek köpürmedi söylemem gerek :)

Eğer siz de kahvenizi daha yumuşak içmeyi seviyorsanız kahvenizi bir de bu şekilde denemenizi tavsiye ederim. 

Fikrimühim'e hediyelerim için teşekkür ederim!:) 

6 yorum:

  1. Ürünler için kargo bedeli ödediniz mi? Ona göre ben de üye olmak istiyorum da :)) Şimdiden teşekkür ederim, blogunuzu örnek alıyorum :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hayır ürünler ücretsiz gönderiliyor, hiçbir ödeme yapmadım :)

      Sil
  2. Banada gelmişti pek fazla köpürmesede tadı muhteşem :) hem kaloriside az.ben kutunun içine hatıralarımı koydum.afiyet olsun. -Fatofotofan

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben kutuyu tam dikiş malzemelerimi koyuyordum ki, annem elimden aldı:))

      Sil
  3. bazı görseller gördüm millet köpürtmüş!
    bizde mi sorun var aceba :D
    ama tadı hoş ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benimki bazen köpürdü, azıcık o da, bazen hiç köpürmedi :)
      Ben de gördüm o bazı resimleri, acaba makineyle falan mı yaptılar diye düşündüm :))

      Sil

Yorumlarınız için teşekkür ederim! :)
Fikrinizi belirtmekten çekinmeyin..
Unutmayın!Sadece link ve hakaret içerikli yorumları yayınlamıyorum!